Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 40 ... 68 69
Sunrider

'@Pirazzi, fenna, niet vergeten dat daar een andere goede renner voor in de plaats staat. Maar ik begrijp de gedachte.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Toch maar weer even etappe team (RTD en budget) gemaakt. Twijfel nog over onze skispringer alleen.

Sunrider

'@ Laatste man, ja ik ook. Wat ik begrijp is dat het weer kan/zal omslaan en Roglic start vrij vroeg dus dat was extra doorslaggevend voor mij. Ikzelf dubde in het RtD spel over Ulissi of Atapuma, heb Ulissi gekozen omdat hij denk ik wel wil vlammen en Atapuma is moe en ietwat gedesillusioneerd. In het etappespel heb ik Brambilla daarvoor.
edit: De webcam beelden zien er schitterend uit en de verwachting is nu dat de regen morgen komt. Dinsdag kans op buien en daarna weer goed weer dus dat is gunstig voor het einde van de week.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Heb 1 team met en 1 team zonder Roglic. Had 2 hele mooie teams met budget, alleen toen zag ik €5 kosten. Heb er maar 1 van gemaakt en een extra RTD team. €5 vind ik wat teveel voor een etappe spel.

pirazzi

Tijdritten zijn altijd al iets duurder maar die € 5,-- weerhoudt mij er ook van om een tweede team te maken, had bijvoorbeeld 1 team met Nibali als winnaar en 1 team met Kruijswijk als winnaar maar als de latere starters weer slechter weer hebben kan net zo goed Roglic weer winnen.

Sunrider

Ha ha, precies wat ík dacht, 1 team. En bij het RtD spel heb ik ook getwijfeld, er doen er zoveel mee voor 1 ticket, bijna onmogelijk. Maar ik wil toch even kijken voor die ene euro.

HF2013

'@Pirazzi; inderdaad. Ik heb over het algemeen Kruijswijk gewoon te slap ingeschat. Eerlijk is eerlijk. In het beste geval zag ik hem top10 rijden, maar schatte sowieso Nibali, Landa, Chaves, Valverde en Majka hoger in. Kruijswijk stond bij mij in het rijtje Fuglsang, Zakarin, Uran, Pozzovio. En mijn vrees was dat Kruijswijk bij bijv een 8e plaats zou consolideren om toch die top-10 vast te houden ipv zulke aanvallen als vorig jaar. Een beetje wat Rabobank/Belkin/TLJ wel eens verweten wordt dat ze met hangen en wurgen alles op een top10 gooien zonder aanvallend te koersen.

Helaas voor mij, maar ik geniet er niet minder van hoe Kruijssie het doet!

Voor vandaag ook twee teampjes gemaakt met in beide teams uiteraard plaats voor Kruijswijk!

pirazzi

Dat is een beetje het nadeel van een team met alleen klimmers, de wissels komen er laat in! Als je bijvoorbeeld Greipel had ipv Kudus en Kruijswijk eerste wissel had gemaakt ... Maar zo had ik bijvoorbeeld Cancellara niet moeten selecteren en Kruijswijk vanaf het begin erin, scheelde ook tientallen punten.

Sunrider

Nou Roglic doet rustig aan of kan niet beter, had ik duidelijk niet verwacht.

pirazzi

Min team voor RtD:

1 Nibali, Vincenzo A
2 Kruijswijk, Steven B
3 Fuglsang, Jakob C
4 Jungels, Bob D
5 Henao, Sebastián E
6 Roglic, Primoz E
7 Monfort, Maxime F
8 Siutsou, Kanstantsin F
9 Ulissi, Diego F
10 Kochetkov, Pavel G
11 Moser, Moreno G
12 Taaramäe, Rein G
Extra voorspellingen

winner Nibali, Vincenzo

Laatste man

Firsanov op het laatst uit mn RTD team gehaald. SPIJT!!

HF2013

Ik sta 11e in de daguitslag. Staat nog geen prijs bij, maar zou als het goed (en definitief) is zo'n 28 euro betekenen.

ivo001

Voor mij werd het hem niet.

72e in etappeklassement
89e en 359e bij RtD

Sunrider

Nou dat is heel leuk @HF, goed gedaan, gefeliciteerd.

pirazzi

Ja Slik 2 heeft een prijs, feli! In het gewone Giro spel is de subleague weer wat dichter bij de nummer 1 gekomen.

pirazzi

De nabeschouwing staat nog niet online maar er zijn 3 teams minder bij de nulpuntenteams door Lopez, Boswell en Petilli.

Bassieb

Dan heb je er geen verstand van als je Lopez, Boswell, Petilli in je nulpunten team hebt.

Sta zelf 36ste budgetspel van de giro. Hopelijk kunnen Nizzolo Modolo Sbaragli het afstappen van de toppers uitbuiten in de komende sprints

LyndaLid

Ik zag je team Bassie, met de afgestapte sprinters sta je er heel erg goed voor! Ik heb een klimmer meer, maar weet niet of dat tegen je sprinters op kan..

Sunrider

Zal ik alvast een of twee subleagues aanmaken voor het wielerjaarspel 2e periode of wil iemand anders dat doen?

Laatste man

IÁM in ;)

Nickoz

Momenteel 32e in het budgetspel. Nu nog net voor Lynda en Bassie haha, maar gaat nog wel veranderen.

Denk dat Bassie idd zeker nog veel plekken gaat pakken. Lynda, wij zullen denk ongeveer gelijk eindigen. Jij hebt Valverde en Ulissi, daarvoor heb ik Nizzolo, Modolo, Amador en Atapuma.

Eeuwig zonde dat ik Landa heb genomen ipv Valverde, maarja dat is achteraf makkelijk praten haha. Zeer benieuwd naar vandaag, hoop op mannen als Firsanov, Dombrowski of Atapuma voor m'n pouletje dan. Maar zou mooi zijn als de klassementsmannen voor de winst gaan rijden.

LyndaLid

'@ Nickoz

Ik denk toch dat ik wel stukje voor je ga eindigen, door met name de klassementspunten aan het einde. Maar sowieso pakt Valverde zijn punten nog wel (vandaag, Pinerolo en de etappes 19 en 20) en Ulissi vandaag (misschien) en in Pinerolo ook. En ik heb Henao en ik blijf erin geloven dat die nog behoorlijk gaat stijgen!

Nickoz

'@Lynda

Ik denk echt dat het een dubbeltje op z'n kant gaat worden.

Heb voor de fun even rijtje gemaakt, met de renners die we beide hebben weggelaten:

Jij: Valverde, Ulissi, Moser, Trentin, Battaglin, Keizer, Henao, Koshevoy en Vanendert.
Ik: Nizzolo, Amador, Modolo, Atapuma, Sbaragli, Firsanov, Dombrowski, Haussler en Verona.

Met nog twee sprints hoop ik wel wat marge te pakken. Maar wat je zegt, Valverde pakt natuurlijk nog wel een grote hoeveelheid punten normaal gesproken. Dombrowski en Atapuma rijden daarentegen ook nog wel makkelijk omhoog, maar daar heb jij Ulissi tegenover. Misschien dat die gekke Firsanov ineens wel punten gaat pakken voor me. We gaan het zien.

LyndaLid

Maar de nummer 4 van het klassement pakt (uit mn hoofd) ook nog zo'n 145 punten.. Dat is wel een hele hoop ;)

En vergeet niet dat Trentin en Battaglin in dit sprintersveld ook nog wel de schade enigszins kunnen beperken. Hoop ik haha!

Sunrider

De kans is natuurlijk groot dat vandaag een grote groep vooruit blijft

1 2 ... 40 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.