Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 76 ... 127 128
LyndaLid

Ja ik heb Hesjedal bijvoorbeeld ook voor de teampunten van Nizzolo zijn (waarschijnlijke?) rode trui in de laatste week. Dat zijn toch altijd extra puntjes. En het is voor mij een man die als ie niet goed staat in het klassement (dan heb je natuurlijk al wat aan hem) ook altijd voor de sterke aanval gaat (en dan heb je dus óók wat aan hem)!

Sunrider

'@Gelegevaar, Aha dus dat was voorheen dus toch anders. In ieder geval krijg je nog wel extra punten voor teamgenoten in geval van klassementen, wat ik al wel begreep maar slechts gedeeltelijk heb toegepast.

Goozbabs

Ik maar blijven hopen op Mareczko... Naja weer een plekje vrij voor zekere punten.

@WCEendt
Sterker nog, Nasibal vroeg mij vriendelijk om niets over McCarthy te plaatsen nadat ik eerder een vraag stelde over hem. Ik vond hem indrukwekkend met Tour Down Under. Daar versloeg hij Gerrans in de sprint. Deze etappe zal net niet zwaar genoeg zijn voor hem, maar hopen kan altijd :P

vasnd

Greipel vooralsnog de grote verliezer prijstechnisch. Er zullen een aantal op gegokt hebben met dit soort etappes in gedachten, ben benieuwd!

vasnd

Weetje al is het maar top 10-15. Zo'n andere goedkope renner als Kung of Kudus moet z'n puntjes nog maar ergens verdienen.

nasibal

Mareczko vind ik prijstechnisch ook wel een grote verliezer. Er waren een hoop 750k briljantjes. Ook moest je met Mareczko in je team ook noodgedwongen nog een 750k'er meenemen, waar je anders voor een 1 miljoener en 500k'er had kunnen gaan. Ook daar zaten veel mooie namen tussen.

Goozbabs

Met die andere 750k, had ik een ander 'briljantje'. Maar ik heb wel een paar risico's genomen. McCarthy kan je ook niet echt een zekerheidje noemen op punten.

WCEendT

'@Gooz
Firsanov :D?

nasibal

Mccarthy geeft z'n wiel af. Die hoeven we niet te verwachten vandaag.

Goozbabs

'@ WCEendt

Nee haha, daar heb ik wel over nagedacht. Maar wilde vooral goedkope sprinters. Ben gegaan voor Ruffoni, Arndt, McCarthy en Mareczko als 750jes

WCEendT

Ziet er goed uit, dit gaat nooit gewonnen worden door Kittel. Kan niet wachten!

Edit:
De mannen met Sporza zagen geloste Nizzolo.

Inmiddels is Kittel gelost, told you so :D (voor wie niet geloofd ik poste pre-edit halverwege de klim)

Laatst gewijzigd
nasibal

Ik wil trouwens nog vóór de finish ff claimen dat ik vanochtend Wellens uit mn selectie gehaald heb.

Rik1994

Aiai zuur voor mn scorito....

nasibal

Oh gelukkig...

Jori

Inderdaad geen Kittel te bekennen

EDIT: Zie net dat hij al gelost is

Laatst gewijzigd
jort101

Nizzolo ook..

WCEendT

Gaat dit dan de etappe van Modolo worden??? Of toch mijn eerste voorspelling Ewan? OF MISSCHIEN ZELFS HOFLAND!?!?!?! 3,5KM te gaan.

nasibal

vandaag wordt weer een klassementsmannen etappe hahaha

Goozbabs

Als dat zou zal zijn kies ik alleen nog maar mijn klassementsmannen

jort101

Greipell

WCEendT

Zonde zonde zonde Modolo heeft 3x moeten sprinten voordat de laatste 500meter begon... zonde!!!

Jungels heeft zelf gezegd voor podium te gaan, en wat maakt hij een verschrikkelijk goede indruk!

Greipel wat een beest, hij is zo explosief niet normaal zeer knap!

Edit:
Ben ik de enige die steeds meer gelijkenissen tussen Hushovd en Greipel gaat zien?

Laatst gewijzigd
LutsenkoFan

Goede dag denk ik!

Klootje Kriekeljon

Nou het zit wel mee met Nizzolo als captain. Zo ga je nooit punten halen.

Uwi

Och nee toch, ik laat Roelandts ook eens buiten m'n selectie...

WCEendT

Greipel komt te kort op pure snelheid maar man man man wat is ie explosief.

1 2 ... 76 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.