Wielerflits-toertocht #8

1 2 3 4 5
Jan

Mooi.
Veel fiets vrienden leren kennen tijdens deze tocht.

Veel plezier.

Grtz Jan.

Don Hamstre

Ik zeg al een jaar of drie dat ik er volgend jaar bij wil zijn, dus ik hou die traditie nog maar even in stand :p
Gebrek aan racefiets, conditie en zeer waarschijnlijk tijd zijn mijn laffe excuses dit jaar. Maar ik zal jullie verhalen wel weer met veel plezier lezen!

Laatst gewijzigd
lnnrt

De afgelopen maanden zijn enkel mijn woon-werkritjes alles wat ik fiets. Ben net terug van een wat langer rondje (55 hele kilometers) en dat deed best pijn op het eind. Kortom, er is nog wat werk aan de winkel de komende maand!

janwillem92

Hier niet anders lnnrt, maar er kan veel in een maand...

xistnc

'+1
Misschien komende weken toch nog maar even op trainingskamp naar de zon B)

lnnrt

Onie heeft in ieder geval geen excuus meer ;)

Onie

Pfoe, mijn benen denken daar anders over. Vorige week eerste weg kilometers en vandaag eerste toertochtje. Eerste 35/40 km lekker achter in een groepje kunnen hangen. Groep stopte vanwege lekke band en ik ben toen doorgereden. Daarna 30/35 km solo gereden en wel redelijk tempo kunnen aanhouden, toen dezelfde groep weer achterop kwam weer proberen aan te haken, maar dat viel nog niet mee.

Uiteindelijk 83,2 km aan 29,7 km/h gemiddeld. Het feit dat V-V 50 kilometer langer is en minder vlak baart me nog wel wat zorgen. Komende weken nog maar proberen bij te trainen.

Laatst gewijzigd
Spartacus

Dat komt zeker goed mannen! En het hoeft toch niet altijd op het scherpst van de snede met VV?

Daan°

IK heb precies hetzelfde als Innrt.. :|

lnnrt

Komt zeker goed Spartacus! Ik ga gewoon de hele rit in het wiel van Greenride zitten.

Senioralex

Het doet pijn als ik jullie teksten lees.Zelf heb ik een verleden van 43 jaar wielertoerist achter de rug.Toen werd ik overhoop gereden terwijl ik stil stond.Liep nogal goed af,maar ik heb nog driemaal tijdens de slaap,dat voorwiel op twintig centimeter van m'n aangezicht gezien.Na zeven weken ging ik terug rijden,maar een man op een elektrische fiets stak me voorbij en duwde me bijna in een haag...Het was genoeg voor mij,en thuisgekomen liet ik m'n banden af.Zelf aan het rijden op de rollen was een einde gekomen.Ik wandel wel nog dagelijks en behoud m'n gewicht.

Wanneer jullie een meerdaagse tocht door de Ardennen zou plannen mag je mij gerust hier- over raadplegen voor veilig verkeer,hotels of BB's,enz.Ik voel er me alsof ik thuis ben,en heb destijds heel wat wegwijzers gemaakt voor vrienden.

Laatst gewijzigd
lnnrt

Sterkte senioralex!

Zijn er al zekerheden bij de twijfelaars? Als StonedCamel en AndriesW meegaan hebben we de top kilometervreters aan het vertrek!

AndriesW

Het is voor mij logistiek helaas nauwelijks haalbaar. Ik zou al ergens een overnachting moeten maken om op tijd aanwezig te kunnen zijn. In zijn geheel zou het me meer tijd, geld en energie kosten dan ik op dit moment bereid ben op te brengen.

Finz

Denk dat ik mij inschrijf voor de 105

Onie

Deze twijfelaar heeft zich iig vast ingeschreven.

Daan°

Deze twijfelaar kan niet op zondag, helaas. Veel plezier!

janwillem92

Dat geeft niet, gelukkig is het op zaterdag!

Finz

Vandaag gecrasht, geen idee of ik het haal, lig open

Bulcke

'@finz: dat is balen zeg. Hoop dat je snel herstelt.

@ AndriesW: ik heb je een pm gestuurd

lnnrt

Oei, watskebeurt Finz? Hoop dat de schade aan lijf en fiets meevalt!

Finz

Stukje blubber tijdens een bocht, fiets is nog goed. Knie ligt open, elleboog ook maar meest ongelukkige is dat het topje van mijn rechterduim er een beetje bij hangt.
Als die binnen een week weer goed is schrijf ik mij nog in.

lnnrt

Sterkte!

Thumbs up ;)

lnnrt

Xistnc, maak jij weer een puntenverdeling voor de gecategoriseerde heuvelzone?

Aanwezig:
– xistnc
– Greenride
– Spartacus
– Bulcke
– janwillem92
– Grand Nagus
- Onie
– lnnrt

Enige twijfel:
– Daan (kan je wel op zaterdag?)
- Finz (hoe is het met de duim?)
– StonedCamel

Daan°

Helaas, helaas. Was graag geweest maar moet werken :(. Volgende keer neem ik op tijd vrij!

xistnc

'@lnnrt
Dat is goed, dan kan ik meteen weer wat onlogische plekjes uitkiezen om zelf te sprokkelen.

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.