Peloton Seizoen 14

1 2 ... 22 23 24 25
Lamme Frans

55 renners is trouwens wel erg veel. Betaal je dan niet een kapitaal aan loon?

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Lamme Frans... Ik ben aan het downsizen, net twee verkocht... een deel is ook minder betaald toekomstig talent... Maareh... We zullen zien, de kans is 25%? Klimmen is minder verzorgd bij mij, maar op TT durf ik de uitdaging aan. ;-)

Laatst gewijzigd
Lamme Frans

Die talentjes kosten inderdaad niet zo veel. Ik moet er eigenlijk nog 10 prutsers uitgooien en nog een paar goeie terugkopen. Ik heb geld zat, maar ik vind het niet zo leuk om op de Man United manier te spelen.

Naspa

Ach lamme, als jij een 20jarige koopt met 17 skill points, dan ben je echt geen Man-U aan het spelen. Het enige is... Je moet het geduld en het uithoudingsvermogen hebben om een renner tot pakweg 40-45 skillpoints te brengen voordat hij 30 is

Ab Normaal

'@Lamme
Harald Veland en Simplicio Tappa.
Kopen.

Naspa

'@Lamme...
Zonder dat kopen en morgen even een klim-TT racen... Jij de winnaar, ik het betere team?
http://www.peloton-game.com/funracedetails.aspx?id=1046

Lamme Frans

Ok. Ik heb me ingeschreven. Voor de eerste keer dat ik meedoe aan een funrace :) Boivin zal wel winnen, maar mijn een na beste renner is niet eens een top renner. Dus jij zult in de breedte wel beter zijn. Ik heb iedereen op 100% en geen equipment ingesteld. Of kost equipment geen geld in een funrace?

@Ab: Bedankt voor de tip. Zal eens kijken.

Edit: Naspa, ik heb toch maar equipment ingesteld. Zal wel niets kosten in een funrace.

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Lamme Frans. Nee, kost niets. Doet ook niets met fitness en geen kans op blessures. Zelf ook equipment ingesteld. Boivin zal inderdaad wel winnen, zeker met zijn mood. Nassi lijkt me in deze TT vergelijkbaar met mijn renners. (Waar ik trouwens morgen zei, was het overmorgen en is nu inmiddels.... Laat ik het zo zeggen: funraces altijd op woensdagavond)

Laatst gewijzigd
BrokenChain

Div 5 for the win ^^

Tossboom

18 miljoen! Uitgeven die handel.... Koop die Franconia gasten allemaal op en je wint elke race in div 3. Heeft er evt iemand interesse in een LS 19?

davyduck

'@broken chain
Dan ben jij de morele winnaar van div 5. Jammer, maar anderzijds doet het er ook niks toe.
Zolang we volgend seizoen maar niet samen in een div 4 zitten ... Of net wel, héhé!

@Tossboom
Eventueel wel geïnteresseerd, Ik heb 1 LS-renner te kort ... Het is wel afhankelijk van zijn leeftijd. Kan je wat meer info geven?

@Naspa
Ik ga ook eens meedoen woensdag. Ik zit wel 1 jaar achter jullie, maar het kan geen kwaad om eens te zien hoeveel dat is in minuten uitgedrukt.

BrokenChain

inschrijven voor races hoort er ook bij davyduck, dus ben gewoon 2e ;)
Ik hoop op een wat drukkere divisie. Geld vangen is wel leuk, maar je leert weinig. Alhoewel ik er zeker van ben dat Bartoli volgend seizoen een stuk beter voor de dag komt :)

davyduck

Oh wat zijn we lief voor elkaar :-)

Tossboom

Hij is 34, het is puur een leider. Heeft wel wat allround stats, maar niet om zelf mee te doen voor winst. Iets van 7-4-10-2-6-9. Ervaring 23! Met hem kan je per race met 2 renners aanvallen op 5 punten, 1x fitness sparen en de andere 2 op helper zetten. Wil er nog wel een paar ton voor vangen, anders houd ik m zelf want veel salaris krijgt hij niet.

davyduck

'@Toss.
Interesse.
Is "een paar ton" gelijk aan 200k?
Als je em eropzet voor 200k, dan doe ik meteen een openingsbod, en dan zie ik wel hoe de prijs evolueert, want ik weet nog niet hoe diep ik kan en wil in de buidel tasten ...

Justin Case

Welkom Michele Bartoli. Ik heb je in de beginpost geplaatst en een plekje in de recap gegeven. Binnenkort open ik het topic Peloton Seizoen 15.

Lekkere ventjes zijn jullie Naspa en LF. Even een klimtijdrit als funrace beginnen als al mijn klimmende tijdrijders op apegapen liggen...
Ach, meedoen is belangrijker dan winnen.

Poeksel

Over 20-jarigen met 17 skillpoints gesproken, ik doe er twee weg. Ze zijn vooral interessant omdat hun secondaries goed zijn. Eentje 28 sturen+durf, ander 20 sturen+durf met 3 ervaring en 3 leiderchap.

Ik doe ze weg omdat ze laag op sprint zijn en ik dat voorlopig niet train, wie dat wel gaat doen kan er goede renners van maken (en ze zullen waarschijnlijk niet veel kosten).

Marakus

'@Poeksel, interessant! Ik train (voor lange tijd waarschijnlijk lol) alleen op sprint dus dat past mooi ;)

Nog een vraagje de laatste weken heb ik nauwelijks gespeeld en alles gewonnen (geen uitdaging). Met het nieuwe seizoen voor de deur wil ik het goed oppakken. Hopelijk meer uitdaging en dus meer plezier :) wat gaat er nu gebeuren en wanneer, nieuwe seizoen etc.?

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Poeksel. Ik begrijp het niet. Je hebt nog een seizoen of 8 om ze op sprint te gaan trainen. Tot die tijd slaan ze toch geen deuk in een pakje boter?
@justin case; ik dacht en ik hoop dat elke renner in een funrace op 100% fitheid presteert. Was als ik me niet vergis een aanpassing bij vorige seizoens update.

davyduck

Als de 20-jarigen toch in de uitverkoop staan ...
Ik heb er ook ene met 17 skillpunten, 20 punten sturen + durf, 54kg voor 1m71 en bergen 5.2 , sprinten [5.8-6.0] , tijdrijden 3.2
Ik heb er ook nog ene met 16 skillpunten, die is wat minder interessant qua secundaries , sprinten 1.8, bergen 5.2, tijdrijden 7.2

Ik zet ze vanavond op de TL-lijst voor een appel en een ei.

Ze moeten weg omdat ik de trainingsplaatsen nodig heb voor anderen ...

Tossboom

'@ Marakus: nog niet bekend. De bedoeling was nieuwe seizoen komende week te starten. We weten niet of dat gaat lukken, maar anders wordt het zeker aangekondigd op het peloton forum en per mail.

Poeksel

'@naspa: Of ik de eerstkomende 8 seizoenen op sprint train is nog maar de vraag! En ik wilde de helft van mijn twintigjarigen wegdoen (allemaal ongeveer even goed), dus heb ik daar maar op geselecteerd.

Naspa

Gezellig. Ik organiseer nog eens een funrace: http://www.peloton-game.com/funraces_results.aspx?id=1046
Waar zit de fout?

@Poeksel, begrijpelijk, ik heb ook twee 20jarigen weggedaan, maar dan gewoon de slechtste (te weinig trainingsplekken) en de beste (voor het geld).

BrokenChain

Veland binnen, mooi :)

Lamme Frans

Leuk inderdaad die funrace :P

1 2 ... 22 23 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.