Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 105 ... 127 128
hoekserenner

Sorry voor de frustratie, gedeeltelijk offtopic!
Bij scorito opgeklommen naar top 200, maar nu Landa kwijt en Nibali die goed gaat presteren!
Nog veel erger: sta 3e bij het wielerspel van de gezamenlijke kranten, met een vip trip naar de laatste etappe van de Tour als prijs. Wist eigenlijk bijna zeker dat ik hem ging winnen, totdat Landa eruit vloog die helemaal niemand had!
Nu moeten Kruijswijk en Modolo veel meer punten scoren dan Ulissi en Fuglsang bijvoorbeeld, balen!
Bij het AD leek het helemaal goed eruit te zien voor een Merida-fiets, maar dat wordt nu ook een moeilijk verhaal! Balen!

maxdudink

'@hoekserenner
je wist al bijna zeker dat je hem ging winnen na 9 etappes, nog voor de echte bergetappes?

Papa Bart

De dag waarvan je wist dat hij zou komen. Gegokt en (fors) verloren. Had nog even hoop met Zoidl, jammer maar helaas.

Nieuwe ronde nieuwe kansen. Morgen lijkt een klinklare sprint etappe, maarrrrrrr er zitten op het laatst nog en paar listige pukkeltjes op het einde. Ééntje voor Valverde wellicht?

vasnd

Ik verwacht morgen weer een groepje vooruit. De klimmetjes komen laat, te laat om de GC groep in gang te schudden en ze te achterhalen imo.

Edit: colbrelli er in bij mij

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik schrijf Ulissi op voor morgen

hoekserenner

'@Maxdudink, zeker weten is overdreven ja, maar het zag er wel erg goed uit voor de rest van de Giro!

hofsje

beetje jammer vandaag 158 punten heb Ciccone wel in me team zitten ,maar niet opgesteld zat te twijfelen tussen Ciccone,Kudus en Formolo had voor Formolo gekozen jammer......
en heb nu ook 4 renners die zijn afgestapt(noodgedwongen) met Kittel ,Landa ,Tsatevich ,Marecko wordt lastig

Laatst gewijzigd
WCEendT

Ben Landa, Cancellara, en die twee Italiaanse sprinters kwijt.

Bi-winning

Denken jullie voor morgen de klassementsmannen opstellen? Of toch een type modolo, ewan, nizzolo opstellen?

Wollage

Landa (C), Kittel (C), viviani, geniez, mareckzo, peluchi al kwijt :( Zak nu ook steeds verder weg, net buiten de top 600 nu

Harry De Bakker

'@Wollage

Het kan nog erger :(

Kittel (C), Landa (C), Viviani, Cancellara, Geniez en Mareczko. In totaal 13,25 miljoen kwijt. Echt ongelofelijk. Alle toppers die uitvallen, heb ik zo'n beetje in mijn team.

Enige lichtpuntjes tot nu toe zijn: Jungels, Kruijswijk en Fuglsang (al heb ik die laatste bij overmaat van ramp vandaag niet opgesteld, terwijl hij keurig als 10e over de steep kwam).

Iemand enig idee of die laatste klimmetjes te zwaar zijn voor Nizzolo, Arndt en Sbaragli morgen?

Laatst gewijzigd
Gids05

zou cobrelli en of nizzollo dit morgen aankunnen ??

pippodeclown

Greipel of Valverde?

boxywoxy

Nou ben er ook al 5 kwijt.
Kittel
Landa
Peraud
Geniez
Cancelarra

Waarvan kittel en landa captain zijn.

Dan kung die in de proloog onderuit gaat. Wellens niet opstellen in de etappe die hij wint. 😢😢😢😢. Gaat heerlijk. Maar toch nog rond plaats 600 in alg klassement en rond 200 in de wf poule.

Morgen wel een moeilijke voorspelling vluchters of sprinters die een heuvel over kunnen of toch de ak mannen??

pirazzi

Nu levert de keuze om Jungels kopman te maken extra punten op. Morgen dan, vandaag had ik Valverde.

Jelle van der Linden

Zal Dumoulin morgen in de aanval gaan of proberen mee te sprinten in een select groepje?

Of kan ik beter de gok wagen op iemand als Kung in de kopgroep

Laatst gewijzigd
ONCE

Kittel(c), Landa, Mareckzo, Viviani en Pelucchi kwijt
Meeste baal ik nog van Viviani omdat die normaal gesproken uitrijdt en punten voor groen scoort en de komende sprintetappes mn sprintteam wel heel klein is.
Kittel was wel ingecalculeerd en Landa verlies je niet zoveel mee tov concurrentie(meeste mensen hebben Landa toch wel) en ik nog alternatieven heb.
Wat me bezielde om Pelucchi toch te kopen weet ik ook niet, notabene Porsev nog uitgehaald voor hem. Die Pelucchi steelt elke GT teleur

Wat betreft morgen, de winnaar zal wel uit een kopgroep komen. Movistar voelt niet zoveel voor stage wins blijkt wel en geen idee wie de koers wil gaan controleren. Bardiani zal morgen wel minimaal 1 man mee hebben in de vlucht dus zeg het maar.

Ik zet een betje op Moser

ONCE

Procyclingstats under Ddos attack, lekker dan :D

Retro Lex

'@ nce
Movistar die Rojas meestuurt in de break ?

ONCE

Ja de kans dat Movistar dan een mannetje als Rojas mee in de break stuurt is wel groot. Of Betancur, maar aan hem brand ik mn handen niet meer :D
Ik formuleerde het niet zo heel goed inderdaad. Ik bedoelde meer stage wins voor Valverde dus geen winnaar uit een break, want we hebben nu al wel wat etappes gehad met een aankomst tailor made voor Valverde. Maar daar hebben ze tot nu toe weinig interesse in getoond. Dus is de kans dat de winnaar uit de break komt wederom groot omdat geen enkele andere ploeg hard op kop gaat rijden.

Laatst gewijzigd
ONCE

Volgens AD twijfelt Dumoulin over opgave. En rijdt hij de Tour sws niet

Jori

Ik waarschuw mensen alvast:
Ik heb Wellens, Colbrelli en Trentin opgesteld en tot nog toe geen gelukkige keuzes gemaakt ;)

Dumoulin denkt zelfs aan afstappen, die staat er bij mij dus buiten.
Voor de rest nog Majka op het bankje, omdat Nibali (C, enige overgebleven kopman), Jungels, Zakarin, Chaves, Kruijswijk en Uran het mogen gaan doen qua klassementsmannen.
Deze Giro zonder Valverde doet wel pittig pijn, komt altijd als eerste van de favorieten binnen

Abdoe

Valverde zakt er nog wel doorheen :)

ivo001

Ik ben inmiddels al 6 renners kwijt:
Kittel (C) 4m
Landa 3,5m
Viviani 2,5m
Pelucchi 750k
Mareczko 750k
Tstaevich 750k

Vandaag wel gestegen naar plek 645 in het klassement.

Voor morgen twijfel ik ook welke sprinters ik moet opstellen, zouden Dèmare, Nizzolo en Arndt nog mee gaan doen voor de winst morgen, of toch gewoon Majka/Chaves/Nibali/Kruijswijk erin laten?

Jelle van der Linden

'@ivo001,
Ik verwacht morgen zeker geen sprinters meer zoals (demare, Nizzolo, Arndt, Belletti, Modolo) erbij. De laatste 23 km zijn daar volgens mij echt te zwaar voor.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 105 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.