Ik heb besloten om toch ook maar een team te maken.
Aangezien er geen subleague meer was met lege plekken, meteen ook maar een subleague aangemaakt.
Voel je vrij om je ook aan te melden als je in hetzelfde schuitje zit.
'Lastminute subleague' met als wachtwoord: Lastminute
Zo, ik ben er weer. Heb eigenlijk alleen nog maar zin om met jullie te ouwehoeren hier, en verder misschien eens in een voorbeschouwingstopic.
Bepaalde mensen hebben de lol van discussiëren op deze site totaal weg genomen.. Maargoed, daar zal ik hier niet over uitwijden! Met pb'tjes en dergelijken kan je nog steeds goed genoeg over wielrennen ouwehoeren :)
Oh, en een vrij lekkere start met de Dauphiné voor mij! Absoluut in de race voor een ticket, en in het gewone spel voor vandaag en de komende dagen nog Bouhanni, Degenkolb, Kristoff, Gerrans en Hagen.
Daarna op naar Zwitserland, de ronde waar ik elk jaar in de prijzen val! Zal wel komen doordat het mijn tweede thuis is ;)
Ja denk het wel @ Laatste man, alhoewel we nog 4 weken hebben. Ik weet niet precies hoeveel spelers er nu zijn, ik vermoed c.a. 15. De oplossing van @ Gelegevaar dmv een open lastminute subleague werkt zo te zien beter. Een aantal dagen voor de start van de tour de wf subleague openbaar maken maakt waarschijnlijk dat de subleague nog gevuld wordt alhoewel dat niet is wat de bedoeling was. Je zou kunnen switchen net als @abdoe. Ik stel mijn plek zo nodig ook beschikbaar als dat mogelijk is.
edit: Zie wel dat er sterke spelers in het wf team staan.
'@LyndaLid, ondanks een duikeling in plaatsen is de punten achterstand nog overbrugbaar lijkt me. Nog van alles mogelijk. Op een of andere manier heb ik ook een beter gevoel bij Zwitserland, misschien ook doordat ik meer tijd heb. Ik heb alsnog 50 euro bijgestort en doe dus mee aan het gratis spel, nog meer die hieraan meedoen?
Ik vond trouwens de Dauphiné invullen enorm lastig met zoveel kanshebbers en het door Zweeler gekoesterde 15 + 5 systeem. Het nadeel vind ik dat ik buiten de "zekere" favorieten weinig outsiders kwijt kan, 20 + 5 lijkt mij beter. De reden dat Zweeler het bij 15 houdt lijkt mij dat je dan eerder meerdere teams aanmaakt. Dat geldt trouwens ook voor het 4/5 groepen systeem waarbij je uit de A groep maar 1 of 2 renners uit de beste renners kunt kiezen. Geef mij het budgetspel maar. ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.