Sportpools Giro

« 1 2 3 4 ... 14 15
Onbekende gebruiker

Dames en heren, de Giropool is weer geopend!

Sportpools Giro!

pirazzi

De zwarte stip bij een renner die meedoet voor het jongerenklassement ontbreekt nog maar dat zal wel gebeuren in de komende weken.

Poeksel

Mezgec lijkt me wel een potentiele kluns.

pirazzi

Inderdaad, 3 zwart is wel veel voor een knecht. Amador ook een goede kluns wellicht omdat Valverde nu kopman is.

Ab Normaal

Of Geniez

pirazzi

Geniez werd vorig jaar nog 9de in de Giro, dus 2 zwart lijkt me wel terecht zeker omdat ook Kruijswijk 2 zwart krijgt.

rolei

Ah prachtig, we zijn weer begonnen! Ik zie al een paar interessante nulpunters en potentiele klunzen

Milanos Kateros

Zonder aarzeling Mezgec als kluns ingesteld.. zie nu dat hij al is gedowngrade naar 2 zwarte..

Poeksel

He ja, ze lezen mee blijkbaar :P

Onbekende gebruiker

18 dagen voorpret, we worden maar weer verwend. Ik verwacht nog wel een hoop wijzigingen in de verdeelde punten de komende dagen. Mezgec was de afgelopen seizoenen wel steeds goed voor circa 80 punten, dus 2 punten is wel terecht.

Ik overweeg een volledig klimmersteam.

Edit: kan iemand mij bv uitleggen waarom Simon Clarke een punt heeft?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Omdat ie al eens de bergtrui gewonnen heeft in een ronde, uit mijn hoofd.

BossaJr

Ook www.cyclingmaster.nl is weer van de partij deze Giro. Wordt daarvoor nog een pooltje gemaakt hier? www.tourcoach.nl lijkt iig komende Giro geen spel te gaan organiseren!

Onbekende gebruiker

'@Bossa; die heb ik beiden nog nooit langs zien komen, maar als je daar een apart topic voor maakt, weet ik zeker dat mensen er aan mee gaan doen!

Kingstown

Ligt het aan mij of zijn er wel enorm veel renners met nul punten die dat meer dan waard zijn?
Kom bij een eerste schifting echt moeiteloos onder de 20 zwarte punten. Dat is me nog nooit gebeurd. :p

Laatst gewijzigd
pirazzi

Colbrelli was altijd wel goed voor een zwart punt in het verleden, maar er zal nog wel wat veranderen de komende tijd.

Noud89

Belachelijkste puntenverdeling die ik ooit gezien heb.

Colbrelli, Demare, Ewan(!), Mareczko, Ardnt, Henao(!!), Pelucchi, Cimolai allemaal 0 punten.

Op dit moment kan ik prima leven met 0 zwarte punten aan sprinters als ik dan toch Demare, Ewan, Mareczko & Arndt op kan nemen ga ik toch een hoop punten scoren gok ik.

Ab Normaal

Zal echt wel aangepast gaan worden.

aart-sportpools

Heren,

Bedankt. Punten zijn hier en daar aangepast. Jullie input wordt altijd gewaardeerd.

Met vriendelijke groet,

Aart van Sportpools

Ab Normaal

Dat is een stuk beter Aart!
Denk je nog om de jongere stipjes?

aart-sportpools

Dat de stippen er niet staan is een programmeerfoutje, komt z.s.m. terug.

Kingstown

Heb nu Ewen met 1 zwart punt als SW. Doet me denken aan vervlogen dagen.
Het puzzelwerk kan nu echt gaan beginnen. Nice.

Ab Normaal

Ok, super.

Ab Normaal

De mijne heeft nog keurig 0 :)

Milanos Kateros

He wat jammer, had net zo'n lekker teampje staan.

pirazzi

Oeps mijn team is plots ook ongeldig omdat Sergio Luis Henao Montoya van 0 naar 3 zwart is gegaan! :D

« 1 2 3 4 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.