'@Poeksel en Naspa
Dat maakt zeker een verschil! 15% of 7% scheelt een hoop. Ook de lengte van de strook.
Poeksel, bij gelijke TT, mood en Sprint denk ik dat die 2 bergpunten meer teniet gedaan worden door het verschil in gewicht, afhankelijk van de hellingsgraad en lengte van de strook.
Je zou het eens moeten uittesten in een funrace.
Let wel, mood weegt nog zwaarder.
Wtf... in 3:3 met twee andere eersten uit sterke vierde divisies, de uiterst sterke Lucero en het door mij half opgeleide Joan Team (wel leuk). Bad luck as usual. Waarom 3 van de sterkste eerste promovisten in een divisie; kon er niet een tweede bij? Een keertje mazzel met de "loting" kan ik inmiddels wel definitief op mijn buik schrijven... (Nou ja, misschien dat ik over een jaar of twee nog in de minste van de twee tweede divisies terecht kom.) Ik had nochtans graag in 3:1 gezeten. Maar goed, we zullen het er maar weer mee moeten doen.
CT Bartoli terecht gekomen in divisie 4.1.
Aan de datums van inloggen te zien, toch een 7-tal vrij actieve ploegen in mijn divisie & voor de Tour de San Luis nu al reeds 15 deelnemende renners (dat zijn er al 5 meer dan in de ritten vorig seizoen :-)).
De namen van mijn divisiegenoten zeggen mij op dit moment (nog) niet veel. Ik herken sommigen wel van het bieden op de transfermarkt, maar volgens mij geen WF'ers.
Anyway, we kunnen opnieuw beginnen. Succes aan allen!
Grts
'@Lamme Frans. Ja, en jij zei vorig seizoen ook dat je dacht dat jouw divisie best zwaar was :p
Het viel vorig jaar uiteindelijk mee, maar toch, Psych heeft zich ingehouden omdat hij niet wilde promoveren, dat heeft Lucero bepaald niet. Hij heeft vorig seizoen een keer of 8 een renner van een eerste divisionist overgenomen voor bedragen over een miljoen.
Onder de streep: 3 van de sterkst eerste plaatsen van divisie 4 komen in 3:3 terecht... Waar zitten die 8 tweede plaatsen? Je kan ze natellen, gewoon een feit.
Maar goed, met 3 bots een een jeugdteam zal handhaving wel gaan lukken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.