Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 68 ... 127 128
WCEendT

Hahah had 6 man van de top 10 kunnen hebben... nu heb ik er maar 3 :(((

LutsenkoFan

Waarom heb ik dumoulin de laatste seconde eruit gehaald.. Ik heb Ulissi, Nibali en Valverde uit de top 10.

LutsenkoFan

Waarom heb ik dumoulin de laatste seconde eruit gehaald.. Ik heb Ulissi, Nibali en Valverde uit de top 10. Jammer dat Colbrelli niet meer mee sprintte.

Poeksel

Ik ook Kruijswijk op het laatste moment eruit helaas. Voor Zakarin, dat wel.

Laatst gewijzigd
Il Mostro

Vier man in de top 10, waaronder kopman Valverde. Daarnaast nog punten voor de jongerentrui van Jungels, de puntentrui van Kittel en teampunten met Arndt. Ik denk dat ik daar tevreden mee kan zijn.

WCEendT

Ik had Nibali Zakarin en Kruijswijk erin moeten doen :((((((((( Icry

vasnd

Dumoulin el capitan :D

Tomprocycling

Dat is bij veel mensen bij deze etappe het verhaal denk ik

RubenVB

Oef. Geen slechte dag, maar had veel beter gekund. Nibali kopman, Dumoulin, Brambilla, Valverde. Geen Zakarin en Roche geselecteerd.

MvL

Ulissi, Dumoulin, Valverde, Chaves, Jungels, Arndt in m'n dagteam. Helaas geen Kruijswijk en Zakarin, maar heb toch aardig wat punten zo :) Wel jammer dat Wellens het niet redde.

Laatst gewijzigd
Uwi

Heeft iemand al een top 20?

ivo001

Valverde als kopman gepakt ipv dumoulin, en de nummers 3,6,7,9 niet opgesteld...
Het had een mooie dag kunnen zijn voor mij

WCEendT

Opzich redt Tom waarschijnlijk mijn klassement, en is het toch een redelijke dag.

Jori

Nibali, Kruiswijk, Zakarin, Chaves, Majka, Uran allemaal niet geselecteerd, dit doet pijn

totaaluitslag:
http://www.giroditalia.it/eng/rankings/?tpp=2873

LutsenkoFan

Porcyclingstats heeft al de eerste 160..

Uwi

Nizzolo, Modolo en Trentin hebben het wel geprobeerd, zijn maar op 1 minuut binnen gekomen...

Toch de goede keuze gemaakt door Valverde op het laatste moment kopman te maken ipv Nizzolo. Verder ook niet ontevreden met Nibali, Chaves, Arndt (teampunten) en Jungels. Mis wel Zakarin, maar die heb ik niet heel erg overwogen om op te stellen, net als Uran, Pozzovivo en Majka. Ik denk eerder dat ik de mist in ga/ben gegaan door Dumoulin en Kruijswijk helemaal niet te kiezen.

rik1998

Roche, zakarin en kruiswijk niet geselecteerd zuur zuur zuur... Wel dumoulin als captain en valverde en nibali

Gelegevaar

Geen slechte dag.
Ik heb Nibali niet in mijn team, dus kon ik ook niet selecteren, maar wel goed gegokt op Kruijswijk ipv Kangert vandaag.
Mijn selectie bezet de plekken: 2,3,4,5,7,11,16 ,21 én 113.

Laatst gewijzigd
vasnd

Pozzo als eerste in de aanval, firsanov top 10. Wordt een leuke Giro.

WCEendT

Firsanov en Uran had ik ook moeten selecteren... Firsanov had ik zelfs als 10e man voor vandaag (die gaat overigens nog wel wat laten zien deze giro).

Johnny7

Ik heb Ulissi, Dumoulin en Valverde dus een redelijke goede dag voor mij.

Slechte dag ook want: Geniez tweede klassementsman die ik kwijt ben na Peraud !!!!!!!!!!!!!!! Putainnnnnn!!

Bazing

Dumoulin (C)
Kruijswijk
Valverde
Zakarin
Chaves

Geen slechte dag!

Jelle van der Linden

Sbaragli ook op maar 43 seconden en Hesjedal en Kangert hebben ook 43 seconden verloren.

slice

Ik had vandaag:

Dumoulin (C)
Nibali
Valverde
Zakarin
Amador
Formolo
Betancur
Jungels
Colbrelli

Helaas niet in mijn dagteam:
Kruijswijk
Kittel (punten)

Toch goed gegokt met de klassementsmannen!

WCEendT

191 Punten, ik ben tevreden al hadden het er 280+ kunnen/moeten zijn.

1 2 ... 68 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.