Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 108 ... 127 128
Jelle van der Linden

Ik had echt nooit verwacht dat Nizzolo en Modolo er nog bij zaten, daarom alle twee niet opgesteld.

Kpenty

Ulissi
Colbrelli
Valverde (C)
Nibali
kruijswijk
Trentin
Jungels
Zakarin
McCarthy

262 punten en alleen McCarthy met 0 punten. Ik mag dus niet klagen voor vandaag. Bij de wielerflits poule nu van plek 646 naar 338 en van heel scorito van 1764 naar 841.

kaboutertje

Denk dat er vrij weinig mensen hadden verwacht dat hier nog een nizzolo en modolo mee zouden doen. Daarom ook geen spijt dat ik ze niet heb opgesteld.

Ik sluip rustig verder omhoog. Nu inmiddels in top 1000.

Lage rugpijn

Zelden vertoond, een mix van klassementsrenners en pure sprinters! Geweldige Giro tot dusver.

nickdt

Ulissi
Wellens
Greipel
Demare
Zakarin
Jungels
Kruijswijk
Nibali
Trentin

227 punten voor mij omdat ze mij allemaal punten opleveren. Greipel en Demare niet zoveel (Ieder 6) maar alle beetjes helpen.

Voor morgen heb ik dit team opgesteld:
Kruijswijk
Jungels
Wellens
Greipel
Trentin
Demare
Hofland
Ewan
Arndt

Uiteraard gaan FDJ en Lotto Soudal morgen rijden voor een sprint. Is een van de laatste kansen.

Laatst gewijzigd
Papa Bart

477 op scorito, 182 op WF, niet slecht na een dramatisch begin. Het niet in het team opnemen van teveel aanvallers en dus een topzware mix van sprinters en klassementsmannen betaald zich nu uit, en da's wel eens anders geweest. Ook door het uitvallen van de diverse teamgenoten, want zo was ik gedwongen keuzes te maken, die ik anders niet noodzakelijker wijze had gemaakt :-)

sk32

In een paar dagen tijd van top 200 naar 3600. Alle 3 mijn kopmannen hebben opgegeven Kittel, Landa en Dumoulin.

schlossborn1995

Gestegen naar plek 2 op scorito. Als scorito noob doe ik het wel redelijk zo haha. HAd ik Nizzolo maar opgesteld. Dan was ik nu eerste. Helaas heb ik nog maar 3 sprinters dus zal het morgen iets tegenvallen.

Laatst gewijzigd
LutsenkoFan

Denk dat jij nog veel plaatsen gaat zakken schlossborn. Je klim team heeft tot nu toe goed gescoord maar dadelijk in het hooggebergte zullen Jungels en Amador niet zo veel punten meer pakken. En je sprint team is inderdaad erg zwak nu.

Kpenty

Morgen gaat helaas wel tegenvallen voor me. Eerste keer dat ik met dit spel meedoe en kom er dus achter dat ik wel wat te weinig sprinters heb meegenomen.

Greipel (c)
Demare
Trentin
Colbrelli
Zabel
Jungels
Valverde
Nibali
Kruijswijk

pirazzi

Kruijswijk had toch punten gepakt voor het bergklassement vandaag? Moet nog op de site van de Giro komen waarschijnlijk.

TiesW

Balen, geen Modolo en Nizzolo opgesteld. Verder wel in de WF poule naar plek 261 gestegen dus dat gaat alleen maar beter. Morgen wordt een zware etappe voor mij, daarna lekker scoren!

Jelle van der Linden

Zal ik morgen voor Colbrelli (hebben ook Ruffoni in hun team) gaan of voor de 4 zekere punten van Formolo?

Gelegevaar

Morgen wordt ook een billenknijper voor mij in negatieve zin, met nog maar 4 resterende sprinters.. Arndt Modolo Nizzolo en Demare.

schlossborn1995

'@LutsenkoFan .. waarschijnlijk wel wat maar ik heb wel het geluk dat ik niet voor Landa heb gekozen. Hopelijk pakt dat nog goed uit. Ik heb alleen geen Chaves of Majka. En ja.. beginnersfoutje om met maar 5 sprinters te beginnen (waarvan er twee al naar huis zijn).

JvdBrink

Eerste vandaag in het dagklassement!

Weet iemand of daar een prijs aan verbonden is?

fringale

Dan speel je kopman Nizzolo, hoor je dat Dumoulin toch van start gaat, denk je "dan wil die vandaag nog eens knallen", wissel je de heren en sla je jezelf verrot.

Mooie_Mario

Oké, het is nu definitief. Ik ga niet meer winnen.
Al mijn kopmannen zijn naar huis. Kittel, Landa en Dumoulin (en de sprinters Viviani en Mareczko). Kittel en Dumoulin had ik ergens wel verwacht en hebben ook genoeg punten binnengehaald. Landa zou de 3e week moeten vlammen en dan zat er zeker een goede klassering voor me in.

Als je M. Kudus moet gaan opstellen morgen voor eventueel wat punten voor als SBARAGLI een goede dag heeft, dan weet je dat je team niet veel punten gaat pakken ;)

Laatst gewijzigd
TiesW

Gelegevaar, niet zo moeilijk doen, ik heb alleen nog Nizzolo en Modolo... ;)

Papa Bart

Voor morgen:
Valverde(C)
Nibali
Kruijswijk
Greipel
Demare
Modolo
Ewan
Jungels
Wellens
We zullen zien....

ventertje

Nizzolo (C) en Modolo niet opgesteld... Jammer dat er geen klassement is voor misgelopen punten (ong. 450) anders stond ik daar nu mooi eerste!

TiesW

Ik zou daar ook mooi meestrijden Ventertje, de eerste etappe bijna 100 punten misgelopen en de tweede ook... gaat nu nog wel even zo.

ventertje

Dat ik niet win in heel scorito vind ik niet erg. Dat ik geen super team heb ook niet. Maar als renners die je niet hebt opgesteld wel veel punten halen voelt dat zooo naar :(

Gelegevaar

Omdat je gedwongen wordt elke dag een keuze te maken is het scoreverloop veel grilliger, iedereen heeft 'misgelopen' punten.
Dat maakt m.i. de opzet van Scorito ook leuker dan Zweeler. Zeker bij zo'n grote ronde.
Het enige wat het spel volgens mij nog iets aantrekkelijker zou kunnen maken: per dag gewoon één van je 20 renners captain kunnen maken.

Laatst gewijzigd
fringale

Per rit één reserve zou ook geen slecht idee zijn, dan zat je niet je kas op te vreten halverwege de koers als tot tweemaal toe je kopman er de brui aan geeft. Maar verder zou het voor een opvliegend zieltje als ik tot veel minder furstraties en gespannen thuismomenten leiden als je gewoon tussen de 16 en 20 renners mag kiezen voor een gegeven budget, zonder elke dag er daar 9 van op het wedstrijdblad te zetten. Maar, toegegeven, het brengt enig soelaas te lezen dat zo velen zich in Nizzolo en Modolo verkeken hebben...al kreeg de eerste van cyclingquotes wel degelijk een pak kansen toegedicht.

1 2 ... 108 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.