Een aardige leidraad is dat je renners ongeveer 40 punten per zwart punt moeten gaan scoren om een beetje hoog te eindigen. Dat is dan inclusief puntentruien. Uitvallers heeft iedereen mee te maken en bij de ene renner is dat meer te verwachten dan bij de ander. Straks bij de Tour is er echt niemand die vrijwillig afstapt zoals nu een boel sprinters wel doen. :p
Bij de Vuelta heb je het ook altijd dat er bosjes renners afstappen ivm het WK. Maakt het wat lastiger puzzelen allemaal.
Viviani is een flinke tegenvaller. Heb hem zelf ook serieus overwogen, maar vond 3 zwarte punten uiteindelijk toch net wat teveel om aan hem uit te geven.
3 punten voor Kittel vond ik helemaal te veel voor iemand waarvan ik op dat moment dacht dat het na etappe 12 schluss zou zijn. Het is zelfs nog wat eerder geworden. In de Tour zou ik er echter geen seconde over twijfelen om hem wel te nemen voor 3 punten. Dat hij vlak voor de Giro roept dat hij uit gaat rijden dat zijn het soort interviews die je met een heel pak zout moet nemen. PR-praatjes. ;)
Landa 4 zwarte punten, 1174 keer gekozen, 9 keer als kluns, 10 punten.
9 mensen hebben goed gegokt.
Haha @pirazzi, zo herkenbaar dit!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.