Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 56 ... 127 128
Jori

1 GER KITTEL Marcel ETIXX - QUICK-STEP 4:23:45 0:10 0:00
2 ITA VIVIANI Elia TEAM SKY 4:23:45 0:06 0:00
3 ITA NIZZOLO Giacomo TREK - SEGAFREDO 4:23:45 0:04 0:00
4 GER GREIPEL André LOTTO SOUDAL 4:23:45 0:00
5 RUS PORSEV Alexander TEAM KATUSHA 4:23:45 0:00
6 ITA SBARAGLI Kristian TEAM DIMENSION DATA 4:23:45 0:00
7 NED HOFLAND Moreno TEAM LOTTO NL - JUMBO 4:23:45 0:00
8 FRA DEMARE Arnaud FDJ 4:23:45 0:00
9 GER ZABEL Rick BMC RACING TEAM 4:23:45 0:00
10 SLO MOHORIC Matej LAMPRE - MERIDA 4:23:45 0:00
11 ITA BELLETTI Manuel WILIER TRIESTINA - SOUTHEAST 4:23:45 0:00
12 AUS EWAN Caleb ORICA GREENEDGE 4:23:45 0:00
13 ITA PELUCCHI Matteo IAM CYCLING 4:23:45 0:00
14 ITA SIMION Paolo BARDIANI CSF 4:23:45 0:00
15 RUS SAVITSKIY Ivan GAZPROM - RUSVELO 4:23:45 0:00
16 RUS TCATEVITCH Alexey TEAM KATUSHA 4:23:45 0:00
17 SWE LUDVIGSSON Tobias TEAM GIANT - ALPECIN 4:23:45 0:00
18 ITA RUFFONI Nicola BARDIANI CSF 4:23:45 0:00
19 RUS ZAKARIN Ilnur TEAM KATUSHA 4:23:45 0:00
20 KAZ ZEITS Andrey ASTANA PRO TEAM 4:23:45 0:00

WCEendT

Ik ga een haat brief sturen naar Modolo!!!

Orange

Dacht Mareczko te zien, blijkt het Belletti te zijn. Verkeerde keuze 😭

Jori

Arndt was al eerder gevallen, Mareczko is toch een foute gok van mij.
Zabel vind ik ook nog wel beetje bij de verassingen. Modolo is wel een scorito aanfluiting dat hij het totaal laat weg lopen(49ste)

LutsenkoFan

Damn.. even incasseren dit maar als ik zo even deze top 10 bekijk denk ik niet dat veel concurrenten veel meer punten hebben.

Ik had Porsev origineel in mijn team....zucht, hij staat toch al 2 maal op rij zijn mannetje. Kittel heb ik niet en ik hoop daarmee ook dat hij na morgen zegt dat ie ziek is.

RubenVB

Dagwinnaar bij Lotto Jumbo poule en net geen dagwinnaar overall. Witte trui punten nog met Jungels.

Daarnaast Ajax geen kampioen. Wat een mooie dag.

parravliss

jammer van modolo geen slechte dag kittel viviani en nizzolo goede punten en flinke team punten met jungels en trentin jmmr dat ik brambila niet heb opgesteld

heuvelcolombia

Matige rit.
Péraud, Geniez (tijd verloren) en Arndt gevallen vandaag.
Desondanks vind ik het wel leuk dat Kittel en Greipel het niet lang lijken uit te zingen in deze Giro en dat Modolo en Viviani zoals verwacht niet regelmatig zijn.
Ook wel mooi dat ik Belletti eruit heb gehaald voor Verona.

Dat we maar snel beginnen te klimmen.

parravliss

en trouwens die hofland zeg ziet goed uit ver boven me verwachting

RubenVB

Hmmm Geniez wist ik nog niet. Dat is wel een minpuntje.

Benzardi

'@WC Eendt

Aan jou team voor morgen te zien, had je vandaag een ander team… want met het team dat je nu laat zien had je geen 318Punten gehad vandaag. (Of zit ik er helemaal naast???)

Nee was hetzelfde team, sorry maar je zit er naast

Totaal 274 30 0 10 0 4 318

@ IL DON
Ik heb morgen hetzelfde team als jij. Alleen Nizzolo als kopman. Dus ik ga je morgen verslaan :P

Ik denkt dat je gelijk hebt, ik had vandaag maar 253 punten :o(
Maar wel weer gestegen in het algemene klassement ;o)

Scotty

Sta momenteel top 25 overall met mn Kittel team! Dit gaat uitstekond.

