Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 65 ... 127 128
Il Mostro

Op het laatste moment besloten om Nizzolo juist thuis te laten. We zullen het zien. Ik verwacht een zware koers, waarin de sprinters op minuten gaan eindigen.

barcasportz

'@il mostro

Ja zat ook te twijfelen om hem zelfs thuis te laten en formolo mee te nemen, alleen te veel getwijfeld en toen was de tijd om :)

RubenVB

'@Nasibal gewaagd.

Ik zie hierboven ook meerdere mensen die Nizollo juist weg hebben gedaan. Ik ook.

Aan het eind van de middag zullen we zien wie er gelijk heeft met deze beslissing. :-D

Jelle van der Linden

Dit wordt een belangrijke/ spannende dag voor alle mensen op Scorito,
Je kunt heel veel punten winnen vandaag op de concurrenten (of verliezen).

nasibal

Ik ben vandaag voor de heuveljongens en 'zekerheidjes' uit mijn selectie gegaan

-Wellens
-Jungels
-Trentin
- Dumoulin
- Arndt (Mogelijkheid op teampunten met Dumoulin en Ludvigsson)
- Mccarthy

Vervolgens aangevuld met overige renners uit mijn selectie:

Nizzolo zal zich mogelijk de top 3 van het puntenklassement infietsen. Dat zijn 4 (8 met kopman) punten. Als er achter een kopgroep gesprint gaat worden of wanneer er toch nog sprinters aan blijven hangen geef ik hem, samen met Demare, de beste kans van de sprinters die ik heb. Tenslotte zie ik, ALS de favorieten er toch een spektakel van maken, Valverde daarvan bij de eersten over de streep komen. HIj is dus plekje 9.

Als Nizzolo er als een echte Italiaanse baas aan blijft hangen wil ik daar ook maximaal gebruik van maken. Vandaar de uiteindelijke keuze voor hem als kopman.

Laatst gewijzigd
Orange

Last minute Nizzolo voor Demaré, overigens mijn enige echt sprinter. Denk dat de AK mannen/puncheurs zullen overwinnen vandaag!

WCEendT

'@Uwi/Nasibal/Goozbabs
Ik hoop dat wij gelijk hebben met onze voorspellingen!!!, dat het een sprint mag worden!!!

ivo001

Mijn opstelling voor vandaag is geworden:

A. Demare
G. Nizzolo
S. Colbrelli
A. Valverde Kopman
M. Kittel
T. Dumoulin
A. Tsatevich
N. Arndt
B. Jungels

Nibali, Chaves, Zakarin en Firsanov zijn eruit gelaten

WCEendT

'@ivo
We gaan het zien, kan niet wachten ! :D

barcasportz

'@nasi

Interessante selectie waar je mogelijk veel punten mee kan scoren op de concurrentie!
Nizzolo hoogstwaarschijnlijk 8 zekere punten als kopman tegen een valverde die top 20 moet halen.
Bijna een 50/50 keuze, waar je er zeker van kunt zijn dat de meeste valverde hier als kopman hebben, dus ik vermoed dat nasi heeft ingespeeld op het feit dat hij wat moet inlopen op de concurrentie vannwege de uitgevallen peraud en de tegenvallende howson en daarom dus Nizzolo kopman heeft gemaakt ;)

slice

Ben uiteindelijk gegaan voor de klassementskopmannen (Nibali, Valverde, Zakarin, Dumoulin, Amador) + de explosieve renners/aanvallers Formolo, Betancur, Jungels en Colbrelli. Gokje zonder sprinters, hopen dat het goed uitpakt!

barcasportz

Ik denk Nizzolo 36e en Valverde 9e vandaag

nasibal

'@Barcasportz

Zo heb je het wel ongeveer goed verwoord ja ;)

dnizzz

Ik had ook de twijfel tussen Nizzolo en Valverde, uiteindelijk Nizzolo er helemaal uit gelaten, mijn team voor vandaag:

A. Demare
R. Navardauskas
A. Valverde (Kopman)
V. Nibali
M. Trentin
T. Dumoulin
N. Arndt
B. Jungels
M. Hofland

Laatst gewijzigd
vasnd

Haha in mijn pooltje iemand met zowel Brandle als Boem maar niet opgesteld. En daarboven iemand met Greipel als kopman maar Navardauskas op de bank.

Laatst gewijzigd
Sunrider

Voor vandaag niet eenvoudig maar dit is mijn team:
Dumoulin C
Arndt
Valverde
Rojas
Cancellara
Nizzolo
Kangert
Jungels
Formolo
Ik gok een beetje met wat binnen de mogelijkheden ligt. Een kans voor Dumoulin om het rose terug te pakken waarom niet?
Formolo een soort dark horse maar vermoedelijk een te licht veulen (light foal).
Edit: Viviani gaat voor de punten......

Laatst gewijzigd
droomteam

4 man nu 2.50 Brandl -Mohoric - Roskopf - en Boem

vasnd

Sunrider waarom Cancellara? Eergisteren moeite om aan het staartje te blijven hangen op een biljartlaken, nu genoeg hersteld voor dit parcours?..

Goozbabs

Klassementsmannen ga ik pas inzetten bij etappe 6 :P (spoiler alert!)

Luuuuuuukk

Team voor vandaag:
Nizzolo (C)
Demare
Modolo
Ulissi
Navardauskas
Colbrelli
Valverde
Dumoulin
Arndt

Redelijke mix zo moet ik zeggen

Abdoe

Nizzo wordt niks denk ik; het is geen Poggio ofzo die ze over moeten en voor de finaleklim zitten ook al wat nare puisten. Qua sprinters heb ik alleen Sbaragli en Arndt; dit waren ook nog twijfelgevalletjes. Dumoulin kopman gemaakt vandaag; gaat incl klassements- en teampunten m.i. normaal meer punten pakken dan Nibali.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Op Google maps die afdaling via fortino gekeken. Is een smalle rotweg, alleen allerlaatste stuk richting finish is breed. K ben voor Nizzolo als captain gegaan maar weet vrijwel zeker dat k spijt ga krijgen. Hier gaan geen sprinters meer bij zijn of het moet voor een sprint achter een paar vluchters zijn.

Maar net zoals nasibal ga ik voor de mogelijke inhaalslag. Heb niet het idee dat mijn andere captain kunnen of willen winnen vandaag... Alhoewel ik veel aan Nibali denk sinds k Google maps bekeken heb. 😉

kaivandewiel

Eerste uur vijftig gemiddeld. Als dit zo door gaat wordt het een ware veldslag!

WCEendT

'@Kai
Ik zie die 0 punten al staan :'(!

droomteam

nu 46 km per uur voorsprong 4.20 grosu op 1.20

1 2 ... 65 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.