Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 41 ... 68 69
LyndaLid

De namen: Kruijswijk, Valverde, Nibali, Zakarin, Jungels, Kangert, Firsanov, Ulissi, Lopez Garcia en Dombrowski. De Colombiaan Chaves heeft al een halve minuut aan zijn broek.

WOW! Als dit zo doorgaat heb ik een gewéldige Zweeler dag! 6 van de 10 renners voorop zitten in mijn Budgetspel, en Chaves heb ik juist niet!

Oh en in het gewone Zweeler spel hebben wij ook allemaal Jungels en Ulissi, dus dat is ook lekker :D

Nickoz

Same here! Zou echt top zijn.

Laatste man

Mis alleen Lopez, Firsanov en Pozzovivo (dom!)

LyndaLid

Zo, in het budgetspel de nummers 1, 2, 3, 4 en 5. Dat is lekker stijgen weer :D

pirazzi

Chaves is gewoon achtste geworden in de etappe vandaag. Op Lopez en Firsanov na heb ik de hele top 11 in de daguitslag!

Laatst gewijzigd
LyndaLid

En de wielerflits subleague staat eerste!! :D

pirazzi

Ja leuk, dat moet toch lukken om in de top 5 te eindigen als subleague. Op Laatste man sta ik nog maar 2 punten achter, we hebben bijna dezelfde teams, verschil is Ewan en Wellens tegen Brambilla en Pozzovivo, dus eigenlijk gaat het tussen Wellens en Pozzovivo want van Brambilla verwacht ik geen punten meer.

LyndaLid

20e nu in het Budgetspel :) En met de nummers 1, 3, 5 en 7 in het klassement zal dat ook nog wel punten gaan opleveren. Sterker nog, als Zakarin en Valverde zo doorgaan dan heb ik misschien wel het podium straks! Ik zet nu zeker in op een top 10 plek in de einduitslag, hoewel ik morgen wel weer een duikje ga maken.

Laatste man

Gaat goed mensen! Top. Jammer dat ik Pozzovivo niet heb (over het hoofd gezien ofzo). Wellens nog 1x een solo ergens.

ivo001

Voor het etappespel van morgen zie ik Mezgec niet eens in de lijst :O

Nvm, ik lees net dit op Cyclingquotes:
UPDATE: Luka Mezgec has broken his scaphoid and so is unlikely to be in contention for the win.
Read more at http://www.cyclingquotes.com/news/2016_giro_ditalia_stage_17_preview/#z1kCVGLp7T0dyBv8.99

Laatst gewijzigd
Laatste man

Gezakt vandaag.. Komt dat dan alleen door Pozzovivo?

pirazzi

Ook teams met Firsanov zijn vandaag gestegen.

Sunrider

Zo, het gaat prima met een behoorlijk aantal Wielerfits mensen. Behoudens de budget teams ook de 0 punters nog volop in de strijd.
Er zijn nog 30 deelnemers met 0 punten en hoe die stand werkt weet ik ook niet maar het wordt delen.

pirazzi

De stand werkt hetzelfde als bij de normale teams, dus 1 punt voor de renner die 20ste wordt in een etappe. Het prijzengeld is € 500,-- voor de winnaar dus op dit moment zijn er 30 winnaars 500/30 = 16,67 per team maar er zijn nog 5 etappes te gaan.Op dit moment zijn er 13 teams met 1 punt dus die maken het prijzengeld op van het minste punten klassement, € 315,-- of het moet zo zijn dat 13 teams de eerste prijs van € 75,00 delen dan, dat is 5,77 per team.

Laatste man

Gevaarlijke etappe voor de 0-punters. Voor het AK-team, heb alleen Nizzolo en Modolo qua sprinters (zoals velen). Ben benieuwd.

Sunrider

Heb 3 teams gemaakt vandaag met niet alleen sprinters of wat daar voor door moet gaan. Heb 2x Nizzolo 1x Modolo. De in een knechtenrol rijdende Rojas toch ook maar weer eens opgesteld. Verder veel Trentin, Arndt, Oss en niet te vergeten onze onverwoestbare Eugert Zhupa! (1x)

pirazzi

De nulpunten droom is over, ik had Christian Knees in al mijn teams ...

LyndaLid

Met nul sprinters maar 5 plekjes gezakt in het budgetspel! Jeeuuuj! :D

@ pirazzi

Hè klote. Zo gaat het dus altijd bij die 0-punten teams, naar het einde toe loopt het in de soep..

Bassieb

Valverde en Ulissi zou morgen heeel ideaal zijn voor het budgetspel. Ook voor jou LL

pirazzi

Met 2 punten hou ik natuurlijk nog wel kans in het minste punten klassement op een prijsje en top 50 in het gewone spel is nog steeds mogelijk.

HF2013

Jammer pirazzi. Vooral dat je hem in elk team hebt. Je had beter Rojas kunnen kiezen... die gast heeft nog niks laten zien...ik had hem in mijn teams omdat hij altijd wel kort finisht. Pure sprintetappes, punch-etappes, vluchtetappes kansrijk... valt even tegen deze Giro.

pirazzi

Rojas werd 17de in etappe 8. ;) Maar de punten van Knees komen natuurlijk ook door het uitvallen van Viviani. Wel een leerzame les dat variatie in teams lonend kan zijn.

Sunrider

Jammer Pirazzi, toch denk ik dat wanneer je meerdere teams maakt dat je niet ontkomt aan een aantal vaste renners. Gewoon pech gehad. @ LyndaLid, nog nooit iemand zo blij meegemaakt nadat die gezakt is in het klassement ;)
Heb 7 euro uit de dagprijs gehaald, jammer dat ik op het laatst Kluge heb vervangen door Haussler.

Sunrider

Zitten er nog wat renners in de kopgroep vandaag die in jullie teams voorkomen?

LyndaLid

Ja in mijn budgetspel Moser en Trentin, maar helaas niet Brambilla, die hebben anderen bovenin wel.

1 2 ... 41 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.