350 pts vandaag.

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

De etappe na de rustdag (etappe 4) wordt moeilijk te voorspellen!
Sprinters, Aanvallers, Heuvelrijders of klassementsrenners die goed kunnen aankomen?
Je kunt in die etappe veel verschil maken, ik weet het zelf ook nog niet welke renners ik ga opstellen.
Ik denk toch dat het voor de pure sprinters (Kittel, Greipel, Pelluchi, Ruffoni, Mareczko) te zwaar is, maar wat kunnen de sprinters zoals Nizzolo, Modolo, Viviani, Ewan, Demare, Hofland, Sbaragli op deze aankomst klaarspelen.
Of zullen zelfs renners Als Valverde, Pozzovivo, Chaves een goede notering neerzetten.
En dan heb je ook nog de heuvelrenners zoals Trentin, Rojas, Colbrelli, Belletti, Bataglin, Ullisi. En dan nog niet gesproken over een mogelijke ontsnapping die het einde haalt (bv. Wellens, Jungels, Kung enz.) en de zekere punten van bv. Dumoulin (die als kittel lost de trui kan over nemen)
Etappe parcours: http://www.touretappe.nl/giro-2016-parcours/etappe-4-italie-route-2016/
Wie kan hier nog goede tips over de voorspelling geven van deze etappe?

Laatst gewijzigd
Twaburov

'@Nasibal: Je wonden nog aan het likken? We wachten op je rubriek!

ONCE

Kittel zal wel afstappen na etappe 7. Die fietst ie nog wel even binnen, en misschien etappe 5 ook wel. Dan vinden ze het wel mooi geweest
Etappe 10 is een stevige bergrit en de tijdrit(9) voor de rustdag is allemaal verspilde energie. Etappe 12 boeit dan ook allemaal niet zoveel meer

Laatst gewijzigd
JimKro

321 punten vandaag. Nu hopen dat Kittel gewoon lekker wel gaat uitrijden.

Scotty

'@ONCE, als Kittel de TdF wel uit wil rijden, is een beetje klimkilometers maken niet zo slecht voor hem. De sprints wint ie toch al met overmacht.

ONCE

Aangezien Lefevere heeft gezegd " Marcel zal hier een week, maximaal tien dagen koersen" lijkt me dat het meest voor de hand liggende.
Als je 3 of 4 etappes in de pocket hebt vinden ze het wel mooi geweest

Wat betreft de TDF gaat ie nog op hoogtestage in de voorbereiding...

Laatst gewijzigd
parravliss

101 overal gaat wel lekker 324 punten vandaag 884 totaal

JimKro

Ik denk dat de meeste sprinters er nog wel bij zitten tot de finish overmorgen.

IL DON

'@Benzardi

Ik heb inderdaad iets beter gedaan, maar voor mij toch geen topdag. Ik heb namelijk Peraud en die is uitgevallen. Peraud was de renner, waarvan ik hoopte dat die zijn laatste kunstje nog zou flikken en ik daarmee dus het verschil kon maken. Helaas mocht het niet zo zijn, ook voor hem! Nu wordt het denk ik wel lastig om echt een topklassering (top 100) te behalen. Maar je weet nooit, altijd hoop houden!

nasibal

@Nasibal: Je wonden nog aan het likken? We wachten op je rubriek!

Heb vandaag een drukke dag gehad buiten de deur en heb weinig van de etappe meegekregen. Ben me nu in aan het lezen en beelden aan het bekijken. Rubriek komt er aan. Mocht het vanavond niet meer lukken, dan zeker morgen!

Twaburov

'@Nasibal: Prima! Komt er ook een voorbeschouwing voor dinsdag? Als wielerleek heb ik geen idee wat er dan gaat gebeuren. Afgaand op de odds is Kittel nog favoriet, maar aan de absolute getallen te zien kan het alle kanten op! Welke ploeg heeft er belang bij om het gat dicht te rijden, en wie gaan er in de kopgroep. Wellens wellicht?

Milsen

'@twaburov Geloof niet dat kittel het gaat redden dinsdag

Johnny7

Verdomme, heb ook altijd de eerste uitvallers in mijn team... Peraud in dit geval. Geniez heb ik ook... heeft 1:37 verloren lekker dan.
Tim Wellens ook 6 minuten aan de kont, maar die had ik toch al meer aanvaller opgenomen voor in de bergen.

1 2 ... 56 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.