Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 110 ... 127 128
Jori

Shiiiiit, Colbrelli is toch nog mee gaan doen en is 10e geworden

Laatst gewijzigd
WCEendT

Goede dag 4 man in de top 6 :D! Ewan had moeten winnen zonde... maarja 2e goed genoeg denk maakt het zijn geld nog waard.

Jelle van der Linden

Jammer geen Colbrelli opgesteld, had verwacht dat ze voor Ruffoni gingen.

WCEendT

196Punten zonder de truipunten, toch goede dag 800 plaatsen gestegen.

schlossborn1995

Met 3 sprinters (waaronder en niet spintende Demare --> dus eigenlijk maar twee sprinters) heb ik de schade toch noch weten te beperken. Alleen nu Greipel (C) naar huis gaat zal ik uiteindelijk nog wel wat zakken. 2 plaatsjes gezakt naar de 4de plek.

Kpenty

Toch 196 punten met maar 2 echte top sprinters in mijn team, waar vandaag Demare al afviel. Greipel (C) goeie laatste zaak voor mij gedaan en Zabel en Colbrelli ook blij met jullie 9e en 10e plek.

Team voor morgen. Ik twijfel alleen nog tussen Valverde en Nibali als captain. Wie zouden jullie kiezen? Ik heb het gevoel dat Valverde op dit moment sterker is, maar die langere beklimmingen plus een afdaling vlak voor de finish moeten Nibali toch wat beter liggen.
Valverde (c)
Nibali
Pozzovivo
Zakarin
Jungels
Kruijswijk
Ulissi
Trentin
McCarthy

Overige wissels nog: Brandle, Demare, Colbrelli, Pozzato, van Emden, Zabel.

Papa Bart

Waar was Demare? Had een beetje op hem gerekend... Naar verwachting een paar plaatsjes gezakt, voor morgen eens kijken wie afstapt ivm restpuntjes. Ik heb niet al te veel klimmers in mijn team, ik had gehoopt dat er meer sprinters zouden blijven aanklampen voor de twee sprint finishes die er nog komen. Heb wel alledrie mijn kopmannen nog. Wat zal morgen brengen? Zakarin in de aanval?

ditisdavid

Morgen Nizzolo (punten rode trui) of Henao (potentieel in aanval)?

WCEendT

'@ditisdavid
Henao, hij zegt zelf dat hij de witte trui nog wilt winnen dus dan zal hij toch moeten aanvallen.

Gelegevaar

Wat is Arndt zijn rol deze Giro, vraag ik me onderhand af...

WCEendT

Dan te bedenken dat ze Mezgec weg hebben gedaan omdat ze voor Arndt kozen...

Jori

Arndt is mee als sprinter en vooral om Dumoulin te beschermen indien hij de roze trui had.
Na de uitval van Dumoulin mocht hij nu gaan sprinten, maar die val heeft hem dusdanig gehinderd vandaag dat hij er niet aan kwam.
Tja, vooraf leek het een koopje voor 750.000 maar hij valt toch tegen.
De echte sprinterskoopjes vooraf leken mij Mareczko en Arndt, maar nu blijken Porsev en velen anderen toch beter

Geurtje

'@schlossborn1995

Jij doet het echt goed met Scorito. Super knap. Waar ik nou benieuwd naar ben is of dat altijd/vaak zo is. Of komt er een hoop geluk bij kijken met renners die afstappen?

ventertje

Hoewel ik eerst dacht dat Ewan een miskoop was vind ik hem eigenlijk nog een prima koop voor 2M. Respectievelijk heeft hij de plaatsen 7, 12, 9, 4 en 2 gehaald, dat is nog best aardig denk ik. Ewan zou na vandaag toch ook afstappen of niet?

Voor morgen twijfel tussen Kangert, Kung of Nizzolo (rode trui). Wie zouden jullie doen? Denk trouwens niet dat het heel veel gaat uitmaken, veel punten zullen ze allemaal niet halen. ;P

Jori

Kung is niet sterk in de bergen, moet meer heuvels hebben om te ontsnappen.
Nizzolo is gegarandeerd 8 punten, maar Kangert zou weleens de ontsnapping in kunnen worden gestuurd om in een eventuele finale een Nibali te ondersteunen.

