Sportpools Giro

1 2 ... 12 13 14 15
ivo001

Volgende keer zal ik er wat meer over nadenken. Speelde altijd alleen Scorito, dus dit is mijn try-out haha
Vandaag voor 6 punten aan renners verloren.

Kingstown

Een aardige leidraad is dat je renners ongeveer 40 punten per zwart punt moeten gaan scoren om een beetje hoog te eindigen. Dat is dan inclusief puntentruien. Uitvallers heeft iedereen mee te maken en bij de ene renner is dat meer te verwachten dan bij de ander. Straks bij de Tour is er echt niemand die vrijwillig afstapt zoals nu een boel sprinters wel doen. :p

Bij de Vuelta heb je het ook altijd dat er bosjes renners afstappen ivm het WK. Maakt het wat lastiger puzzelen allemaal.
Viviani is een flinke tegenvaller. Heb hem zelf ook serieus overwogen, maar vond 3 zwarte punten uiteindelijk toch net wat teveel om aan hem uit te geven.

3 punten voor Kittel vond ik helemaal te veel voor iemand waarvan ik op dat moment dacht dat het na etappe 12 schluss zou zijn. Het is zelfs nog wat eerder geworden. In de Tour zou ik er echter geen seconde over twijfelen om hem wel te nemen voor 3 punten. Dat hij vlak voor de Giro roept dat hij uit gaat rijden dat zijn het soort interviews die je met een heel pak zout moet nemen. PR-praatjes. ;)

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Pfff mijn secret wapen niet gediskwalificeerd maar dan uit koers genomen door ploeg....

pirazzi

Ja heb nu ook al 3 uitvallers, gelukkig haalde Tsatevich nog 14 punten.

Onbekende gebruiker

Landa 4 zwarte punten, 1174 keer gekozen, 9 keer als kluns, 10 punten.

9 mensen hebben goed gegokt.

bmiller

Poeh jammer. Daar gaat een goede klassering. Voor mij in de poule dan he ;)

DeTourwinjeinbed

Ha! Ik zal een van de weinige zijn die hier niet rouwig om is!

ivo001

Ik stond #43 maar met het uitvallen van Landa is een goede klassering helemaal uitgesloten. Heb nu alleen nog maar Valverde, Zakarin en Jungels voor de bergen.
Nu al 5 uitvallers: Landa, Kittel, Viviani, Cancellara, Peraud

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Pech en geluk vandaag. Landa valt uit, dure grap. Maar geheim wapen wint de etappe. Hoop toch van mijn 10e plek richting beste 5 Wielerflits te gaan nu.

pirazzi

De punten van een geheim wapen tellen nu nog niet mee, maar goed gezien, meestal neem ik ook een renner die meetelt voor het jongerenklassement als geheim wapen, dit keer niet gedaan.

kokkie1975

pffff Amador is mijn best presterende speler, beetje jammer dat ie mijn kluns is :)

Kirsipuu

5 renners van de top 6 van vandaag en de nummer 9, beetje jammer dat 1 daarvan mijn kluns is :p

Waarom is me toch Mezgec niet opgevallen van tevoren?

Vic413

Heb de grote fout gemaakt Landa en Kittel mee te nemen. Had beter Chaves en Kruiswijk genomen. Ook Modolo presteert minder dan ik dacht. Gelukkig heb ik Diego Armando Ulissi!

ivo001

Ik ben vandaag gestegen naar de 26e plek! En dat terwijl ik al 5 uitvallers heb.

pirazzi

Andrey Amador in het roze vandaag. Dit roept herinneringen op aan de Giro van 2009, toen ik Denis Menchov als kluns had voor 2 zwart die vervolgens de Giro won en me -279 punten opleverde.

Onbekende gebruiker

Haha @pirazzi, zo herkenbaar dit!

Klootje Kriekeljon

Lekker, laat Nieve er nog maar 2 winnen.

Poeksel

Vic413, waarom is Landa selecteren een fout?

gijzgans

Omdat Landa met een thermometer in z'n poeperd en een snotneus onder een dekentje op de bank ligt, terwijl zijn vrouwtje citroenthee voor hem aan het zetten is?

Laatst gewijzigd
Poeksel

En dat was voor de Giro al bekend?

Milanos Kateros

Denken jullie dat Amador dit volhoudt? Dit kost me echt mijn poultje..

Silent Hill

In de WF subleague lijkt NielsV91 voor winst te gaan.
Een team met slechts 1 sprinter, de goede combi Nibali - Valverde, een sterke 2de lijn en enkele vrijbuiters. Sterk, zowel het team zelf als tactisch.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Valt me tegen, ben vrijwel niets ingelopen met Nieve.

Lamme Frans

Door al die uitvallers is de poule nauwelijks representatief meer. Als Landa had uitgereden had hij gewoon in het ideale team gestaan. Om maar even een naam te noemen.

Coma Cat

Klopt maar dat heb je heel vaak. Tour 2014 Contador en Froome, Vuelta 2014 met Quintana, Giro 2015 Pozzovivo in iets mindere mate. Met sprinters is het in de Giro sowieso altijd raak.

1 2 ... 12 13 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.