Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 107 ... 127 128
Gelegevaar

S. Modolo
R. Uran
G. Brambilla
A. Valverde
S. Kruijswijk
S. Clarke
B. Jungels
I. Zakarin Kopman
S. Firsanov

Dit is 'm.

WCEendT

Mooi team geleg, in de tour ga ik wat merr aanvallers in me team nemen, want nu heb ik noodgedwongen alleen maar klassementsmannen voor vandaag.

Gelegevaar

Het blijft een gok hé ;-) Achteraf weet je precies wie je had moeten kiezen. Ik heb lang een team op mijn 'tekentafel' gehad zonder Landa maar met Nibali. Uiteindelijk het omgekeerde gedaan en zie nu hoe het loopt..

Laatst gewijzigd
Patrijs

En jawel, ook mijn derde kopman geeft er de brui aan! Vervelend voor Tom. Hopelijk herstelt hij snel.

Brakkel

Ik ben nu al 7 renners kwijt uit mijn team. Gaat wel erg hard. Al zag ik Dumoulin al wel aankomen de laatste dagen.

Stagiair

5 Renners kwijt nu, waaronder mijn 3 kopmannen...

TiesW

Toch knap, 3 kopmannen kwijt..

Gelegevaar

Het is een heuse afvalrace aan het worden, deze Giro.

WCEendT

'@TiesW
Zo te horen valt dat wel mee :P.

Ik heb lekker nog 2 kopmannen ;D!!

Jelle van der Linden

-

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

Ik heb gelukkig nog 3 kopmannen in race met Nibali, Valverde en Nizzolo

pippodeclown

Valvere, Zakarin en Greipel als captains en ze doen nog allen mee :)

Kpenty

Valverde, Nibali en Greipel nog als kopmannen erbij zitten. Ik mag nog niet klagen op dat gebied. Wel Landa, Dumoulin, Cancellara en Kittel kwijt.

Sunrider

Een bepaald aantal wissels mogen toepassen zou het voor velen interessanter maken.

Laatst gewijzigd
vasnd

Alle captains naar huis, nog wel in de race voor een officiële roze trui (relatief kleine subpool).

vasnd

Nizzolo er uit gehaald op het laatste moment kuuuut wat was die goed.

Klootje Kriekeljon

Om gek van te worden dit spel. Zo'n beetje elke dag de verkeerde captain gekozen. GRRRRRRR geen Nizzolo opgesteld.

Laatst gewijzigd
pippodeclown

nizzolo, modolo en zakarin niet opgesteld :(

WCEendT

'@Pippo
Ik heb ook weer gegokt en verloren :(, maakt het toch wat minder leuk zo'n mooie etappe.

Timocycling

Had Nizzolo wel, maar was niet captain volgens mij...

Uwi

Hier hetzelfde, bah.... Geen Nizzolo (kopman) en Modolo opgesteld

Gelegevaar

Nizzolo op de bank gelaten. Gelukkig wel Modolo opgesteld omdat ik teampunten verwachtte ivm Ulissi..

pippodeclown

Het leuke en tegelijk vervelende in Giro en Vuelta: Interpreteren van de etappes.. In dat opzicht is de Tour een stuk makkelijker:)

HF2013

Hmm... andere wedstrijden vaak te veel aanvallers gekozen dus ditmaal lang getwijfeld tussen Wellens en Ulissi of beide of één van de twee. Uiteindelijk voor alleen Wellens gekozen.... dat was een slechte keus.
Verder vandaag Nizzolo en Modolo niet opgesteld...

LutsenkoFan

Als ik opnieuw had mogen kiezen had ik Nizzolo/modolo nog steeds niet meegenomen. Wie had het verwacht.. Er werd wel gekoerst maar niet als Sky stelselmatig steeds harder. Het viel regelmatig stil waardoor renners terug konden komen. Mooie etappe helaas fout gegokt, denk niet dat ik veel punten heb laten liggen.

1 2 ... 107 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.