Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 112 ... 127 128
JDL75

Een maatje van me heeft Nibali en Valverde als kopman, hij vraagt aan mij welke op te stelen voor vandaag ik neig naar Nibali maar gebasseerd op gevoel. Is er iemand die hem van gegronde adviezen kunnen voorzien? Het gaat niet om AK, alleen plaatsje steigen in subpoule, waar ik loner aan de top sta😜

siht

Scorito twitterde gisteren:

#scoritotip Kung morgen mee in de ontsnapping #Giro

billi

t gaat lekker :)

boven verwachting zelfs, top 10 nu, voor zolang het duurt, eerste keer dat ik mee doe, wel een leuk spel, keuzes maken valt wel mee, en toch, veel punten misgelopen door niet optimaal te kiezen

vandaag Ulissi over (1e reserve)

Laatst gewijzigd
ONCE

Jdl75.

Ik zie nibali valverde niet los rijden gezien de eerdere ritten. Daarnaast zijn de klimmen ook niet al te lang dus niet in het nadeel van valverde . Komen ze samen aan heeft valverde natuurlijk de betere finish in huis.
Zelf ga ik daarom ook voor valverde als kopman

ventertje

'@siht

Waar baseert Scorito dat op? Slaat het ergens op dat Kung mee gaat in de aanval? Ik heb Kung voor vandaag namelijk niet opgesteld omdat ik denk dat het veels te zwaar is voor hem...

siht

'@ventertje
Geen idee. Vraag het me zelf ook af.
Heb hem zelf ook maar niet opgesteld voor vandaag. Stel dat hij mee is dan verwacht ik dat hij nog wel ingelopen wordt.

Gelegevaar

http://www.wielerflits.nl/nieuws/168876/giro-2016-ruffoni-houdt-het-voor-gezien.html/comment-page-1

shyguy

Helaas zonder kopmannen verder nadat Greipel niet meer is gestart.
Hij heeft in elk geval in stijl en berg punten afscheid genomen.
Momenteel in de top 400 overall, top 1000 op het eind vd rit lijkt me zonder kopman een hele prestatie.

JDL75

Thanks ONCE, ik heb het doorgegeven. En aangegeven dat jij een topper bent dus hij volgt je advies!
Nu maar hopen dat hij het gaat doen, voor hem. Ik heb alleen Nibali nog over als kopman dus hoop op Nibali vandaag.

Poeksel

Toch alle sprinters moeten opstellen ;)

Papa Bart

Papa Bartje gaat een enorme duikeling maken, tenzij de vluchters het niet redden. Baal wel van alle uitvallers, maar goed daar zal iedereen wel een beetje last van hebben.

Uwi

Daar gaat ook mijn sprintteam. Ruffoni en Roelandts weg, had gehoopt dat Roelandts nu voor zijn eigen kans mocht sprinten. Heb nog Nizzolo (c), Modolo, Demare, Arndt en Trentin over.

vasnd

De nr 1 van Scorito heeft Greipel opgesteld.. Foutje of gewoon dom?

Uwi

Zal wel voor truipunten van Greipel gegaan zijn en er te laat achter gekomen zijn dat hij afgestapt is. Heeft niet veel soeps voor de bergen.

pirazzi

De nr. 1 bij Wielerflits heeft Greipel opgesteld, maar dat is toevallig ook de nr . 1 van heel Scorito. Ipv Greipel had hij ook Wellens kunnen opstellen.

LutsenkoFan

En dan klopt nibali valverde in de sprint :p. Krijg je eigenlijk team punten voor Valverde met Visconti?

WCEendT

'@Lutsenko
Heb ik iets gemist? Draagt Visconti een trui :O

Mooi man Nibali die gewoon ff wint van Valverde :D! Goede kopman gekozen!

Poeksel

Denk het niet, maar wel voor Amador.

schlossborn1995

Ik baal nu toch van het kiezen van Wellens boven Visconti. Zonde.

Uwi

'@pirazzi Hij had Wellens en Greipel

WCEendT

'@Schlossborn1
En je zei waarschijnlijk het tegenovergestelde toen Wellens zijn etappe pakte... ;)

WCEendT

'@Uwi
Het is toch gewoon dom? Greipel heeft uitgebreid verteld dat hij zou afstappen.

pirazzi

O ja, dan Boaro of zo.

schlossborn1995

'@WCEendT
Yupp. Dat is ook echt zo. Mooi 94 punten misgelopen zo (plus teampunten)

WCEendT

De Nr.1 van de dag heeft ook een tegenstrijdig team, 3 man van Movistar en dan Nibali als kopman...

1 2 ... 112 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.