Papa Bart

Morgen is een lastige etappe om te voorspellen. Uiteraard de klimmers opstellen, maar geen van die bergen overstijgt de 1000 meter en zijn dus relatief korte steile kolere klonten, met linke afdalingen. Op zich dus ook een etappe voor aanvallers. Bij gebrek daar aan in mijn team voor morgen de volgende opstelling;
Nibali (C)
Valverde
Zakarin
Chaves
Kruijswijk
Wellens
Roglic
Zoidl
En uiteraard Jungels,

nickdt

Een onverwachte 200 punten behaald, vooral onverwacht omdat Demare niet meespurtte. Arndt had voor mij punten kunnen behalen maar werd helaas opgehouden door die valpartij.

Morgen zal mijn team bestaan uit klimmers en klassementsmannen.
Nibali
Kruijswijk
Jungels
Ulissi
Kangert
Zakarin
Pozzovivo
Trentin
Wellens

Reserves: Ewan en Hofland. Beiden kunnen voor mij teampunten behalen, maar Trentin kan dat ook.

JDL75

'@ gelgevaar
Het had idd niet veel uitgemaakt wie van de drie, maar Demare had ik wel verwacht en was puntloos 😡 ik heb de etappe niet kunnen zien dus geen id waarom hij niet mee heeft gedaan?

Morgen weer de bergen aanvallen met mijn gehavende team.

schlossborn1995

'@Geurtje
Ik speel pas voor het eerst mee dus daar komt zeker een hoop geluk bij kijken.. maar ook een beetje eigen wielerkennis denk ik. Ik had bijvoorbeeld al verwacht dat Kittel naast die twee vlakke ritten (en de proloog) niet echt meer mee zou doen, dus bewust niet sprintkopman gemaakt. Dumoulin had ik als kopman voor de niet sprint etappes in de eerste twee weken. Had al wel verwacht dat hij daarna eigenlijk niet meer mee zou doen. En Valverde mag het voor mij nu gaan doen dus dat word nog even afwachten. Had vantevoren niet door hoe belangrijk teampunten zijn dus dat is iets waar ik de volgende keer wel iets meer rekening mee zal gaan houden.

Kangert valt tot nu toe erg tegen. Ik heb nog drie plekjes over en moet kiezen tussen:
Kangert, Visconti, Ulissi, Cunego, Wellens en Pirazzi.

Benzardi

V. Nibali
A. Valverde
R. Majka
I. Zakarin
B. Jungels
E. Chaves
S. Kruijswijk
T. Kangert
S. Firsanov

Hier ga ik het morgen mee doen, helaas heb ik geen kopman meer ;o(
Dat gaat mij opbreken, maar ja ik ga nu proberen top 800 te behouden je moet toch ergens voor spelen.
Vandaag 193 punten gehaald , 19 plaatsjes gestegen, sta nu 747ste

Trouwens toch wel netjes van Greipel om zo netjes in een lijn te sprinten, de meeste sprinters hadden Ewan in de hekken gereden.
Dat Ewan er niet langs kon was zijn eigen fout, hij had de andere kant moeten kiezen toen hij nog in het wiel van Greipel zat.

vasnd

Lastige keuze schloss, zal wel weer wat op touw gezet worden voor de bergtrui van Wellens, Cunego en misschien Pirazzi zelfs ook. Of ze tot de streep vol willen is echter maar de vraag. Veel puntjes nog in de komende dagen.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Ulissi, Cunego & Wellens lijkt mij je beste keuze.

ventertje

'@Schloss
Lastige keuze inderdaad... Ik denk dat je met Kangert niet echt veel kans maakt op punten (hij rijd niet echt goed laatste tijd) dus die zou ik sws niet doen. Visconti valt bij mij ook af (gevoel) maar ik zou niet weten welke 3 van Wellens, Ulissi, Cunego en Pirazzi je moet kiezen. Gelukkig sta jij 4e in AK dus ik verwacht eigenlijk dat jij dat wel weet :D

roburger

Gisteren heeft Betancur nog een aanval gedaan, las ik. Ik heb de etappe niet kunnen zien, maar denken jullie dat hij nu eindelijk zijn vorm heeft te pakken? En kan hij weer vanaf morgen meedoen?

WCEendT

'@Roburger
Aanval? Hij probeerde Ulissi te volgen en moest op 10meter voordat ze bij Jungels/Amador waren passen en zakte er helemaal doorheen... Of hij morgen mee kan doen?

1 2 ... 110 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.