Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 43 ... 68 69
pirazzi

Djw Ivo, rare val van Kruijswijk trouwens, in de afdaling tegen een sneeuwwand gereden.

Bassieb

Tja had het natuurlijk liever anders gezien, maar de wederopstanding van de haai en de val van de Tartaar bezorgen mij een voorlopige 6de stek in het budgetspel.

Morgen nog eenmaal knallen Steven!

LyndaLid

Godverk*t,

Bedenk me nu pas dat door de val van Zakarin mijn mogelijke winst weg is. Alsnog naar de 15e plek gestegen, maar met hem erbij was het echt fantastisch geweest.

Klotedag zeg :(

Laatste man

Het zal me jeuken met die kut spellen.

FaasjeWilkes

Wat een drama vandaag. Zou het prachtig vinden als Kruijswijk het morgen alsnog wint, maar kans is klein ben ik bang, zeker als hij nog last blijft houden van die val. Ik had het opgenomen, en ik schrok me een hoedje toen het eerste beeld wat ik zag was dat ie al meer dan een minuut achter lag. Eeuwig zonde dit, hoop zo dat ie morgen alsnog iedereen wegrijdt...

Ben benieuwd hoe het gaat eindigen met de subleague in het normale spel. Voor mezelf heeft Ulissi het verpest deze giro, maar dankzij jullie maak ik toch nog een kans op een prijsje :). Ik hoop dat ik met Sbaragli nog mn steentje kan bijdragen in de laatste etappe. En verder nog een goede kans om het gratis giro sterren spel te winnen op het zweeler forum. Toch nog iets...

Verder doen de wielerflitsers het goed in de verschillende spellen valt me op. Hopen dat het die laatste 2 dagen ook nog mee blijft zitten wat dat betreft!

Sunrider

Wat een deceptie. Enfin, weer €20.- gewonnen in het etappespel, zonder Montfort ;) . In de RtD nu 8e, had wel net zoveel punten als de huidige top 6 vandaag, sta nu nog 22 punten achter. In het Budgetspel 92e.

Laatst gewijzigd
Sunrider

Een subleague aangemaakt voor voor het wielerjaarspel 2e periode. Het wachtwoord = WFteam1

pirazzi

WFteam1 vul ik in maar krijg de melding het ingevoerde wachtwoord is onjuist.

Laatst gewijzigd
Sunrider

Even de pagina verversen en nogmaals proberen.

Laatste man

Na 2x zit ik ook in de league. Hopelijk is m'n pech op. Een Ronde Jaarspel met Kruijswijk, Zakarin en Landa is compleet om zeer geholpen. Sta 15e, maar had zo de top 5 ingedoken..

Sunrider

Voor de Dauphiné heb ik ook maar vast een subleague gemaakt, zelfde wachtwoord = WFteam1

pirazzi

De nummer 3 van het algemeen klassement (vGils met 2050 punten) gaat nog zakken want hij heeft geen van de 3 extra voorspellingen goed. Zelf ga ik ook nog wat zakken want ik heb Viviani voorspeld als winnaar van het puntenklassement maar in de top 50 blijven is nog altijd mogelijk!

Sunrider

Heb je nog sprinters @ pirazzi?

pirazzi

Nizzolo en Modolo, Ulissi ook. Maar de ploegen met nog tien sprinters staan niet hoog in het algemeen klassement. Zo heeft de winnaar van etappe 17 1099 punten dus daar sta ik nu 932 punten op voor.

LyndaLid

Ik ga door Nibali nog heel ver zakken ook.. Super weekend :D

Sunrider

Tja, mijn opmars is gestuit in het RtD nu 9e op 27 punten van een ticket, hopeloos ben ik bang. Maar in het budgetspel staat Bassieweert 6e, LyndaLid 20e en in de subleague staan we 4e en niet ver achter. In het gewone spel staat Pirazzi nog 15e Laatste man 47e en in de subleague is wf 2e.

Bassieb

Succes mannen de laatste dag

Nickoz

Gefeliciteerd met je som geld alvast Bassie.

Zelf sta ik 33e in het budgetspel. Hopelijk kan ik de top 30 nog bereiken, maar heel ver zakken zal ik niet meer doen.

Vandaag mogen Nizzolo, Modolo, Colbrelli, Sbaragli en Haussler nog één keer laten zien wat ze in huis hebben. Dan is het wachten op de punten voor het AK. Hiervoor heb ik Nibali (1e), Kruiswijk (4e), Jungels (6e), Amador (8e) en Atapuma (9e). Zal wel uitkomen om en nabij de 30e plek als ik het snel bekijk.

HF2013

Dankzij Kruijswijk's val ga ik hier en daar nog wel wat plaatjes winnen, maar wat had ik graag gezien dat ik gewoon kansloos in de achterhoede eindigde zonder Kruijswijk in mijn team. Straks bij het budgetspel scoor ik de nodige punten aangezien ik de top-3 van het klassement heb. Wellicht behoor ik straks nog tot de beste 5 van onze subleauge....

Gelukkig met m'n enige dagteam een prijs behaald, want met de ronde-teams was het zowel in het budgetspel als het normale spel niet heel veel soeps.

PS. Ik heb me ingeschreven voor de subleague najaar (gebruikersnaam: slik)

Laatst gewijzigd
pirazzi

Zie nu pas dat Jasper gisteren tweede geworden is in de etappe met Northern Sky, feli met de prijs van € 55!

Matisz

Terug na een periode van stilte. Eerst en vooral proficiat met jullie prestaties in het gewone Giro spel en het Giro budgetspel. Ik heb me ingeschreven voor de subleague van de dauphiné en de deze van wielerjaarspel 2e ronde.

pirazzi

Klote beslissing weer van de wedstrijdleiding of jury in de Giro. De tijdverschillen zijn al opgenomen dus aan de finish geen noodzaak voor de klassementsmannen om zich met de sprint te bemoeien dus zullen ook niet in de top 20 staan waarschijnlijk.

FaasjeWilkes

Dank Pirazzi. Dat was wel even fijn gister ja. Ik zie trouwens dat door Courteille en Bettiol alle 4 nulpuntenteams nog sneuvelen vandaag. Dat is echt balen voor diegenen. Ben benieuwd hoe onze subleagues eindigen, bij het 7euro spel zouden de eindvoorspellingen ons misschien nog wat plaatsjes kunnen kosten. Zal spannend worden.

pirazzi

Volgens mij maakt Zweeler afspraken met de renners om de nulpuntenteams niets te hoeven uitkeren.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Mm. Geen Nizzolo, dit kan wel eens vervelend worden..

1 2 ... 43 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.