Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 111 ... 127 128
TiesW

Team voor morgen:

Valverde
Nibali
Kruijswijk
Majka
Zakarin
Jungels
Amador
Wellens
Firsanov/Roglic

Die laatste kan ik echt niet uit komen, tips?

WCEendT

'@TiesW
Firsanov

Team:
Nibali (c)
Valverde
Chaves
Zakarin
Uran
Kruijswijk
Firsanov
Jungels
Fuglsang

pippodeclown

Kueng of Battaglin voor morgen?

WCEendT

'@pippo
Zal me verbazen als een van de twee punten haalt.

ONCE

Morgen

Valverde(c)
Nibali
Kruijswijk
Zakarin
Uran
Fuglsang
Jungels
Firsanov

En dan voor het laatste plekje nog keuze tussen Betancur en Kangert, die allebei wel tegenvallen. Dus wordt gewoon een coinflipje denk ik :D

WCEendT

'@ONCE
We hebben hetzelfde team op de laatste man na (mijne is Chaves).

ONCE

Ik zie het WCeendt :) Je team is net wat sterker

Kan Nibali ook nog kopman maken, maar verwacht wel dat ze samen over de streep komen

Laatst gewijzigd
ConINGtador

'@TiesW

Firsanov rijdt duidelijk rond met klassementsambities, dus verwacht hem niet in een ontsnapping of iets dergelijks. En wanneer de favorieten (Nibali, Valverde, Majka, Chaves, Kruijswijk, etc.) op de laatste klim gaan versnellen, zal Firsanov een van de eerste zijn die moet afhaken. In andere woorden: Firsanov gaat morgen echt niet hoger eindigen dan plek 12-20.

Roglic daarentegen kan zomaar in de vluchtgroep zitten. Gezien het profiel van de etappe is het zeker niet onrealistisch dat de vluchters het halen. In dat geval zou Roglic zomaar top 5 kunnen eindigen.

Kortom, ik zou het gokje wagen en Roglic opstellen ten koste van Firsanov.

ONCE

Enige punten die Roglic gaat scoren zijn de teampunten na de overwinning van Steven natuurlijk !! :D

Koentador

Laatste plekje voor De Marchi of Kangert. Wie gaat iets proberen morgen?

Benzardi

'@roburger

Het zou mij niets verbazen dat hij mee springt met een ontsnapping, dan heeft Valverde en Amador een goede knecht vooraan.
Maar pin mij er niet op vast ;o)

Benzardi

'@WCEendT

Leuk teampje, daar kan je punten mee scoren ;o)

Bvl1

Nibali (c)
Valverde
Kruiswijk
Jungles
Chaves
Zakarin
Cunego
Majka
Wellens/ firsanov??

hofsje

Valverde
Nibali
Zakarin
Pozzovivo
Uran
Jungels
Formolo
Ciccone (voor de zekerheid nu maar wel opstellen )
Fuglsang

hulksagan

kangert, firsanov of toch kung voor mijn laatste plekje
iemand advies?

Koentador

'@hulksagan Lastig. Als Firsanov in de vlucht zit zullen ze het proberen dicht te rijden , en als ze dan in de finale kort zitten denk ik dat een Valverde of Chaves ook wel meteen voor de winst zal gaan. HIj zal dan ergens in de 10-20 eindigen. Weinig kansen voor hem dus.
Als Kangert in de vlucht zit namens Astana kan hij winnen denk ik, maar de vraag is of hij sterk genoeg is en of hij mee zal zitten. Astana is Agnoli vandaag kwijtgeraakt en die lijken toch een andere tactiek dan Movistar te hanteren.
Voor Küng is dit te zwaar denk ik.

snoek1974

'@ hulksagan

Jij hebt nog wat te Kiezen , bij mij zijn Landa , Dumoulin en Geniez al eruit , dus mijn 9de renner is al een sprinter Nizzolo of Ik moet al Kiezen voor Kung en Howson maar die komen beide te kort of ze moeten in een vroege aanval zitten , Kangert valt tegen en rijdt in dienst van Nibali en hield zich ook in tijdens de tijdrit of je moet vol inzetten dat Nibali de etappe wint en het roze morgen pakt Dan heb je met Kangert sowieso teampunten en evt nog punten als die in de top 20 rijdt

Zou voor Firsanov gaan , want een positie tussen 10 en 20 is natuurlijk goed voor een 9de renner en een koopje van 750.000 .

