Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 74 ... 127 128
Gelegevaar

'@wceendt Vanzelfsprekend bedoel ik Mareczko en de lengte van de etappe, zoveel post je toch ook weer niet? ;-)

Laatst gewijzigd
WCEendT

Neeuuuhh valt wel mee, toch? :D

Was weer mooi dagje, morgen (vandaag) maar weer knallen laat Ewan maar zijn etappe pakken...

Sunrider

Toch enorm lachen hier over alle (verkeerde) beweringen en meningen en overtuigingen en de nasibal story. Ik bedoel dat het leuk lezen is en niks geen uitlachen. Het blijft wielrennen en soms makkelijk maar o zo vaak moeilijk te voorspellen. En de geluksfactor niet vergeten. En ja ook ik werd beïnvloed helaas maar.. ik was in ieder geval zo eigenwijs om Dumoulin op te stellen en als kopman, 178 punten, de schade had erger kunnen zijn.
Vandaag verwachten de meesten dus een sprint en bijv. WCEendt (neem mij niet kwalijk) komt met een Vuelta etappe ter vergelijking die volgens mij niet echt overeenkomt. Daarnaast is er kans op wat regen. Dus wat is het scenario?
Een vluchtgroep en indien niet gevaarlijk voor het klassement, met een grote kans om uit de greep van het peloton te blijven. Ook kunnen er sprinters als Kittel op achterstand gereden worden. Die moeten in de laatste 50 km dus eerst tijd goedmaken op het peloton, daarna een mogelijke vluchtgroep nog inrekenen en houden dan mogelijk geen sterke trein over. De klassementsrenners willen in de laatste kilometers ook vooraan zitten zeker met het oog op de lastige weg, straatstenen volgens mij. Mocht een vluchtgroep ingerekend worden eindigen de klassementsmannen vooraan onder leiding van Valverde want die kan dit echt. Maar ja, het blijft gokken... :D

Laatst gewijzigd
bart1e

Verwacht iemand hier iets van D.Oss of Pelluchi? Of toch maar voor de zekere 10 punten kiezen van Dumoulin..

jort101

'@bart
Ik verwacht niks van die twee, pelucchi losste gister al heel vroeg en denk dat bmc eerder voor de marchi gaat.

Laatst gewijzigd
snellerfietsen

Pelucchi altijd opstellen in dit soort etappes. Ze noemen hem ook wel de sagan van italie😁😂

Rik1994

Voor de mensen die zich af vroegen wat de verklaring van Landa zou zijn:
http://www.cyclingnews.com/news/giro-ditalia-landa-stays-with-favourites-in-stage-4-although-not-on-best-day/

Baal ervan dat ik hem als kopman heb, sta op dit moment 400 overall maar mag blij zijn als ik daar ongeveer blijf

Uwi

Begin nu toch te twijfelen om misschien Valverde op te stellen ipv Pelucchi of Ruffoni. Als het weer een harde koers wordt zie ik Valverde zomaar top 5 of 10 sprinten, terwijl Pelucchi nog niks heeft laten zien. Lastig lastig...

Sunrider

'@Rik, niks aan de hand, zijn giro moet nog beginnen.

Gelegevaar

Dit was het koersverloop van de vorige aankomst in Benevento in 2009:

http://m.wielerupdate.nl/wielernieuws/11345/scarponi-boekt-in-benevento-tweede-ritzege/

Volgens mij is de finish hetzelfde, de start(plaats) was anders.

Ik wissel geloof ik maar een B- sprinter in voor iemand die mogelijk in de ontsnapping zou kunnen rijden.

