Mijn grootste twijfel was vandaag Trentin of Colbrelli. Wilde eigenlijk Colbrelli erin doen voor Trentin maar was even vergeten dat de deadline vandaag al half 12 was..
Verwachten jullie, net als ik, meer van Colbrelli dan van Trentin vandaag of zal Colbrelli niet mee gaan sprinten vandaag?
'@Gooz
Leuk om te zien dat Nasibal niet helemaal gek is met zijn McCarthy keuze, begon ff te denken dat hij de enige was met McCarty in zijn team ;D!
Goed team voor vandaag, denk dat je wel is hoog kan eindigen. Dit zijn de etappe's waar de mannen met Nizzolo als kopman het van moeten hebben.
'@LyndaLid, me too. Sta momenteel top10 overall. En zou ook zomaar eens top 9 van het AK kunnen hebben met Uran, Majka, Landa, Nibali, Valverde, Zakarin, Chaves, Pozzovivo en Dumoulin... alleen geen Kruijswijk.
Ik speel vandaag:
Kittel C
Nizzolo
Sabatini
Trentin
Dumoulin
Serry
Jungels
Verono
Wisnoiwski
Kan na vandaag ook keihard uit de top 10 vallen :)
'@ scotty
Top 10 van heel Scorito? Oh zo hoog sta ik nog niet hoor haha, dat kan ook bijna niet met zo weinig sprinters.
Ja jij hebt nog meer op Kittel gespeeld dan ik! Nu is ie natuurlijk wel het roze definitief kwijt, maar dat kan zomaar nog steeds heel erg lonen (vandaag en dan nog maar één keertje natuurlijk).
Ik heb andere klimmers: Valverde, Nibali, Zakarin, Landa, Chaves, Uran, Kruijswijk, Dumoulin en Hesjedal (die neemt dan over van Dumoulin). Maar ik heb ook ingezet op lange aanvallen, met Brambilla, Wellens, Battaglin, Jungels en Colbrelli. Daar hoop ik vooral nog wat uit te scoren. Wellens gaat volgens mij ook voor de bergtrui (hij deed vandaag iig al mee), dus dat kan ook interessant worden.
Ja van heel Scorito.
Dumoulin als C maken, loonde tot nu toe ook erg.
Waar jij Kruijswijk en Hesjedal hebt, heb ik dus Majka en Pozzovivo.
Aanvallers (goed voorspellen) is altijd het mooiste, maar oh zo lastig te voorspellen.
@sunride, ook Jungels doet elke keer een leuke duit in het zakje. Maar zoals je zegt; als Kittel vandaag en vrijdag niet wint, kan ik het wel vergeten.
Ik had niet door dat spelen op Kittel zijn ploegmaten zó loonde deze eerste paar dagen. Ik heb idd ook Dumoulin als captain, vroeg me al voor de Giro (of toen ie net begonnen was) af waarom volgens mij zo weinig mensen hem als captain hebben. Die gaat nog heel veel punten opleveren. Van de klimmers heb ik alleen Valverde als captain, omdat er te weinig etappes zijn waar hij echt op achterstand komt en er veel etappes zijn waar ie met zijn sprint voor Landa en Nibali gaat eindigen.
En dus Kittel als captain, maar die raken we straks kwijt. Dan heb je overigens ook weinig aan Sabatini, Serry, Wizniowski en Verona (behalve voor een occasional aanval). Waarom heb je niet ook Brambilla?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.