Sportpools Giro

1 2 ... 7 ... 14 15
denise

Ik weet het niet goed maar ik denk dat Landa de topfavoriet is en Nibali pover zal rijden, misschien hem als kluns degraderen. Ik heb het al eens gedaan maar dan kreeg ik wel veel strafpunten. Zou Tom Dumoulin in de top 10 geraken, ik heb die gast wel graag.

pirazzi

Het klassement is geen doel voor Tom Dumoulin, hij is ook niet op hoogtestage geweest.

Onbekende gebruiker

'@zonder erg; als je meer risico wilt nemen dan zou ik fuglsang en betancur nemen. Sbaragli en Jungels lijken me allebei wel garant voor 40 punten elk. Fuglsang en Betancur allebei niet, maar als ze plots wél goed presteren, bv doordat hun bazen verzwakken oid, dan kunnen ze juist extreem veel punten halen.

Zonder erg

'@Sammysosa
Ok, dank je voor je advies. Alleen die knoop even doorhakken en mijn team is klaar.

Ab Normaal

Mijn laatste 3 keuzes:
1. Peraud of Brambilla
2. Modolo of Demare
3. Landa, de winnaar van keuze 1 en een 1 punt kluns (Clarke of Monfort) of Majka, de verliezer van keuze 2 en een 2 punt kluns (Amador of Geniez)

Kingstown

'@Ab:

1) Peraud
2) Demare
3) Amador als kluns (de rest van de zin was te cryptisch voor me)

De fles whiskey neem ik na je winst graag in ontvangst. ;)

Onbekende gebruiker

Mijn antwoord staat in het andere forum.

paapke

Ik zou Modolo kiezen, aangezien ik de kans dat deze uitrijdt en de nodige truipunten pakt een stuk hoger inschat.

warteke

Nibali --> Greipel + Hesjedal/Dumoulin/Pozzovivo ?
Nibali + Ewan --> Greipel + Majka/Chaves ?

Of gewoon Nibali houden ? De laatste 2 deelnames zat hij toch wel boven de 200 punten maar betwijfel of dat nu ook het geval zal zijn.

Laatst gewijzigd
Bergbeklimmer

Laatste keuze:

Kangert, Rojas, Hofland of De Marchi?

Laatst gewijzigd
warteke

'@Bergbeklimmer : zou voor Di Marchi gaan, zie Rojas en Hofland niet al te veel punten nemen tegen de betere sprinters en Kangert val volledig in dienst rijden. Zelf als Nibali uitvalt zal het waarschijnlijk Fuglsang zijn die het overneemt. Maar je weet natuurlijk nooit.

Ab Normaal

Verdorie. Last minute stress door het interview van Arndt in Duitsland.
Landa en Mareczko of Dumoulin en Modolo?

Onbekende gebruiker

Hier nog eens Kittel die zegt dat ie tot Turijn rijdt
Ik twijfel om Demare of Nizzolo up te graden naar Kittel dmv upgraden kluns. Wat vinden jullie? 4/5 top 3 plus truipunten, das toch wel aantrekkelijk. Zeker omdat de kansen voor alle andere sprinters en de punten die ze halen, allemaal afnemen als Kittel en Demare gaan uitrijden.

waggie

'@Ab
Wat zei Arndt?

pirazzi

Bedankt voor de link Sammysosa, ze weten blijkbaar niet dat Tom Dumoulin voor Giant - Alpecin rijdt:

Local stars Tom Dumoulin and his Lotto NL-Jumbo team were the most popular

Nu kan ik wel Kittel nemen maar dan moet Nibali eruit.

Ab Normaal

Arndt zei dat Dumoulin bewust zegt dat ie niet voor het ak gaat om de druk weg te nemen maar er stiekem wel voor gaat.

Sammy, hij kan het wel van plan zijn, maar zie je hem daadwerkelijk uitrijden?

Fondista

http://www.radsport-news.com/sport/sportnews_98375.htm

Onbekende gebruiker

Heb je een linkje naar dat artikel Ab?

Vwb Kittel, ik twijfel. Hij kán het wel, en hij is getergd, daarom denk ik misschien wel...

Ab Normaal

Pffff. Of Landa en Sbaragli tegen Dumoulin en Kittel plus upgraden kluns.
Klote last minute interviews...

Ab Normaal

Kittel op cyclingquotes: I'll ride the Giro till the end.

Bergbeklimmer

Dan nog zou ik ´m niet nemen.

Kingstown

We hadden toch besloten dat we interviews vlak vooraf aan de Giro met een zak zout zouden nemen? :p
Ze rijden allemaal uit en er eindigen 15 renners in de top-5. Zoiets was het geloof ik.

Ab Normaal

Klopt...

Onbekende gebruiker

Dat is waar King.

Ab Normaal

Maar toch, die twijfel...

1 2 ... 7 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.