Sportpools Giro

1 2 ... 9 ... 14 15
Ab Normaal

Potver. Om 13.43 kluns Geniez ingewisseld voor Amador omdat ik bang was voor de tijdrit..
Dit had ik echt nooit verwacht. Kon wel eens een vervelende kluns worden..

Xill

Idem. Vanochtend nog Geniez gewisseld voor Amador juist vanwege de tijdritten. Oh well, ik gun het m van harte.

DeTourwinjeinbed

Nibali
Valverde
Majka
Uran
Zakarin
Ulissi
Formolo
Wellens
Cancellara
Jungels
Mareczko
Modolo
Nizzolo

En jawel:
kluns
Amador

Had toch beter voor de Sbaragli + Dumoulin optie gegaan ipv Cancellara Wellens. Het achteraf lullen is begonnen.

Rechter K

'@dtwjib: Cancellara is inderdaad een beetje zonde, maar een Wellens in vorm moet misschien wel in staat zijn om ca 150 punten binnen te harken. In dat geval zal je keuze zo slecht nog niet zijn waarschijnlijk.

Mijn selectie:
Landa
Nibali
Valverde
Uran
Jungels
Wellens
Dumoulin
Zakarin
Fuglsang
Peraud
Kittel
Marecko
Kangert

Kluns: helaas meneer Amador.

pirazzi

'@ Rechter K Die selectie lijkt veel op die van Klinker Koen dus ik neem aan dat dat je gebruikersnaam bij Sportpools is. In totaal hebben 28 van de 125 deelnemers bij de WF subleague Amador als kluns.

Rechter K

'@pirazzi: sterk staaltje speurwerk, je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben ;-)

JapieJapo

Fijn amador 9de wat een kluns

nasibal

Kan iemand Amador even bellen en hem er aan herinneren dat hij de collectieve kluns is?

waggie

Amador hahahaha

Vic413

Met Kittel en Modolo 2 mensen op het podium vandaag. Nizzolo stelde wat teleur (in de uitslag), maar begrijpelijk, want ploegmaats had hij niet om hem naar voor te brengen. Hij kwam van heel ver en kon nog net een top 10 plaats bemachtigen.

Laatst gewijzigd
Milanos Kateros

Waar is die kluns Amador verdomme mee bezig joh? Naast klimmen kan hij ineens tijdrijden en sprinten..

pirazzi

Dus 2 zwart voor Amador Bikkazakova is wel terecht vooralsnog.

Onbekende gebruiker

Dat zijn al 238 mensen doe deze Giro op hun buik kunnen schrijven als Amador zo blijft fietsen. Dat verwacht je toch ook niet van te voren.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Helemaal al niet als je in ogenschouw neemt dat Amador van de gehele voorbereiding sinds de pool open is, precies 1 minuut mijn kluns geweest is. De allerlaatste. Liep mijn telefoon nu maar 1 minuut achter...

Kingstown

*Mompelt iets over Mezgec*

nasibal

Hardlopers zijn doodlopers. Komt wel goed met Amador.

Klootje Kriekeljon

Sorry maar dat is ook gewoon een hele rare kluns?

Ab Normaal

Sorry hoor, maar Amador heeft nog nooit gesprint in een massasprint en heeft zeker geen slechte tijdrit, maar derde?

Volkomen logisch dit?

Poeksel

Amador gaat gewoon het punten- en bergklassement winnen. Naast het algemeen klassement natuurlijk.

Klootje Kriekeljon

AbNormaal maar je kluns gaat over heel de Giro toch? Nu wil ik niet Captain Hindsight spelen maar Amador is juist dé renner die op alle terreinen mee kan.. Zelfs kasseien. En dat heb je toch al zeker 2 jaar goed kunnen zien. Maar goed, ik heb Hesjedal als kluns en dat kan ook 2 kanten op gaan. Niet heel veel slimmer misschien.

Ab Normaal

'@klootje
Klopt, maar Amador moet ook in dienst rijden van Valverde, kasseien zijn hier niet, en sprinten heeft ie nog nooit gedaan.
Een paar punten in een bergrit, of 13e in het AK is ingecalculeerd.
Derde in de tijdrit en 9e in een massasprint is nog nooit gebeurd.

Klootje Kriekeljon

Nee hij doet het idd heel erg goed dat had ik ook niet verwacht. Kostte hij punten eigenlijk? Want dan begrijp ik het al een stuk meer.

nasibal

2 punten Klootje.

Lamme Frans

Geniez is dan toch voor de hand liggender als kluns? Niet dat ik had verwacht dat Amador dit zou presteren...

Ab Normaal

Had ook de hele tijd Geniez, maar omdat de FDJ ploeg extreem verbeterd is in het tijdrijden, en Geniez kopman is terwijl Amador moet knechten voor Valverde, kreeg ik de rare kronkel in mijn kop dat ik last minute moest wijzigen voor Geniez.
Domdomdom

1 2 ... 9 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.