Peloton Seizoen 14

1 2 ... 22 23 24 25 »
Naspa

'@Poeksel, het zou dus ook nog van de hellingshoek kunnen afhangen!?

Ab Normaal

'@Poeksel en Naspa
Dat maakt zeker een verschil! 15% of 7% scheelt een hoop. Ook de lengte van de strook.

Poeksel, bij gelijke TT, mood en Sprint denk ik dat die 2 bergpunten meer teniet gedaan worden door het verschil in gewicht, afhankelijk van de hellingsgraad en lengte van de strook.

Je zou het eens moeten uittesten in een funrace.
Let wel, mood weegt nog zwaarder.

Naspa

Wtf... in 3:3 met twee andere eersten uit sterke vierde divisies, de uiterst sterke Lucero en het door mij half opgeleide Joan Team (wel leuk). Bad luck as usual. Waarom 3 van de sterkste eerste promovisten in een divisie; kon er niet een tweede bij? Een keertje mazzel met de "loting" kan ik inmiddels wel definitief op mijn buik schrijven... (Nou ja, misschien dat ik over een jaar of twee nog in de minste van de twee tweede divisies terecht kom.) Ik had nochtans graag in 3:1 gezeten. Maar goed, we zullen het er maar weer mee moeten doen.

Laatst gewijzigd
Lamme Frans

Lijkt me een beetje vroeg om al iets over de kracht van de divisies te zeggen. De vorige keer dacht je dat je niet eens top-4 zou halen en toen won je met overmacht. Ik vind het leuk dat ik bij HeadCase zit. Ik ga voor promotie, maar weet niet of dat realistisch is. We zien wel.

MicheleBartoli

CT Bartoli terecht gekomen in divisie 4.1.

Aan de datums van inloggen te zien, toch een 7-tal vrij actieve ploegen in mijn divisie & voor de Tour de San Luis nu al reeds 15 deelnemende renners (dat zijn er al 5 meer dan in de ritten vorig seizoen :-)).

De namen van mijn divisiegenoten zeggen mij op dit moment (nog) niet veel. Ik herken sommigen wel van het bieden op de transfermarkt, maar volgens mij geen WF'ers.

Anyway, we kunnen opnieuw beginnen. Succes aan allen!

Grts

BrokenChain

Zelf in div 4:4 met 5 actieve managers. Na twee divisies niet meer bij Bartoli in de divisie.
Ik herken geen van de namen in mijn divisie, dus we zullen zien wat het wordt.

Iedereen veel succes gewenst!

Naspa

'@Lamme Frans. Ja, en jij zei vorig seizoen ook dat je dacht dat jouw divisie best zwaar was :p
Het viel vorig jaar uiteindelijk mee, maar toch, Psych heeft zich ingehouden omdat hij niet wilde promoveren, dat heeft Lucero bepaald niet. Hij heeft vorig seizoen een keer of 8 een renner van een eerste divisionist overgenomen voor bedragen over een miljoen.

Onder de streep: 3 van de sterkst eerste plaatsen van divisie 4 komen in 3:3 terecht... Waar zitten die 8 tweede plaatsen? Je kan ze natellen, gewoon een feit.
Maar goed, met 3 bots een een jeugdteam zal handhaving wel gaan lukken.

Laatst gewijzigd
Tossboom

Joh dat biedt tenminste een beetje uitdaging. Joris Fokkens rijdt in zijn eentje al die lui al zoek ;)
Succes allemaal!

Naspa

'@Tossboom, helaas kan Fokkens alleen nog sprintwedstrijden winnen, op het gewone vlak kwam hij einde van vorig seizoen al tekort (moest hij het bijvoorbeeld opnemen tegen een Veglia: 15 1 2 1 7 12).

Laatst gewijzigd
Milanos Kateros

Ha, Bartoli! Een mede WF'er ;)

Succes iedereen, laten we er een mooi seizoen van maken.

Justin Case

Leuk Lamme Frans alias Che zit bij mij in de divisie. As we speak ben ik het nieuwe topic Peloton Seizoen 15 aan het aanmaken.

http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/peloton-seizoen-15/

MicheleBartoli

aha, Milanos! Dan toch, cool :-)

1 2 ... 22 23 24 25 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.