Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 106 ... 127 128
Bi-winning

Ik heb voor morgen:

Valverde c
Uran
Kruijswijk
Nibali
Jungels
Zakarin
Colbrelli
Kung

Voor de laatste plek twijfel ik tussen Firsanov, Pozzato, Betancur en Modolo. Advies hoor ik graag

Geurtje

Betancur zeker weten

Geurtje

Vermoedelijke opstelling voor morgen:

Valverde c
Jungels
Formolo
Pirazzi
Trentin
Greipel
Ewan
Kruijswijk
Betancur

Reserves: Firsanov,Majka,Modolo,Nizzolo,Kangert,Fuglsang en Chaves.

Wisselen?

Bi-winning

Ik zou Chaves voor Ewan er in gooien, eb ten eerste niet het idee dat Ewan zo sterk klimt deze Giro. En ten tweede denk ik sowieso dat de kans op een sprint vrij klein gaat zijn

Patrijs

Nou, mijn ambities voor wat betreft Scorito en de Giro kunnen de ijskast in. Nadat eerst mijn sprintkopman Viviani na een aantal waardeloze sprints te laat binnenkwam, stapte mijn bergkopman Landa er vandaag ziek uit. Wat rest is een kopman met zere billen die dubt over afstappen. Ik weet het: risico van het vak als je geen reservekopman neemt voor de bergen/sprint.

Ondanks alles vandaag een aardige dag gehad (184 punten) en zelfs nog gestegen in het AK (van 1564 naar 1180). Dat zal de komende dagen wel anders worden. Jullie zien me weer in de Tour!

Patrijs

Voor morgen deze jongens opgesteld trouwens:
Dumoulin (C)
Valverde
Amador
Nibali
Zakarin
Navardauskas
Jungels
Trentin
Chaves

pirazzi

Je bent toch niet verplicht om een kopman op te stellen?

nickdt

Mijn team voor morgen

Nibali (C)
Kruijswijk
Wellens
Greipel
Jungels
Trentin
Ulissi
Zakarin
Demare

Patrijs

'@Pirazzi Nee, lijkt me niet inderdaad. Maar wie weet fietst Tom morgen iedereen wel aan gort. ;-) Kan best zijn dat ik hem er nog uithaal.

henkjmol

Wordt morgen toch lastig voor de sprinters. 3km klim a 8 procent is toch killing ( als de break al niet gevlogen is).

Nizollo op het reserve bankie voor mij.
Alle favorieten gaan dicht bij elkaar aankomen op plaats 10-20. ( nadat een vroege vluchter uit de greep is gebleven lees ; busato, roche of plaza)

Gids05

verwachten we hier iets van een arndt of nizollo ?????

Koentador

Nibali (C)
Chaves
Valverde
Kruijswijk
Zakarin
Wellens
De Marchi
Jungels

Nog één plekje over voor: Firsanov, Kangert, Navardauskas, Uran
Zou Navardauskas het trucje kunnen wat hij vorig jaar op het WK deed? Ik twijfel eraan om hem op te stellen morgen...

Papa Bart

Mijn keuze;
Valverde (c)
Nibali
Zakarin
Kruijswijk
Jungels
Wellens
Chaves
En toch twee sprinters, want ik vermoed dat het peloton de komende twee dagen een beetje rust neemt tot aan de klimmetjes en de sprinters wellicht fris genoeg zijn om aan te kunnen klampen. Bovendien heb ik behalve Wellens geen vermoedelijke aanvallers in mijn cluppie. Zoidl was vandaag in de aanval en Roglic zal Kruijswijk wel moeten steunen.....dus....
Greipel
Demare

JDL75

'@koentador ik zou gokken op
Navardauskas. Hij heeft het al eerder geflikt op dit terrein en zal deze rit zeker omcircelt hebben!

Zelf ook steeds renners erin/eruit aan het halen. Lekker heen en weer slingeren tussen de klassementsmannen en de sprinters die een een heuvel kunnen verteren zoals Demare. Zefs nog lichte twijfel over Dumoulin...hij had 2 dagen geleden aangekondigd bewust meer de bus mee te gaan voor een ritzege, dan zou dit wel eens een mooie rit kunnen zijn, en dan snel naar huis wellicht.
Lastig weer.
Hoe denken jullie erover @WCeend, @ gelegevaar en @nasibal
En natuurlijk alle andere adviezen hoor ik ook graag?

Koentador

'@JDL75 gaat erin.
Dumoulin heb ik niet opgesteld, aangezien zijn blessure alleen maar erger is geworden denk ik dat hij of vandaag of morgen afstapt, of zijn aanval later in de week zal plaatsen.

LutsenkoFan

Denk niet dat Dumoulin nog punten gaat scoren. stapt denk ik nog af tijdens de rustdag.

Scotty

Mijn Kittel-team verliest langzaam terrein :) top 150 nog maar.

Als Trentin toch eens wint vandaag, dan doe ik weer mee. Maar die kans acht ik niet zo groot.

raymankapeens

Lastig zeg, twijfel toch om Nizzolo en Modolo op te stellen just in case maar ja.....

Gids05

1 colbrelli
2 brambilla
3 valverde
4 arndt
5 nizzo 😀

Bi-winning

Mijn team is zo goe als af, aantal klassementsrenners, Colbrelli en twee aanvallers. Heb nog een laatste plek over en twijfel tussen de volgende namen:

Uran; zou misschien wel kort kunnen eindigen mochten de klassementsrenners zich inspannen
Firsanov; door middel van een late uitval wellicht mee doen voor de zege?
Modolo: als het achter een winnende kopgroep een gesloten koers blijft kan hij veel punten pakken/teampunten Ullisi?
Nizzolo: denk ik de sprinter die de grootste kans maakt om er nog aan te hangen

Gelegevaar

Dit is een twijfelaar voor mij. Het zal je overkomen dat er toch nog sprinters bijzitten in de finale of stel je voor dat Dumoulin een Cancellaraatje doet mbt zijn klachten?
Ben benieuwd. Succes allen!

Laatst gewijzigd
Mollemawintdetour

Zakarin, Firsanov of Formolo?

- Zakarin leek gisteren met een aanval wat tijd te willen terug winnen. Misschien dat hij het vandaag weer probeert.
- Firsanov heeft zich gisteren behoorlijk gegeven, maar is volgens mij wel geschikt voor dit werk.
- Formolo zou dit normaal heel goed kunnen, het lijkt alleen dat hij niet echt mag van zijn ploeg. Jammer..

Mijn team:
Nibali (C) -> Ik kan ook nog zonder captain aanvangen.
Kruijswijk
Valverde
Colbrelli
Kung
Trentin
Jungels
Dumoulin -> Weten we zeker dat het nog erger is? Of omdat hij toch start misschien een goed teken en een eventuele aanval vandaag.

siht

Zou Dumoulin sowieso weglaten
Kung is een twijfeltje. Zakarin lijkt me wel close te finishen in de grote groep.

WCEendT

'@JDL
Zelf ben ik 100% voor de klassementsrenners gegaan... Eerder de fout gemaakt om wat te verwachten van de sprinters, die fout ga ik niet nog eens maken.

Zelf heb ik Dumoulin als 10e man, niet geselecteerd voor morgen dus.

Succes iedereen !!!

WCEendT

Denk niet dat er sprinters gaan zijn die 3KM aan/met 8% overleven, maarja we gaan het zien.

1 2 ... 106 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.