Laatst gewijzigd
Patrijs

'@Rik1994

Storm in een glas water, lijkt me. Hij zal voor het begin van de laatste week nog wel wat tijd verliezen (zeker in de eerstvolgende tijdrit), maar dat is eigenlijk alleen maar gunstig. Daardoor moet hij aanvallen en bij de eersten finishen om boni's te pakken. Dus kans op veel punten. Als hij echt niet goed is gaat dat niet lukken, maar daar ga ik niet vanuit op basis van het artikel waar je naar linkt. Als het wel zo is, ben ik ook de lul. :-)

Mooie_Mario

'@Gelegevaar Je vergeet wel dat het toen de 18e etappe was en een aanval meer kans op succes heeft, ik geloof toch in een sprint vandaag en door het kleine klimmetje bij de finish is de kans groot dat de klassementsmannen (valverde/zakarin/dumoulin) misschien ook wel punten pakken op plaats 15-20.

Er zijn nog genoeg sprinters die hun gram willen halen, dus ook genoeg teams die willen rijden.

Laatst gewijzigd
rik1998

Haha gelukkig, ik hou dr nog wel vertrouwen in

Uwi

Toch Valverde en Chaves opgesteld ipv Ruffoni en Pelucchi. Als die 2 op het vlakke al zo weinig laten zien, zullen ze het (hopelijk) vandaag ook niet redden. Verder:
Nizzolo (c)
Viviani
Modolo
Demare
Arndt
Trentin
Jungels

Patrijs

Ik heb gewoon m'n sprintteam opgesteld, hoewel ik 't ook best mogelijk acht dat de vluchters het redden.
Viviani (C)
Nizzolo
Demare
Arndt
Trentin
Navardauskas
Rojas
Dumoulin
Jungels

Mooie_Mario

Dit was de finish in Benevento in 2009. Ik zie geen u-bocht 500 meter voor de finish hier, dus ik denk niet dat de finish hetzelfde is.
https://www.youtube.com/watch?v=30mzTibM2Kk

Gelegevaar

Wat mij betreft zit het venijn meer in het middendeel van de etappe, volgens mij gaat dat nog meer op/ af dan in 2009. Een voordeel voor de vluchters..

Opstelling: Dumoulin , Jungels, Kittel, Demare, Nizzolo, Arndt, Modolo, Viviani en Clarke omdat ik hem nu eenmaal gekocht heb 😎

Laatst gewijzigd
rik1998

etappe is pas net begonnen of de eerste punten zijn al binnen, goede keuze geweest cunego mee te nemen! Precies hoe ik het had gehoopt

Starlynk

Gefeliciteerd met je 6 punten!

rik1998

'@starlynk haha ja kan je wel sarcastisch zijn maar bij scorito gaat het nou eenmaal om een paar puntjes. Ik wil jou nog wel is horen als ik straks op 5 punten de poule win haha ;)

MorenoHofland38

'@Mooie_mario, ik heb net even op streetview gekeken en het is juist wel precies dezelfde finish. De U-bocht zit op iets meer dan een kilometer van de streep, net als in het filmpje. En ik herken die golvende witte streep op de weg.

Dit wordt een hele interessante finish, misschien toch te zwaar voor Kittel. Dit lijkt me materiaal voor Hofland of Ewan.

Jelle van der Linden

Ik zat te zoeken waar je het schema kon zien van de renners die het meest zijn gekozen en die de meeste punten hebben behaald. Maar ik kan dat niet vinden. Dus ik heb het gevraagd aan Scorito.
Dus voor de mensen die hier ook op zoek naar waren, of graag willen zien. hierbij dit bericht.

Antwoord Scorito:
Goede opmerking!
Ik was zelf in de veronderstelling dat ze er al stonden.
Ik zal ze in de loop van de dag op de verschillende pagina's wegzetten.

Laatst gewijzigd
Gelegevaar

De hoogst scorende rennners staan wel op de site hoor Jelle

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

'@Gelegevaar, oh ja ik zie het nu, maar nog niet van meest gekozen

Mooie_Mario

'@MorenoHofland38
Ik zie nu inderdaad dezelfde bocht op 2 minuten en het lijkt me niet zo bochtig als het kaartje deed vermoeden. Breed genoeg voor een peloton ook. Nog een flink stuk tot de finish, maar inderdaad pittig stuk. We gaan het zien!

1 2 ... 74 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.