Laatst gewijzigd
Koentador

'@snoek1974 Bij mij zijn Landa, Dumoulin en Geniez er ook uit. Maar ik heb (te) veel klimmers mee dit jaar. Voor morgen heb ik:
Nibali (C)
Valverde
Kruijswijk
Jungels
Uran
Zakarin
Chaves
Wellens
De Marchi

Nog over: Kangert, Firsanov en Zoidl

Had vooral niet zoveel verwacht van Jungels eigenlijk. Erg knap dat hij zo lang mee blijft doen. Aan de andere kant ben ik bang dat hij er morgen af gereden gaat worden, maar ik durf hem niet te wisselen voor Kangert of Firsanov.

ThommieCyclist

Denken jullie dat Kudus nog iets gaat doen morgen?
Krijg het idee dat hij een miskoop is...

Geurtje

Opstelling voor morgen:

Valverde c
Majka
Chaves
Jungels
Pirazzi
Firsanov
Fuglsang
Formolo/Kangert?

Ik weet niet goed wat Formolo in het echte hooggebergte kan. Kan iemand mij daar antwoord op geven? Hij zit er tot nu toe altijd redelijk dichtbij de toppers. Hij is nog jong dus hij zal er wel komen denk ik maar voor deze giro denk ik zelf dat hij het nog niet aankan.

jort101

Ik moet het hebben van de Bergen vanaf nu..
Nibali
Valverde
Zakarin
Uran
Jungels
Hesjedal
Firsanov
Formolo
Betancur

Heb betancur erin omdat landa en dumoulin afgestapt zijn, dus hoop dat betancur nog wat leuks laat zien deze giro. En ik heb wel vertrouwen in Formolo.

Laatst gewijzigd
snoek1974

'@ Koentador

Dat je nu meer klimmers hebt betaald zich uit , maar ook mijn sprint team is niet echt meer compleet , Kittel , Viviani en Marenczko er al uit ( nog 4 over met Nizzolo , Modolo , Belleti en Demare)

Kung en Howson had ik voor de tijdrit geselecteerd naast Jungels en Dumoulin , maar Kung ging in de proloog op zijn plaat anders had die bij de eerste drie gezeten en dan met de 7de plek een prima aankoop voor een half miljoen , Howson valt tegen met alleen een 17de plek.

Achteraf had ik voor Colbrelli en Tsatevich moeten kiezen , die ik ook in de voorselectie had voor de heuvel etappes en sprint etappes .

Morgen hoop ik dat Hesjedahl , Kangert en Formolo laten zien dat ze terecht zijn geselecteerd , want nu lijkt het nog dat ik eigenlijk Ulissi , Amador en Wellens had moeten selecteren .

Amador had ik niet verwacht dacht eigenlijk dat verleden jaar een uitzondering was , maar die is goed en verwacht ik morgen ook om Nibali uit te lokken dan kan Valverde makkelijk het wiel pakken .

LutsenkoFan

Ik heb wel het gevoel dat Betancur sterker wordt in de loop van deze giro. Kan zomaar verrassen in de laatste week. Denk puur dat hij sterker wordt doordat hij koers in de benen heeft en kilo's (vet) kwijt raakt.

WCEendT

Succes iedereen morgen!

@Nasibal
... what's up?

kokkie1975

V. Nibali (c)
A. Valverde
R. Uran
R. Majka
I. Zakarin
R. Hesjedal
T. Kangert

zijn zeker van een plekje morgen.
Voor de resterende 2 plekken moet ik kiezen tussen M. Kudus/S. Colbrelli en E. Battaglin.
Wie zou er bij jullie afvallen ?

1 2 ... 111 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.