Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 11 ... 127 128
Jelle van der Linden

'@jort101,
Ja dat kan, maar als je dan slim bent richt je je team anders in zodat je je budget optimaal benut.

jort101

'@jelle van der linden
Dat klopt.

jort101

Ohja, stel dat kittel wel eerder uit de giro stapt/uitvalt. Zou etix dan voor trentin gaan in vlakke of heuvel etappes?

Jelle van der Linden

'@jort101,
Voor het vlakke zou ik dan niet veel verwachte van trentin, maar voor de heuvels kan die wel meedoen (ook als kittel nog in koers is). Maar ze hebben in hun ploeg ook brambilla die goed de heuveletappes kan meedoen. Dus voor wie ze van de twee precies gaan weet ik zo niet.

Sunrider

Voor de keuze tussen Greipel of Kittel laat ik 3 dingen meewegen, dat is wie heeft de beste trein, wie kan een bergje beter aan en wie rijdt naar verwachting de meeste etappes mee.

Laatst gewijzigd
tricoloor

'@jort101, vrijwel iedereen zorgt dat hij 0 euro overheeft :p Vandaar dat ik nog even moet puzzelen (voorlopig heb ik nog 3.5 over veel veel veel te veel natuurlijk) :p

Laatst gewijzigd
snoek1974

'@ tricoloor heb je al 20 renners en nog 3,5 miljoen over dan ben je wel een uitzondering , vind hem vrij lastig deze keer door verplichting 20 renners en je wilt voorkomen dat je laatste 5 renners alleen maar opvulling zijn ,dus daar ligt wel de uitdaging , denk dat je in de giro meer sprinters in je selectie moet opnemen dan in de vuelta maar bepaalde zijn weer aan de hoge kant als je het vermoeden hebt dat ze na rit 12 afstappen en ook bepaalde klassement renners zijn hoog geprijsd als je ziet wie je daar voor kan halen en waar je twijfel over hebt qua vorm of dat de vorige goede ronde een uitzondering was en in de bergen niet mee kan en de punten beperkt blijft tot de tijdrit . Even ronde van Romandië volgen om vorm te bepalen , dus het wel zaak je gehele bedrag in te zetten dat versterkt je selectie of jij hebt alle verrassingen geselecteerd van de komende giro maar dat is natuurlijk afwachten .ook zullen er nog wel wijzigingen zijn en staan er nu renners bij die niet mee gaan doen

Laatst gewijzigd
ConINGtador

'@snoek1974

Er zullen inderdaad nog een heel aantal wijzigingen plaatsvinden. Hofland zeer waarschijnlijk out, evenals Kiryienka.

Lees net dat Betancur een startplek heeft afgedwongen voor de Giro. Dat is dan weer zo'n renner die ervoor kan zorgen dat ik mijn hele team weer om ga gooien.

Laatst gewijzigd
jort101

Betancur staat er al bij.

tricoloor

'@snoek, dat was vrij makkelijk op te lossen ^^ Ik was begonnen met renners opstellen die hun geld, sowieso waar waren. Omdat ik vermoed dat zowel kittel als greipel af zullen stappen na ettappe 12/13. Had ik nog geen topsprinter opgesteld :)
Ik zal nooit mijn team inleveren met meer dan 0 euro rest budget (nouja misschien 250k :P)

@Jort101 Je team ziet er prima uit. Uran kan heel goed en erg slecht uitvallen, maar een gok die je wel kan nemen :)
Zelf zou ik Fuglsang nemen in plaats van Kangert, maar die twee ontlopen elkaar niet veel :P
Hausler is waarschijnlijk 2/3 keus voor de sprints bij IAM
Hofland is een prima keus, maar start waarschijnlijk niet

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik heb Kiryienka en Hofland nu vervangen voor Sbaragli en Betancur.
Ben benieuwd of dat iets gaat opleveren.

