Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 42 ... 68 69
Laatste man

In me niet meedoende budget had ik Moser, Trentin en Brambilla.

In m'n dagspel Moser en Brambilla. Nog getwijfeld over Busato/Navardauskas/Trentin/Malacarne.

Bassieb

Brambilla, Moser, Oss en Modolo voor mij in het budget spel

LyndaLid

Ja dat wordt lekker scoren Bassie, ga je toch een stukje uitlopen

Sunrider

Toch 1 en 2 @LyndaLid! Goed ook Bassieb en Laatste man!

Laatst gewijzigd
Laatste man

Ha Modolo. 0-punters zullen wel weg zijn.

LyndaLid

Haha, HOPPA!! 1 en 2, en dat met zo'n geweldige finale, kan niet op :)

Dit waren echt precies de ritten waar ik Moser voor had, maar dat Trentin zo'n zwaar parcours aankon... Extra bonus!

pirazzi

Toch nog punten voor Brambilla! Modolo ook verrassend. Mijn ene "gewone" team doet het beter dan de 4 nulpuntenteams. :) Dus bij de Tour de France wat meer gewone teams maken.

Sunrider

Goed Pirazzi, 16e nu! In het Budget spel Laatste man nu 10e, LyndaLid 20e en ikzelf 104, nou ja. Het grappige is dat ik elke dag opschuif in het RtD spel en sta nu 11e. (30 punten achter de 6e voor een ticket)

Laatst gewijzigd
Laatste man

Grr. Wellens!!
Ulissi had vandaag ook punten moeten pakken. Spijtig.

pirazzi

Nu komen er weer twee etappes voor de klassementsmannen maar of we Brons Groen Eikenhout inhalen in het subleagues klassement wordt moeilijk maar tweede worden is ook goed voor € 75,-- gedeeld door 5 is dan € 15,00 per persoon. Voor de 16de plek in het algemeen klassement is een prijs van € 145,00 gereserveerd, ben benieuwd of dat zal lukken!

ivo001

En toen waren er nog maar 4 nulpunten teams :o

Sunrider

Er zijn er nog 4 met 0 punten, @ fenna nu 5 punten gedeeld 12e.

Bassieb

10de nu in het budget spel dankzij Moser Brambilla Modolo en Oss.

Met de huidige top 4 van het klassement in mn team kan dat nog leuk worden in Turijn.

LyndaLid

Ja mooi, ik heb ook nog echt goede hoop met Valverde, Kruijswijk, Zakarin, Nibali (was toch echt ok vandaag) en Jungels.

Als Henao nou nog even een bergrit succesvol afrondt..!

Bassieb

Je moet Valverde maar eens in de analyse tool doen LL.
Die is in de top van t klassement niet zo heel veel gekozen.
Kuifje daarentegen wel;)

ivo001

Voor een budget etappe team voor etappe 19, nog mensen met tips?
Heb een team met 4 toppers en goedkope renners, en een team met 2 toppers en veel sub-toppers.
Voor dat laatste team twijfel ik een beetje aan"
Valverde + De Marchi of Chaves + Denifl/Monfort

Sunrider

'@Ivo, Chaves + Denifl lijkt mij dan de beste optie. Montfort kon het tot nu toe niet bijbenen, De Marchi is niet in vorm en Valverde boven 2000 meter krijgt niet genoeg zuurstof. Tip: Sky

LyndaLid

Ok, heb eens even gekeken wie er moeten scoren voor een écht hoge einduitslag straks voor mij!

Ik sta 20e, en voor mij hebben zoveel mensen de volgende renners niet:

Henao 19x
Valverde 12x
Nibali 12x
Ulissi 10x
Jungels 5x
Zakarin 4x
Kruijswijk 1x

HUP HENAO! Chaves niet té goed doen, en ik eindig sowieso top 10 met die mannen door de véle punten in het eindklassement straks :)

Sunrider

Ik ben dus nog in de strijd voor een RtD ticket. sta nog maar 30 en 32 punten achter. Deze 2 dagen een gunstige uitslag en nog iets naderbij kruipen en dan kunnen zondag mijn sprinters het afmaken. (Kan net zo goed 50 plaatsen zakken :D ) Heb alleen Modolo, Trentin, Colbrelli en Jungels. Kung of Wellens kunnen voor de ontsnapping.

Laatst gewijzigd
fenna

Veel geluk iedereen!!! En laat kruijswijk veilig en zonder groot verlies deze dagen doorkomen.

ivo001

Dit is het geworden vandaag:
http://imgur.com/LjJTHGQ

Laatste man

Team 2 heb je nog kans ;)

Laat Wellens en Ulissi de punten maar pakken vandaag. Alhoewel met Nieve en Scarponi er al prima klimmers bijzitten. Maar weinig in klassement teams hoop ik.

ivo001

Waarom moest ik ook alweer Monfort eruit halen?

pirazzi

Zakarin staat bij de uitvallers. Zal wel kloppen, kom net thuis heb nog geen nieuws daarover gelezen.

Laatst gewijzigd
ivo001

'@Pirazzi

Hij lag 10m van zijn fiets af naast een rivier met een sleutelbeen breuk

1 2 ... 42 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.