wielerjaarspel (wijnreder)

1 2 ... 20 ... 34 35
SlamSam111

Mss ff op Twitter vragen?

Fondista

Of alle terrassen aflopen ;)

Queso

Nog gefeliciteerd Reyn met de overwinning in Zwitserland, net niet op het podium algemeen. Nette prestatie. Ik hoopte nog een gooi naar de overwinning te kunnen doen maar het gat is toch nog aanzienlijk. Toch blij met de tweede plek :)

Fondista

Reyn heeft sowieso opgeschakeld naar de 6e versnelling volgens mij. 6 uit 10 van de laatste 10 games en stevig doorgetrokken op seizoensbasis naar een top10 plaats (8e volgens mij) . Doet ie netjes!

Queso

Absoluut! Toch knap om elke keer de juiste keuzes te maken. Mij lukt het in ieder geval niet....

Reyn

Thanks guys.
Gaat de laatste tijd best wel aardig goed. En dat zonder 6e versnelling. Navraag op twitter doe ik ook al niet. En hoeveel keer ik al niet een domme last- minute wissel heb gedaan. In de Dauphine De Gendt er uitgehaald, om maar wat te noemen. Dat rondje in Japan was wel voor 80% geluk. Nog nooit gevolgd.
Zo zie je maar dat je in dit spel zeker ook de nodige meeval moet hebben.
Iedereen veel succes bij het vervolg van het spel.

Laatst gewijzigd
SlamSam111

Dilemma's, dilemma's, ..

tvm

Noem er eens een, slamsam

pirazzi

Je kunt nu kiezen uit 4 talen, maar alleen de Engelse taal is uitvoerig. Zo staat er bijvoorbeeld bij het kiezen van de beste jongere in de ronde van Oostenrijk: "Only riders born after 1 january 1994 are eligible for the youth classification." Bij de andere talen staat er niets.

SlamSam111

Majka of Kittel bvb? :)

SlamSam111

Demare + Petit of Kittel + Swift?

pirazzi

Kittel + Swift, met Swift heb je ook nog kans op punten in het bergklassement!

denise

Moeilijk spel nu. Teveel renners hebben 5 punten. Ik begrijp niet goed waarom Naesen 5 punten krijgt. Die jongen moet nog alles bewijzen. Ook de andere Belgen zoals Gilbert en Van Avermaet zijn gekwoteerd met 5 punten. Je zou zeggen dat zij de tour zullen winnen.

Kian

Nou begint lekker voor mij met uitvallen Valverde haha

pirazzi

Het staat in de spelregels waarom o.a. Naesen 5 punten heeft: "Elke renner heeft een waarde gekregen op basis van de resultaten van de laatste 365 dagen."

Laatst gewijzigd
Kian

Overigens voor 2/3 geen lekker begin zie ik nu

SlamSam111

Ik had ook Valverde, helaas. Part of the game.

pirazzi

Nog 1 uur en 50 minuten om een team voor Oostenrijk te maken. Wielerflits is al de grootste competitie met 15 deelnemers.

ruudenkit

Toch wel moeilijk, vooral keuze tussen
Gibbons,viviani en zakarin

Fondista

viviani weggelaten en daarvoor 2 sprinters genomen: gibbons en venturini

Verwacht er verder niks van...zomaar wat ingevuld

Laatst gewijzigd
Arry1337

Dag jongens, mijn broertje wilt ook graag in de wielerflits subleague, maar heeft een code nodig om te kunnen joine.n. Iemand die de code weet?

Fondista

379WT1FH

ruudenkit

Fondista daar dacht ik ook aan, toch gekozen voor de neus

Fondista

viviani =neus??

SlamSam111

Viviani ook weggelaten hierzo.

1 2 ... 20 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.