Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 85 ... 127 128
Gelegevaar

Ik vind vooral opvallend hoe vaak Majka gekozen is t.o.v. bijvoorbeeld Uran.

Abdoe

Wat betreft kopmannen en risico's: een gratis spel als Scorito speel je toch sowieso alles of niets lijkt me. Leuk om 500e of zo van de 50000 te worden, maar het levert uiteindelijk niets op. Daarentegen, mocht je hoofddoel zijn het winnen van een kleine subleague met vrienden etc en je bent in principe de beste speler, dan kan ik me voorstellen dat je iets meer zekerheden inbouwt, omdat bijv 500e in het totaalklassement dan meestal voldoende is. Hoe dan ook, gezien het verloop van de Giro tot dusver lijkt me de verdeling 1 bergkopman, 1 sprintkopman en Dumoulin toch wel de beste.

Heb Tom weer als kopman vandaag, die gaat soeverein overeind blijven denk ik. Heb overwogen Landa eruit te laten en Brambilla erin, maar toch maar voor Landa gegaan gezien de verwachting van een keiharde koers waarin de kopmannen overblijven.

Starlynk

'@Jelle: Verbaasde me ook wel over hoeveel mensen Jungels hadden. Ik denk dat het komt doordat Jungels door Scorito geclassificeerd was als "klassementsrenner" (en een goedkope) en dat mensen er toen naar hebben gekeken. Colbrelli was geclassificeerd als "knecht".

arviidd

Als ik de teams bekijk van de top zie ik er vandaag toch een boel weg vallen.

rosencrantz

'@ventertje : dat is nu net het mooie aan dat soort prono's dat je geen volledig vrije keuze hebt en moet proberen het systeem erachter te doorgronden.

Wellens in de aanval

kaivandewiel

Wat een heerlijke reactie van Dumoulin op de oorlogstaal van Astana! (Zie artikel Wielerflits) Ik houd hier van.

Gelegevaar

'@Arviid zolang er maar concurrentie wegvalt en geen renners uit mijn selectie ;-)

Jori

En daar is ie weer hoor: De spijt. Deze keer dat ik toch Wellens op het bankje heb gelaten

rik1998

'@jori hier ook dat gevoel

Poeksel

Je gevoel was in ieder geval goed, Jori!

nasibal

raad eens wie hem nog meer niet opgesteld heeft.

rik1998

Aiai wellens gaat hier winnen, ik baal hier echt van

Jori

Winnen? Met dit tempo rijdt hij straks gewoon in die roze trui, stom peloton met hun valse beloftes xD

jort101

'@jori
Mooi toch!? Heb hem ook niet in mijn team maar hoop wel dat hij wint.

Jori

Voor de sport en Wellens is het mooi, maar het is zo knap stom dat hij bij niet opgesteld staat dat het toch wel een serieus smetje is

WCEendT

Daar gaat ie hoor! Toen waren er nog 20 man over van de favorieten.

Laatst gewijzigd
WCEendT

:@ Last minute nog ff Nibali kopman gemaakt, terwijl ik eerst Dumoulin had hahaha... we gaan het zien!

WCEendT

En Fuglsang niet geselecteerd... *** scorito!!

WCEendT

Winnaars van de dag:
Uran, Chaves, Zakarin, Dumoulin, Pozzovivo, Fuglsang???

rik1998

sjonge wat een klote dag

WCEendT

'@Rik1998
Ik had een top dag...als ik me team niet steeds had veranderd :@... beetje klaar met scorito haha

nasibal

Genoeg voer voor een stukje vandaag. Maar over voer gesproken, ik ga éérst chillen, koken en eten. Stukje komt vanavond :)

rik1998

sjonge wat een klote dag. Geen wellens en maar 3 man uit de top 10

WCEendT

'@Rik1998
Ik had een top dag...als ik me team niet steeds had veranderd :@... beetje klaar met scorito haha

Dan heb je 8 van de 10 man in de top 10 in je team... selecteer je de helft niet.

MvL

Ach ja... Geen Wellens, en van m'n klimmers had ik het minste vertrouwen in Uran... Gelukkig wel 3, 4, 6, 7, 10

1 2 ... 85 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.