Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 64 ... 127 128
Mollemawintdetour

Mijn laatste dilemma voor vandaag; Kung, Ewan of Arndt
Is dit iets voor Kung? Of enkel wanneer hij in de winnende lange ontsnapping zit?
Daarnaast, kan Ewan dit net zo goed aan als een Arndt? Mochten ze namelijk allebei er nog bij zitten dan schat ik Ewan hoger in.

Ik heb gekozen voor Firsanov omdat ik misschien wel wat geks verwacht van hem, maar twijfel daar ook nog wel lichtelijk over..

jort101

Zit echt te twijfelen of ik formolo opstel of betancur );

Laatst gewijzigd
Gelegevaar

'@Goozbabs, probeer je nu mensen te beinvloeden? Mareczko komt hier gewoon op minuten binnen natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Niballie

'@Mollemawintdetour

Arndt heeft eventueel nog kans op teampunten. Van Ludvigsson (witte trui) en misschien van Dumoulin (als Kittel eraf gereden wordt en hij het roze terugpakt).

Uwi

Iemand die enig idee heeft of Roelandts dit zou kunnen overleven? Ik weet alleen dat hij de back-up is van Greipel op het vlakke, maar zou niet weten of hij dit soort etappes goed kan verteren.

Jelle van der Linden

'@Uwi,
Ik denk het wel kijk maar naar de uitslag van dit jaar in San Remo:
http://www.procyclingstats.com/race/Milano_Sanremo_2016

WCEendT

Mijn definitieve selectie voor vandaag:
Dumoulin (c)
Valverde
Nizzolo
Demare
Hofland
Arndt
Ewan
Chaves
Jungels

Ik laat o.a. Modolo thuis.

Gelegevaar

'@Uwi Het ligt Roelandts in principe beter dan Greipel lijkt me, maar ik denk dat Greipel meer prioriteit heeft binnen het team.

nasibal

'@Gelegevaar

.... maar ik denk dat Greipel meer prioriteit heeft binnen het team.

Op basis waarvan? Hij rijdt niet uit en gaat (dus) ook niet voor het rood. Als etappeoverwinningen je doel is dan ga je toch per etappe gewoon voor degene die daarop de meeste kans maakt? Of zeg ik nu iets geks? Of je moet bedoelen: "als ze er allebei nog aanhangen". Dan lijkt me Greipel inderdaad de te kloppen man.

Laatst gewijzigd
David B

Nog 2 dilemmas:
Valverde of nizzolo captain
Wellens of zakarin meenemen

WCEendT

'@Uwi
Roelandts 100% selecteren, als het een sprint word gaat het zijn tussen Demare/Roelandts en als het ff mee zit mannen als Ewan/Nizzolo/Hofland.

Gelegevaar

Waarom zou bijvoorbeeld Astana niet vol doortrekken in deze etappe? Gewoon om eens te zien hoe de benen van de concurrentie zijn.
Ze hebben toch geen sprinter, dus ze hoeven ook niet in te houden..?
Het is maar een theorie natuurlijk.

Mijn jokers voor vandaag zijn Brambilla en Clarke trouwens.

Nul sprinters hier.

Laatst gewijzigd
kaivandewiel

De klim in de Tirreno naar Pomerance en de laatste kilometers voor die klim zijn zeer goed te vergelijken met deze etappe qua profiel. Vooral de klim naar Pomerance lijkt een kopie (als is die van vandaag iets langer).

Ik zie geen enkele sprinter overleven. Al geef ik onze vriend Arndt Door zijn sterke optreden in Yorkshire het voordeel van de twijfel.

Patrijs

Deze heren moeten het vandaag gaan doen voor mij:
Dumoulin (c)
Valverde
Amador
Chaves
Nibali
Zakarin
Jungels
Rojas
Trentin

Goozbabs

'@Gelegevaar

Ik probeer alleen informatie te geven. Jammer dat dit als manipulatie wordt gezien. Ik heb hem wel degelijk in mijn team, omdat hij dit wel zou kunnen. Als je een mening heb, wordt die versterkt met argumenten (feiten). In dit geval liet ik dus een etappe zien. Excuses voor de schijn van manipulatie.

Edit: Dit is mijn team voor vandaag
A. Demare (gaat wsl over de heuvel)
S. Modolo (Crossed fingers, anders hopen op Ulissi)
G. Nizzolo (Gaat wsl over de heuvel)
T. Dumoulin (C) (AK, teampunten, eventuele etappe punten)
N. Arndt (Gaat wsl over de heuvel)
J. McCarthy (Mijn Darkhorse Ulissi type)
B. Jungels (teampunten, witte trui punten, eventuele etappe punten)
C. Ewan (Gaat wsl over de heuvel)
J. Mareczko (Hopelijk over de heuvel)

Laatst gewijzigd
RubenVB

Uiteindelijk na veel twijfelen de knoop doorgehakt en ik gok toch op de gesuggereerde ontploffing van Contingador, met nog een sprinter backup
Nibali(C)
Kangert
Kittel(zekere truipunten)
Trentin
Brambilla
Jungels
Valverde
Dumoulin
Sbaragli(won gelijke etappe Vuelta maar toen berg categorie 2)

Ik denk dat ik eind van de dag teleurgesteld ben, wanneer Hofland, Nizollo en Viviani het overleven..

Uwi

Gelukkig, de deadline is verstreken. Bedankt allemaal, Roelandts staat erbij.
Verder:

Valverde (c)
Nibali
Chaves
Jungels
Trentin
Nizzolo (wel meegenomen, geen kopman)
Arndt
Demare
Roelandts

Toch een mix van klassementsmannen en sprinters, wat helaas ten koste gaat van Kung en Viviani/Modolo (denk dat ze voor Ulissi gaan).

arviidd

Mijn team voor vandaag:
T. Kangert
A. Valverde
V. Nibali (c)
J. Rojas
S. Kruijswijk
T. Dumoulin
C. Betancur
N. Arndt
B. Jungels

Gelegevaar

'@goozbabs je hoeft je voor mij niet te verontschuldigen hoor, maar zelf vind ik vind Mareczko voor een etappe als deze gewoon geen optie.
Ik heb ook het idee dat hij meer is van de zeer vlakke etappes. Beletti daarentegen houdt wel van een heuveltje.

Laatst gewijzigd
nasibal

1 minuut voor de deadline Nizzolo kopman gemaakt ipv Valverde. Alles of niets olé olé

Goozbabs

Toch sluit ik Mareczko niet uit en sprint die toch vaak met Beletti mee (of andersom) :P

Gelegevaar

'@Nasibal. Karakter! Zelf heb ik om 'alles of niets' geen enkele sprinter opgesteld ;-)

Firsanov
Zakarin
Clarke
Brambilla
Kruijswijk
Uran
Jungels
Dumoulin (c)
Valverde

Laatst gewijzigd
Uwi

'@nasibal haha, hier andersom. We gaan het zien! Wie heb je verder opgesteld?

Laatst gewijzigd
kaivandewiel

'@nasibal je bent mijn held als hij het overleeft, maar ik vrees....

barcasportz

Haha nasibal ik ben juist last minute voor Valverde gegaan ipv Nizzolo, vond het toch te riskant

Maar nu kan je je dagteam hier gooien toch? :D

Laatst gewijzigd
1 2 ... 64 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.