Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 90 ... 127 128
Mollemawintdetour

Janken met de pet op. Trentin vandaag maar eens niet opgesteld..

ONCE

Eran komt gewoon snelheid te kort, zoals ik de eerste etappe al zei. Gewoon stuk of 6 sprinters die rapper dan hem zijn atm

Goozbabs

Eerste etappe waar Jungels niet minimaal de 20 punten behaald.

WCEendT

'@Jort
Just don't...

LutsenkoFan

Denk het niet, Kittel is overrated na een heuvelrit heeft hij al vaker niet meegesprint.

Ook het bewijs dat Greipel uiteindelijk een betere keuze was dan Kittel want dit is Greipels 4e top 20 en Kittel heeft er maar 2.

ONCE

Ewan dus bedoel ik

WCEendT

'@lutsenko
Dank! Helemaal mee eens!

Kittel kan lekker naar huis gaan nu word de giro pas echt leuk ;)!!!

vasnd

Bohhh huilen dit. Wel aardige finale om te zien!

nasibal

Laat ik wéér een hoop (24) punten liggen door wéér een gokje te nemen met Mccarthy ipv Wellens. Ik ben niet in vorm.

Jelle van der Linden

'@Nasibal,
De kopman keuze heeft vandaag wel goed uitgepakt!
Nizzolo inplaats van Kittel.

jort101

Vind het gewoon klote.. greipel heeft het verdiend dat wel :(

WCEendT

'@Nasibal
Het is huilen met de pet op voor ons... Ik "vergeet" Fuglsang en maak 3 min voor deadline nog ff Nibali kopman i.p.v. Dumoulin, jij tjaah jij vergeet 2x Wellens te selecteren... In de tour word alles beter, dan kijken we boven iedereen uit ;).

WCEendT

Hahahahha Greipel pakt ook de puntentrui... kan niet veel slechter voor de "Kittel-teams".

Overigens heb ik vandaag een goed dagje gehad, ver boven gemiddeld en heb een redelijke Modolo en Ewan gezien,

Laatst gewijzigd
jort101

Nu 380 punten onder top 10 jammeeeerr, kan misschien nog maar kans is heel klein

LutsenkoFan

Pfft.. Ik blijf maar stijgen deze week. Stond 4950e bij de rustdag maandag. Maar deze week is de top 10 niet uitgelopen op mij en sta ik nu virtueel (na vandaag zonder postities 11-20) bijna in de top 2000 van de scorito poule. Ook ben ik de top 800 van wielerflits ingeslopen.

jort101

'@WCEendT
Gelukkig één van de laatste sprintettapes, alsnog veel punten met kittel gepakt..

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Jort
Wie is Luttel? ;)

Ben heel benieuwd wie der nog meer top 20 gereden hebben hopelijk pakken al mijn renners punten vandaag. (Demare, Hofland?)

Vooral Arndt vind ik teleurstellend, het lijkt wel of het zijn taak is om tussen KM 4 & 3 op kop te rijden voor Dumoulin, dat zie ik hem nu al 2 v/d 3 sprintetappes doen. Zonde want hij kan toch wel redelijk makkelijk top 10 eindigen met zijn sprinters-capaciteiten.

Edit:
Arndt 14e, Demare 13e. Levert mij toch nog een extra 30 puntjes op :D!

Laatst gewijzigd
jort101

'@WCEendT
Jaja, ik weet het :)

MvL

Leuk, geen Kittel! Goed voor mij, nu van 3100 naar 1800. Van 9000ste op de rustdag ofzo. Niet slecht zo.

WCEendT

Wellens met de Dumoulin tactiek, zeggen dat hij niet voor de bergtrui gaat maar ondertussen wel mee sprinten bij de eerste klim.

jort101

'@WCEendT
Hoeveelste sta jij eigenlijkk

WCEendT

Laten we het daar maar niet over hebben :P...

Jelle van der Linden

Vandaag (voor het eerst in een sprintrit) goede zaken gedaan. Zonder Greipel (en Kittel) in mijn team
M. Belletti 18p
A. Demare 20p
S. Modolo 40p
G. Nizzolo 90p (C)
S. Colbrelli 0p
E. Viviani 22p
A. Tsatevich 26p
N. Arndt 22p
C. Ewan 36p
Totaal: 274 punten

WCEendT

Weet iemand eigenlijk nog welke ritten in voorgaande giro's ook "strade-bianche" hadden?

nasibal

een paar jaar geleden, toen Weening won (en het roze pakte) en Slagter viel. Weet niet meer welke etappe dat was en welk jaar, maar dat moet te googlen zijn

1 2 ... 90 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.