Zweeler wielerjaarspel

1 2 ... 46 ... 68 69
Gelegevaar

Ik heb besloten om toch ook maar een team te maken.
Aangezien er geen subleague meer was met lege plekken, meteen ook maar een subleague aangemaakt.
Voel je vrij om je ook aan te melden als je in hetzelfde schuitje zit.
'Lastminute subleague' met als wachtwoord: Lastminute

Laatst gewijzigd
Bassieb

Ik doe met je mee Gelegevaar

Gelegevaar

Leuk @BB !

pirazzi

Goed begin van het wielerjaarspel 2de periode; een eerste plaats in de stand van de prijs subleagues. Wielerflits heeft 467 punten, RastaNelson staat tweede met 457 punten.

Bertsu

Altijd Haboka...

Sunrider

Heb er een lang weekend Myanmar opzitten, pfff dat wil je niet weten. Enfin mijn gebruikelijke geschuif in de 2e ronde wielerjaarspel teams is noodgedwongen achterwege gebleven. Het resultaat is duidelijk :D Gelukkig doen jullie het beter.
Welkom @haboka, Bertsu.

Sunrider

'@ Gelegevaar, Prima idee en dat pakt goed uit zie ik. Ook een goede optie voor een 2e (Wielerflits) team in de toekomst.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Zo, ik ben er weer. Heb eigenlijk alleen nog maar zin om met jullie te ouwehoeren hier, en verder misschien eens in een voorbeschouwingstopic.

Bepaalde mensen hebben de lol van discussiëren op deze site totaal weg genomen.. Maargoed, daar zal ik hier niet over uitwijden! Met pb'tjes en dergelijken kan je nog steeds goed genoeg over wielrennen ouwehoeren :)

Oh, en een vrij lekkere start met de Dauphiné voor mij! Absoluut in de race voor een ticket, en in het gewone spel voor vandaag en de komende dagen nog Bouhanni, Degenkolb, Kristoff, Gerrans en Hagen.

Daarna op naar Zwitserland, de ronde waar ik elk jaar in de prijzen val! Zal wel komen doordat het mijn tweede thuis is ;)

Bertsu

Klinkt veelbelovend Lyndalid..

Sunrider

Goed dat je er weer bent @LyndaLid! Zag dat je een prima start had in de Dauphiné inderdaad.

pirazzi

Goed gedaan LyndaLid, welkom terug ook. In de Tour de France zijn er twee subleagues van Wielerflits, team 1 heeft 5 leden momenteel en team 2 8. :)

Bertsu

Als je zo goed bent in Zwitserland LyndaLid, heb je dan niet een tipje voor iemand die meestal net naast de pot pist?

LyndaLid

Ja, goed naar het parcours kijken ;)

Matisz

'@LyndaLid
welkom terug!!

HF2013

Zwitserland begint ook mijn tweede thuis te worden. Zit er momenteel.. .. zou mooi zijn als m'n kennis/geluk daarmee een opgaande lijn vertoond!

Laatst gewijzigd
Sunrider

'@ pirazzi, je bent weer goed op dreef in het 2e wielerjaarspel! In het Dauphiné spel en de RtD doen meerdere WFers goed mee. Dat lastminute subleague team heeft een flinke sprong omhoog gemaakt!

Laatst gewijzigd
Sunrider

Subleague aangemaakt voor Tour de Suisse, Wachtwoord = WFSuisse

Laatste man

Team 2 dus al 8 spelers. Beetje z'n doel voorbij geschoten t.o.v. team 1?

Sunrider

Ja denk het wel @ Laatste man, alhoewel we nog 4 weken hebben. Ik weet niet precies hoeveel spelers er nu zijn, ik vermoed c.a. 15. De oplossing van @ Gelegevaar dmv een open lastminute subleague werkt zo te zien beter. Een aantal dagen voor de start van de tour de wf subleague openbaar maken maakt waarschijnlijk dat de subleague nog gevuld wordt alhoewel dat niet is wat de bedoeling was. Je zou kunnen switchen net als @abdoe. Ik stel mijn plek zo nodig ook beschikbaar als dat mogelijk is.
edit: Zie wel dat er sterke spelers in het wf team staan.

Laatst gewijzigd
Laatste man

En nu D. Moreno als 1e wissel in Dauphiné..

Sunrider

Wielerflits subleague draait goed zowel in het Dauphiné spel als in het 2e wielerjaarspel. Voorlopig bovenaan!

pirazzi

Ja, was gisteren nog gedeeld eerste in het Wielerjaarspel 2e periode en nu ongedeeld. :)

HF2013

Ik heb me even ingeschreven in team 2 (eerlijk is eerlijk; omdat ik daar sterke spelers in zag staan).
Ik ben straks echter graag bereid om naar team 1 te wisselen als daar behoefte aan is om wat voor reden dan ook.

LyndaLid

Haha om die reden schreef ik me ook bij team 2 in, meer spelers ook uiteraard :)

Zoals elk jaar was er weer een etappe in de Dauphiné die de boel voor me om zeep helpt. Vandaag was die dag.. Op naar Zwitserland!

Sunrider

'@LyndaLid, ondanks een duikeling in plaatsen is de punten achterstand nog overbrugbaar lijkt me. Nog van alles mogelijk. Op een of andere manier heb ik ook een beter gevoel bij Zwitserland, misschien ook doordat ik meer tijd heb. Ik heb alsnog 50 euro bijgestort en doe dus mee aan het gratis spel, nog meer die hieraan meedoen?
Ik vond trouwens de Dauphiné invullen enorm lastig met zoveel kanshebbers en het door Zweeler gekoesterde 15 + 5 systeem. Het nadeel vind ik dat ik buiten de "zekere" favorieten weinig outsiders kwijt kan, 20 + 5 lijkt mij beter. De reden dat Zweeler het bij 15 houdt lijkt mij dat je dan eerder meerdere teams aanmaakt. Dat geldt trouwens ook voor het 4/5 groepen systeem waarbij je uit de A groep maar 1 of 2 renners uit de beste renners kunt kiezen. Geef mij het budgetspel maar. ;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 46 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.