Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 69 ... 127 128
Rhohan

Ook ik had mijn huiswerk niet gedaan, want zoveel schade had ik echt niet gedacht. Nizzolo, Demare, Kittel en Viviani allemaal opgesteld :(

RubenVB

Jungels pakt de witte trui. Goed nieuws

Klootje Kriekeljon

Hier nog zo 1. Nizzolo ipv Tom Dumoulin captain gemaakt en niet opgesteld: Landa, Firsanov, Nibali, Zakarin, Majka, Chaves.

En weer een jaar waar ik enkel vloek om scorito! :)

Laatst gewijzigd
ONCE

Kruijswijk zakarin firsanov uran en fuglsang niet opgesteld. Gelukkig valverde captain en nibali opgesteld. Toch 3 sprinters opgesteld en colbrelli en betancur die niks scoren.

barcasportz

colbrelli prutser, die sprintte niet eens meer...

maxdudink

Het leek alsof colbrelli een mechanisch mankementje als ik de sprint zo terug kijk.

ConINGtador

Had ik toch gelijk met mijn prognose. Zoals ik gezegd heb, er was maar 1 topfavoriet: Ulissi. Daarnaast ook goed ingeschat dat de AK-renners, waaronder Nibali, behoorlijk oorlog gingen maken. Leek wel of ik een glazen bol had. Ondanks dit alles toch Nizzolo, Viviani, etc. opgesteld doordat de gokkantoren en voorbeschouwingen uitgingen van de sprinters. Zo zie je maar: je eigen plan volgen is zo slecht nog niet.

RubenVB

Nu 655e en ik krijg nog verschillende witte trui punten(teampunten Kittel, Trentin en Brambilla en Jungels zelf.)

als ik Zakarin en Roche vandaag had geselecteerd, stond ik in de top 250 :-(

Maarja, daar moet ik over kappen. Als, als, als

vasnd

Dit is wel weer zo'n beruchte finish. 23 renners zelfde tijd als nr 3 maar Valverde voert uiteraard die lijst aan en daarna 22 man zt die niet allemaal punten scoren in Scorito. Ik heb er zo nooit naar gekeken. Nasibal, in een van je eerdere analyses, ik moet zeggen chapeau!

Crashtester

'@barcasportz: Colbrelli had denk ik een mechanisch probleem in de sprint.

De keuze voor Dumoulin als kopman pakt erg goed uit, al had ik verder (zoals de meesten hier) te weinig klassementsrenners opgesteld.

Morgen weer een dagje overheersing van Kittel hopelijk.

Gelegevaar

Top30 scorito AK hier , ben tevreden.
Wat het zo leuk maakt: morgen kan het zomaar weer totaal omgekeerd zijn.

Laatst gewijzigd
Uran

Net niet ideale score. Had Kruiswijk niet opgesteld en Zakarin ook niet. En in zulke etappes pakt Valverde altijd punten.

Benzardi

Ik wou vanmorgen nog al mijn AK renners inzetten, niet gedaan natuurlijk :o(
Nu had ik een mix, stom.............

barcasportz

'@maxdudink en @crashtester oh bedankt dat was me dan ontschoten, dan is het in mijn/zijn geval gewoon pech, maar die gaat zn geld nog wel waard zijn deze giro.

Ben trouwens bang dat we nasibal niet heel vaak meer gaan zien in dit topic :)

Laatst gewijzigd
Wollage

Kan kittel morgen de 3,4% aan de laatste km?

Jelle van der Linden

'@Wollage,
Ik denk van wel, omdat ze dan toch al voorin zitten met de treintjes, dus het gaat dan een massasprint worden).

maxdudink

'@wollage hij gaat het in ieder geval proberen ;)

Mollemawintdetour

Wat heerlijk is dit toch eigenlijk aan het Scorito-spel. Het welbekende: 'Ik had vandaag zoveel punten kunnen hebben als ik die, die en die maar had opgesteld..' Maar tegelijkertijd toch ook zeeeeer frustrerend.. Zeker als dan ook nog eens twee van je koopjes pech hebben als ze het moeten doen in de etappes waarvoor je ze meeneemt. (Colbrelli en Kung..).

Etappe 6 wordt ook weer heerlijk puzzelen..

Overigens blijkt dus toch Fuglsang de superknecht van Nibali. Of wisselen ze per dag af en was Kangert niet zo sterk vandaag?

Laatst gewijzigd
Scotty

Ik sta momenteel top 10 overall met mn Kittel-team :-)

Gaat lekker zo! Morgen weer flink scoren hopelijk.

WCEendT

'@Mollema
Als het goed is is het Scarponi - Kangert - Fuglsang - Nibali

Over morgen, wat verwachten jullie van Valverde? Zal hij het proberen of geven we hem 0.0 kans en word het gewoon een pure massasprint?

Laatst gewijzigd
Kirsipuu

Vandaag 7 renners niet opgesteld die wel punten zouden hebben gehaald. Gaat lekker zo :p

Laatst gewijzigd
Scotty

'@WCeendt, wat gaat Valverde proberen?

100m wheely rijden?

WCEendT

'@Scotty
Jaah zoiets... mee sprinten? Laatste kilometer is 3.5% gemiddeld.

Jelle van der Linden

'@WCEendT,
Nee ik verwacht morgen zeker geen Valverde in de sprint, daarvoor gaat het te weinig omhoog (eerder nog Amador).

WCEendT

'@Jelle
Na vandaag verwacht ik helemaal niks meer van Amador :P.

1 2 ... 69 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.