Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 103 ... 127 128
pippodeclown

Nog mensen die denken dat Dumoulin morgen zich gaat mengen in de debatten?

Koentador

Ik denk eerder dat Tom zich op achterstand laat rijden en een mooie rit aankomende week uitkiest om voor winst te gaan. Zeker nu die druk van de roze trui weg is. Hij ontbreekt in ieder geval in mijn team voor morgen.

RubenVB

Met 5 uitvallers, is deze Giro gezien. Kittel had ik al voorzien, maar die andere 4 niet. :-(

Mooie_Mario

Tom geeft aan toch veel last te hebben van zijn zitvlak. Volgende keer toch wat voorzichtiger zijn haartjes verwijderen daarzo. Ik gok morgen een busje en dan de beslissing stoppen of nog 1x voor etappewinst. Ik stel hem iig niet meer op voorlopig. Maar toch genoeg punten gehaald!

pirazzi

Zadelpijn heeft toch niet veel met haren te maken denk ik. Maar hier gaat Dumoulin ook voorlopig op de reservebank.

Mollemawintdetour

Hoe zijn de daal capaciteiten van Landa eigenlijk? Ben ik niet zo bekend mee. Na de indrukwekkende tijdrit misschien wel eens een kans van hem om wat in te lopen.

WCEendT

'@Pirazzi
Ingegroeide haartje(s) is wat wielrenners vaak zadelpijn noemen als ik me niet vergis... Of hij heeft gewoon serieus zadelpijn :'P idk.

pirazzi

Maar om even bij de opstellingen te blijven, met Greipel heb je zekere punten (als hij uitrijdt blijft hij in de rode trui) en met Visconti moet je maar afwachten of hij voor de aanval kiest morgen of orders heeft om bij Valverde te blijven.

LutsenkoFan

Er zijn nog best veel mensen met Tsatevich dacht ik . weer een uitvaller xtra

ONCE

Betancur/Kangert/Jungels voor laatste plekje

Betancur valt tegen, al verwacht ik dat ie een rit gaat vlammen, maar zal dan wel 3e week worden?
Denk dat ik Jungels maar opstel voor trui puntjes

WCEendT

'@Lutsenko
Ik doe het nog redelijk denk ik pas 2 uitvallers, zie teams die gewoon geen sprintploeg meer over hebben.

Harry De Bakker

Wat betreft de etappe van morgen, wie van deze drie voor mijn laatste plekje?

--> Fuglsang (staat 10e AK + evt. top 20 dag-uitslag + evt. teampunten Nibali)
--> Kangert (evt. etappezege + evt. teampunten Nibali)
--> Verona (2e witte trui + teampunten Brambilla / Jungels + evt. etappezege)

Laatst gewijzigd
jort101

Ik verwacht formolo ook nog wel hoor.
En ook hesjedal zegt zich goed te voelen.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@harry
Lijkt me een makkelijke keuze ;)!

Harry De Bakker

'@WCEendT

Persoonlijk vind ik het geen makkelijke keuze, anders vroeg ik het niet :) Ik denk namelijk dat zowel Kangert als Verona hun ritten uit gaan kiezen, dus wellicht allebei zullen strijden voor de dagzege. En Fuglsang staat nog het hoogst in het AK, dus als het een etappe voor de grote mannen wordt, is Fuglsang waarschijnlijk de beste keuze.

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

'@Harry De Bakker,
Als ik jouw was zal ik voor Verona gaan.

Koentador

Nibali (C)
Kruijswijk
Chaves
Valverde
De Marchi
Uran
Wellens
Zakarin

Nog 1 plek over voor: Jungels, Firsanov of Zoidl
Wie?

ConINGtador

'@Harry De Bakker

Moeilijke keuze. Persoonlijk zou ik gaan voor Fuglsang of Verona (Kangert in ieder geval niet). Tot nu toe lijkt Kangert toch vooral Nibali te moeten ondersteunen, terwijl Fuglsang nog enigzins een beschermde rol heeft. Fuglsang heeft al laten zien goed van voren te zitten met o.a. een 2e plaats. Qua potentiële punten is Fuglsang dan ook de beste keuze voor morgen denk ik. Als je voor de zekere punten wil gaan, is Verona de beste keuze natuurlijk. Al zou het ook zomaar kunnen zijn dat Brambilla en Jungels beide veel tijd verliezen, gezien de zwaarte van de etappe (in etappe 8 kon Jungels bijv. ook niet mee met de echte toppers, en Brambilla heeft al 2x oprij een zeer zware inspanning moeten leveren). In dit scenario haalt Verona geen teampunten.

Laatst gewijzigd
Kpenty

Dumoulin eruit gelaten voor morgen. Kon voor de zekere punten van Greipel gaan, maar ben toch voor de gok gegaan om Jay Mccarty te kiezen voor een eventuele vluchtpoging.

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

Jammer dat Tsatevich vandaag uit koers is gehaald, deed het deze giro best wel goed met 2x 16e, 1x 10e en 1x 8e plaats in de uitslag.
Toch mooi 48 punten voor mij opgeleverd met Scorito, hadden er nog meer kunnen worden met de komende heuvel/sprintetappe's.
Maar ik tref het nog met de uitvallers op dit moment alleen Viviani en Tsatevich. En dan in de 12e etappe stapt waarschijnlijk Ewan af.

WCEendT

'@Harry
Fuglsang.

gavirialaphilippe

laatste 2 plekjes: Dumoulin, Betancur, Formolo, Verona, (Kudus)

wat denken jullie?

jort101

Zegt dumoulin nou dat hij misschien mee in de ontsnapping wil of heb ik dat mis?http://www.wielerflits.nl/nieuws/167645/tom-dumoulin-maakt-zich-zorgen-om-zitvlakblessure.html/comment-page-1

maxdudink

'@jort
ik verwacht hem niet in de kopgroep morgen daar staat hij te kort voor.
misschien als hij niet afstapt dat hij later in de ronde gaat aanvallen.

Laatst gewijzigd
hofsje

ik baal ook wel dat tsatevich eruit ligt had in me team ,had beter voor porsev kunnen kiezen nu uiteraard

1 2 ... 103 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.