Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 44 ... 68 69
pirazzi

Waarom, de sprintteams hadden ook Nizzolo natuurlijk.

Bassieb

Die kwak van nizzolo is een dure grap. Desalniettemin een mooi prijsje

pirazzi

Plaats 8 zou 170 euro zijn, gefeliciteerd dan! Het staat nog op 0,00 maar zal wel komen binnenkort.

pirazzi

Wachten op het belletje ... 15de plaats in het gewone spel en tweede met de subleague.
Of toch derde geworden met de subleague maar de truipunten kloppen nog niet.

Laatst gewijzigd
HF2013

Ik zag enkele mensen in de prijzen (Pirazzi, Lynda, bassie)... aan hen gefeliciteerd!
Zelf helaas een paar puntjes te kort om mee te delen in de subleague-prijs.

Op naar de volgende leuke spelen!

FaasjeWilkes

Uiteindelijk 3e geworden met de subleague, zowel bij het normale spel als bij het budgetspel! Zeer netjes.

Alle prijswinnaars gefeliciteerd, zie ook dat Sunrider het ticket toch te pakken heeft, knap werk!

pirazzi

Ja dat is mooi gedaan van Sunrider en de andere prijswinnaars, fenna net buiten de prijzen met het nulpuntenteam, met de Tour de France weer een kans (dat rijmt).

Matisz

Gefeliciteerd aan alle winnaars! Zelf nog vijfde plaats in de subleague en 1 punt te kort om in de prijzen te vallen in het algemeen klassement. Maar ik ben best tevreden. Op naar de volgende koersen.

@LyndaLid Na het lezen van jouw bericht op zweeler. Tot binnenkort want je hebt inderdaad een punt dat de laatste maanden de kritiek hier op het forum, zoals ikzelf al reeds heb aangegeven, droevige proporties aanneemt.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Fors gezakt met Zweeler. Zelfs gestort geld van m'n account gehaald..

Sunrider

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde prijzen of prijsjes. @ Pirazzi heel sterk, @ Laatste man, je hebt toch geld evengoed nog gewonnen? jammer dat je gezakt bent. @ LyndaLid, heb ik iets gemist?
Dat is leuk wakker worden om op de laatste dag zoveel punten te scoren om een ticket te winnen. In de einduitslag 5e, niet slecht.

Laatste man

Gefeliciteerd Sunrider!

Ik ben met de truien verdeling fors gezakt. Alleen Astana goed. Zweeler had het zelfs al uitgekeerd, dus was even balen dat ze weer een deel hadden weggehaald. Desondanks ook nog €10 gewonnen op het Zweeler forum, dus al met al nagenoeg €100 gewonnen met de gehele Giro (etappes+eind+forum).

Op naar seizoen 2.

fenna

Nou dat was een spannende giro niks gewonnen,wel erg genoten! Iedereen gefeliciteerd met zijn prijs!

Bertsu

Ik post niet zo vaak, lees wel vaak en speel al langer op Zweeler, goed als ik in jullie subleague meedoe met jaarspel?

Poeksel

Als ik Jungels had genomen (ipv Mareczko) was ik zesde geworden, nu heb ik niks. Domme fout achteraf, al had ik 'm sowieso niet zo sterk verwacht.

Laatste man

Subleague Tour aangemaakt.
Zelfde wachtwoord als Wielerjaarspel Ronde 2.

Nickoz

Nog gefeliciteerd aan iedereen die in de prijzen is gevallen met de Giro.

Zelf 37,50eu gepakt al had het meer kunnen zijn, maar zoals ze zeggen: 'Aan het eind sta je waar je hoort te staan'. Dat is voor mij de 46e plek in het budgetspel. Met de Tour naast het budgetspel ook maar eens meedoen aan RtD. En me dan niet vergeten in te schrijven voor de WF-subpoule, dat heeft me toch 5? euro uit handen gehouden deze Giro haha.

@Sunrider Gefeliciteerd met je kwalificatie voor in oktober.

Edjahh

Één prijsje tijdens de Giro met m'n sprint team. Toch 15eu.

Zal eens kijken welke spellen ik een team voor ga samenstellen.

pirazzi

'@Bertsu wat mij betreft is dat goed hoor! Is ook al vol zie ik nu en je staat er al tussen. :)

Sunrider

Bedankt voor de felicitaties iedereen. Ik denk dat de grootste kans om een RtD ticket te winnen is wanneer er minstens 3 tickets te vergeven zijn. Het blijft ook geluk hebben natuurlijk maar als iemand goed scoort in een meerdaagse wedstrijd is de kans om in het RtD spel hoog te eindigen groter.

Laatst gewijzigd
Sunrider

'@bertsu, Er komen steeds meer Wielerfits leden meedoen, dat is leuk maar de (Zweeler) beperking is dat in een subleague team maar 10 personen plaats kunnen nemen. Er dient even overleg gepleegd te worden over hoe we dat aanpakken maar ik denk dat we met 2 subleague teams moeten inschrijven in ieder geval bij de grote tours en jaarspellen. Als bijv. Laatste man Team 1 inschrijft, en ik team 2, moet iedereen dan maar zien in welk team hij of zij plaats neemt. Het is maar een voorstel, graag reacties.
Wat mij betreft @bertsu geen probleem maar weet niet hoe anderen er over denken. Zie dat de subleague al vol is inmiddels, dat is mooi. Een ieder die nog in een wielerflits jaarspel deel 2 subleague wil spelen zal dus eerst team 2 moeten aanmaken.

Sunrider

Vooruitlopend op mijn voorstel (zie boven) heb ik voor de Tour de France de subleague Wielerflits2 aangemaakt.
Wachtwoord = WFteam2

Laatst gewijzigd
pirazzi

Mooi ruim op tijd, de Tour de France begint over 32 dagen, 18 uur en 42 minuten. :D

Laatste man

Prima voorstel. Ik hoop vooral dat de mensen die zich aanmelden ook af en toe meepraten hier. Dat maakt het zo leuk. Rond de Giro hebben we dit ook gehad. Een enkeling is nooit meer geweest, vandaar.

Matisz

'@Laatste man
Een zachte referentie naar mezelf of niet? :D

Overigens ik ben voor de TdF lid van de subleague van Sunrider. Dus op deze manier zijn we reeds met twee.

Laatste man

Absoluut niet Matisz. We hadden mensen die zich speciaal aanmelden en hier een beetje moeilijk gingen doen omdat ze geweigerd werden.

Iemand die een paar weken niet kan reageren, no problem. Doe ik zelf ook wel eens hoor.

1 2 ... 44 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.