Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 109 ... 127 128
Benzardi

A. Demare (c)
A. Valverde
B. Jungels
S. Modolo
G. Nizzolo
C. Ewan
K. Sbaragli
M. Hofland
N. Arndt

Hier ga ik het morgen mee doen.

pippodeclown

Morgen:
Greipel (C)
Jungels
Demare
Modolo
Nizzolo
Ewan
Sbaragli
Belletti
Battaglin

Nog maar 1 van mijn sprinters is uitgevallen (Viviani). In dat opzicht een goed jaar (Landa, Viviani, Cancellara en Dumoulin out). Als je kijkt naar de 16-20 renners discussie, is 16 echt te weinig dit jaar. Sta 223e nu in WF-poule met ong 330 punten achterstand, met wat geluk en gokjes wellicht nog speelbaar.. of in andere subpoules :)

Johnny7

Zal Ulissi voor een top 10 klassering gaan vechten? Tot nu toe was hij in de bergen erg goed. Moet hem wel opstellen in de bergetappes want heb niet veel anderen meer over met 7 uitvallers :P
Of zal hij voor de rode trui gaan in een gevecht met Demare?
Of zal hij voor etappes blijven gaan?

ivo001

'@JvdBrink

Als je aan de juist subpoules meedoet wel. Zo is er bij Fietskledingvoordeel elke dag een prijs voor de #1 en #21

ConINGtador

Door gebrek aan keuze (6 uitvallers) is mijn etappeselectie voor morgen al zo goed als rond. Enig twijfelpunt is Chaves (misschien plek 12-20 + misschien etappezege Ewan) of Zakarin (misschien plek 12-20 + misschien etappezege Porsev). Maar als je dat soort jongens noodgedwongen in een sprintetappe moet opstellen, weet je dat de zaken er slecht voorstaan. Toch zou ik graag horen wie van de twee in jullie ogen de verstandigste keuze is.
---
Wat is er trouwens met Carlos Verona gebeurd? Iets van 17-18 minuten aan de broek in een relatief makkelijke etappe. Die kan het jongerenklassement in één klap vergeten. Volgens mij is het jongeren-AK trouwens al beslist in de persoon van Formolo. In het hooggebergte zal Jungels, net als Dumoulin in de Vuelta, er uiteindelijk een keertje volledig doorheen zakken.

Laatst gewijzigd
Jaizkibel2008

Altijd Chaves. De kans dat Ewan wint is nog altijd groter dan dat Porsev dat doet. Verona heeft trouwens moeten knechten voor Jungels en daarna waarschijnlijk laten lopen.

Jori

Ewan en Porsev zie ik wel top 5 eindigen in een chaotische sprint, maar zeker zullen ze beiden niet winnen.
Dan verwacht ik Zakarin toch meer vooraan dan Chaves.

Maar morgen kan het chaos worden. Nat, scherpe bochten in de laatste rondjes en met bepaalde renners weet ik dan niet of ze blijven zitten.
Mijn opstelling kent soort gelijk iets. Met Nibali nog slechts 1 kopman over en die ga ik morgen echt niet opstellen, dus
Demare
Nizzolo
Modolo
Arndt
Hofland
Trentin

en dan de opvulling
Wellens (Greipel)
Jungels (roze, witte trui)
Zakarin (want Nibali, Chaves, Majka, Uran, Kruijswijk, Colbrelli lijken me nog mindere opties)

Pieter Serry lag bij die grootschalige val van oa Demare en Pozzovivo, misschien dat hij daar ook ergens bij zal hebben gelegen?

Laatst gewijzigd
ONCE

'@ fringale

Ik lees de previews op cq ook maar slaan ook soms helemaal nergens op. Kittel kreeg ook paar sterren van ze etappe 4 bijvoorbeeld

HF2013

Kan je ergens makkelijk zien hoe je elke dag hebt gescoord in het klassement en bij verschillende subpoules?

ONCE

'@ coningtador

Behoorlijk stellig wat betreft de witte trui. Vergeet niet dat Jungels in de tour ook een behoorlijke laatste week reed in het hooggebergte. Daarbij is hij nu ook nog eens in topvorm. Ik moet nog zien of formolo het gaat redden

nickdt

'@Once

Waar! Maar toen hoefde Jungels geen energie te verspelen door de leiderstrui te verdedigen.

Stuff

Nibali (C)
Valverde
Jungels
Chaves
Kruijswijk
Modolo
Nizzolo
Arndt
Colbrelli

Deze mogen het gaan doen morgen, wordt wederom flink zakken in het AK, de sprintgarde is ook hier aardig uitgedund.

Quick step minded

Verona lag bij de val en heeft nu ook wat blessures daardoor. Zie de EQS website voor meer info.

Modolo en Nizzolo(C) niet opgesteld en 500 plekken gedaald meteen. 😠

ConINGtador

'@nasibal

Ik mis je schitterende stukjes :)

JDL75

Ook hier iemand die flink gekelderd is. Tot nog toe geschommeld tussen 10e en 100e plek AK Scorito. Nu meteen 200 plaatsen gezakt😞

Morgen:
Demare
Nizzolo
Ewan
Hofland
Arndt
Jongels
Wellens
Van Emden
Zakarin/chaves?
Ps. Ik had gelukkig geen Dumoulin oogesteld, anders was het nog slechter geweest wb klassement😁

slice

Nog maar 3 sprinters over, dat wordt een baaldagje vandaag

fringale

Mijn sprintersallegaartje bevat nog slechts :
Ewan
Nizzolo (kopman)
Belletti
Arndt
aangevuld met de pseudosprinter Navardauskas (nochtans in Romandië de indruk gegeven mee te zullen sprinten), en de reserversprinter Colbrelli

Jungels, Valverde en Nibali om niet puntloos te blijven bij een massale valpartij in de laatste bocht

JDL75

Ik laat zowel Chaves als Zakarin toch maar thuis denk ik, ga voor de Nibali zekere punten als kopman (ik heb geen andere meer).
Op hoop van zege vandaag. Suc6 allen

Gelegevaar

Je zult de beker niet mislopen door één van deze drie niet op te stellen vermoed ik ;-)

Gelegevaar

Greipel stapt af na vandaag.. Zal voor sommigen ons gevolgen hebben op de sprintafdeling.

Tommytom

Greipel vandaag naar huis. Hopelijk blijft Demare nog voor nizzolo vandaag, want dan kan ik eindelijk mijn opmars naar de top 50 inzetten, met Demare als sprintkopman.

mschuts

Gelukkig nog voldoende sprinters voor deze denk ik toch wel hectische finale, zeker als het daar straks regent en/of nog nat is.
Nizzolo (C)
Modolo
Demare
Hofland
Ewans
Ruffoni
Arndt
en voor aanvulling en punten:
Jungels en Valverde

shyguy

Hopelijk pakt mijn laatst overgebleven kopman vandaag nog wat puntjes.
Daarna gaan we kopmanloos verder.

HF2013

Ewan moet voor mij nog wat punten scoren anders was zijn selectie behoorlijk overbodig.

vasnd

Met de laatste ronde neutralisatie hoef je je geen zorgen te maken dat een Zakarin of Valverde nog een puntje pakt haha.

1 2 ... 109 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.