Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 89 ... 127 128
ONCE

Kieper Pelucchi dr uit en gooi of fuglsang of zakarin dr wel in.

WCEendT

Succes iedereen morgen! :D

kschiffmacher

Nog iemand n goede reden om colbtelli te nemen ipv trentin?

Orange

Lastig kschiff
Mocht Kittel gelost worden, zal Trentin sprinten. Maar als Kittel lost, lost Ruffoni ook en zal Colbrelli sprinten.

kschiffmacher

Trentin heeft alleen zekere punten... En ik zie vandaag niet echt iemand lossen...

Twaburov

Zakarin steady bij de top 20 inderdaad + klassementspunten.

JapieJapo

Kost me dus 54-4=50 punten het opstellen van Ulissi ipv Fuglsang, helaas daarom niet meer in de top 10 maar 36ste overall...
Vandaag ga ik compleet voor een sprint en een overwinning van Kittel:
Kittel (c)
Brambilla
Jungels
Wisniowski
Nizzolo
Modolo
Démare
Viviani
Arndt

Lance Beenstrong

Arndt of Colbrelli? Hangt af van hoe zwaar de koerst gemaakt wordt..

Koentador

Zakarin of De Marchi? Ik sluit niet volledig uit dat een sterke vlucht het redt...

Sonnycolbrelli

Arndt krijgt teampunten maar lijkt zelf niet in goede doen. Colbrelli moet top 16 rijden om betere keuze te zijn, wat zeker kan bij een harde koers. Dus de vraag is eigenlijk ga je voor zekerheid of neem je een risico voor die 8 punten

escapados

Ik ga ervan uit dat dit voor de meeste sprinters (die afstappen na etappe 12) de voorlaatste kans is om iets te halen, dus een succesvolle vlucht zie ik niet gebeuren. Sprintersteam voor mij.

elstupidoloco

Pelucchi niet meer van start vandaag. Wat jammer dat we deze rasklimmer moeten gaan missen. Mocht hij de Giro toch uit hebben gereden, dan was hij waarschijnlijk half juli in Turijn aangekomen

Scotty

Weer flink gestegen gister na een slechte dag eergisteren waarop Kittel niet won, maar Greipel. Uit de top 50 gekukeld.

Nu weer terug de top 30 in met meer dan 290 pts. Verschil met nummer 1 is wel een stuk kleiner geworden, minder dan 100pts.

Forza Dumoulin en Kittel :).

Laatst gewijzigd
nasibal

.

Laatst gewijzigd
Jori

"Wellens (LTS) sprong ook met de Italiaan mee en kwam zelfs eerder over de top. De Belg pakt na zijn etappezege gisteren nu ook virtueel de bergtrui."
Wat heeft onze duvelse Belg nou weer voor plannen?
Kittel ligt er al af, benieuwd of Etixx hem nog gaat terugbrengen!

nasibal

'@ Jori

Called it!

arviidd

Ik had Kung in mijn team voor vandaag en toen bedacht ik me, nee over 2 dagen is de tijdrit die zou zich wel daar op richten.

jort101

'@arviidd
Ze gaan het echt niet halen hoor

arviidd

'@Jort101: Nee het ging mij er dan ook om dat ik het niet helemaal snap dat hij nu in de aanval rijd terwijl zondag de tijdrit is. Kan zich toch beter sparen daarvoor lijkt me. Kan natuurlijk zijn dat hij ze benen aan het testen is.

jort101

'@arviidd
Oh zo! Kan kung dan ook goed lange tijdritten rijden dan? Dan doe ik hem er ook in zondag

arviidd

'@Jort101: Niet zo goed als zijn proloog maar kan toch aardig tegen de klok rijden.

rik1998

Klote van kittel, aanvoerder voor vandaag helaas

ONCE

Pff ja pech 5 km voor de meet

WCEendT

Ugh Modolo en Ewan hadden dit echt af moeten maken... maarja Greipel lijkt wel op het niveau van Kittel op het moment.

Oh Battaglin nu ook al in massasprints?... dit word nog wat!

Laatst gewijzigd
jort101

Als kittel er bij was had hij gewonnen

1 2 ... 89 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.