Il Mostro

Ik twijfel over het selecteren van Pozzovivo. Een zeer goede renner, iemand die met de besten mee kan in de bergen. Echter zal hij in mijn ogen niet hoger eindigen dan 5e, zeker gezien het grote aantal tijdritkilometers. Daarnaast pakt hij waarschijnlijk ook niet of nauwelijks teampunten. Was hij 1,5 miljoen euro geweest, dan had ik hem blind gekozen. Voor 2,5 miljoen is het echt een twijfelgeval voor mij. Hoe denken jullie over hem?

Jelle van der Linden

Voor wie denken jullie dat ze bij Southeast gaan voor de sprintetappes?
Marezcko of Belletti?

Onbekende gebruiker

'@Jelle; gezien de uitslag net in Turkije (Belletti 3e, Marezcko 5e) spelen ze ze beiden uit.

Laatste man

Dat was inderdaad een krankzinnig slechte sprint van de ploeg. Beide reden niet voor elkaar.

Jelle van der Linden

'@Laatste man,
Maar ze hadden wel een treintje, de laatste man was toch Belletti van de trein?

Poeksel

Belletti heeft maar 1 keer uitgereden in 6 deelnames. Maar of Marezcko Turijn haalt is ook maar de vraag.

Jelle van der Linden

Maar belletti kan ook de heuveletappes aan, en Marezcko niet toch?

nasibal

Wat mij vooral opvalt is niet alleen dat ze allebei sprinten hier maar dat ze vervolgens ook geen van beiden in de buurt komen van de overwinning. Bij één van de twee kan dat toeval of omstandigheden zijn (Greipel is ook nergens vandaag), maar bij beide? Hoe moet dat als er straks én een hele hoop topsprinters meedoen + nog een rits sprinters van hetzelfde niveau als hier én er geen duidelijkheid is voor wie ze gaan. Laat staan of ze uitrijden.

Bedankt, maar nee dankje. Als ze zo graag opgenomen willen worden in mijn Scorito moeten ze nog wel wat veranderen.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

Hier valt inderdaad niets mee te beginnen voor de poule. Bij deze wil ik beide heren en de ploegleiding van Southeast dan ook verzoeken om duidelijke afspraken te maken. Voor ons het zo natuurlijk geen doen om een poule samen te stellen

RubenVB

Hoe zoek ik naar subpoules op Scorito zelf? Heb echt 10x de gehele website doorgekeken, maar ik kan alleen een overzicht vinden van waar ik ingeschreven ben. Bijvoorbeeld van Wielerflits is er een directe link op deze website. Kan iemand mij de weg wijzen? :')

Jelle van der Linden

'@RubenVB,
Als je naar de startpagina van Scorito gaat zie je rechts in het oranje staan Speel nu mee.
Daar klik je op en dan zie je een zoekbalk. Daar type je Giro in en dan krijg je alle subpoules op Scorito!

Laatst gewijzigd
RubenVB

Bedankt Jelle! Eindelijk.

nasibal

Zijn er overigens al wat andere subpoules bekend die prijzen verdelen?

Jelle van der Linden

'@nasibal,
Ja onderstaande poules:

Giro-poule LottoNL-Jumbo
Prijzen:
- Goodiebag
- Koerspet
- Bell-helm
- Rugzak van Ogio
- Gesigneerd shirt
- Complete Team LottoNL-Jumbo-outfit

Racefietsblog Giropoule
Prijzen:
- Door Contador gesigneerd Tinkoff-shirt

CyclingOnline Giro-spel
Prijzen:
- Een overnachting in een wielerhotel voor 2 personen, een gesigneerd shirt van Lampre-Merida, een Roompot-strandtas met inhoud en een wielertricot van Boels-Dolmans.

GiroItaliaNL
Prijzen:
- 2 vliegtickets naar Italië vanaf luchthaven Düsseldorf met Airberlin.

Giro poule 2016 (Fietskledingvoordeel)
Prijzen:
Dit jaar voor ruim 1250,- euro aan prijzen!

WielerFlits Giro-poule
Prijzen:
Trek Emonda ALR5 racefiets, beschikbaar gesteld door Mantel.com

Deze poules voor zover ik weet!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 11 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.