Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 88 ... 127 128
jort101

'@pippo
Hij eindigt meestal best wel hoog en pelucchi heeft weinig goeds gedaan

Gelegevaar

Zul je net zien dat Pelucchi morgen de klinkers uit de straat sprint ;-)

jort101

'@gelegevaar
Ik zou kittel doen, heeft morgen wel weer veel kans om te winnen en je hebt dan mogelijk veel punten (veel meer dan dumoulin) . Ook als je dumoulin gewoon opsteld krijgt hij alsnog zekere punten.

jort101

'@gelegevaar
Ja haha, ik doe hem er ook wel bij denk ik.

rik1998

Valverde: 'We weten hoe sterk Dumoulin is. Hij zegt alleen voor de tijdritten te komen om ons in de maling te nemen"

Abdoe

Pelucchi is uit koers. Hij komt iig niet voor in de officiële uitslag van vandaag: http://www.giroditalia.it/eng/rankings/. Waarschijnlijk te laat binnen. Scheelt voor sommigen misschien weer wat nachtrust :)

Laatst gewijzigd
Jori

Ik zie Pelucchi die bergen sowieso niet overleven, Ruffoni net zo min en Porsev waarschijnlijk ook niet.
Ik heb iig alvast Colbrelli opgesteld en zie ook Kittel er wel afgereden worden op de laatste klim en daarna Lotto-soudal het tempo hoog genoeg houden om Kittel van de finale uit te sluiten.

jort101

'@Abdoe
Kan het nergens vinden, ook niet op de site van IAM.

@jori
Ik gok dat kittel er bij blijft en anders weer terug komt.

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

'@Abdoe,
Hij staat trouwens wel gewoon in de uitslag van vandaag op Procyclingstats, wel als allerlaatste op 25.59 (5 minuten laten als de ene laatste renner) Dus ik denk dat hij nog gewoon in koers is.
http://www.procyclingstats.com/race/Giro_Italia_2016_Stage_6_Roccaraso_Aremogna
Dus dat hij morgen lost is een redelijk grote kans denk ik.

Laatst gewijzigd
Jori

-

Laatst gewijzigd
jort101

Wie moet ik er dan in doen.. hesjedal voor pelucchi? Eventueel teampunten nizzolo

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

Voor welke optie zal ik morgen gaan
A: Veel potentiele punten: Tsatevich en Colbrelli
B: Zekere punten: Dumoulin (10 punten) en Jungels (10 punten + misschien 10 punten bij winst Kittel, of is Jungels weer zo gek om mee te sprinten indien Kittel is gelost)
Wat vinden jullie een goede optie?
Ik denk als ik zou willen stijgen dat ik toch de gok ga nemen voor optie A.

Laatst gewijzigd
ConINGtador

'@Jelle van der Linden

Is allemaal geen mogelijkheid?

Jelle van der Linden

'@jort101,
Dat Nizzolo wint is ook weer niet zo'n hele grote kans, met zoveel kanshebbers. Misschien een klassementsman (Dumoulin, Jungels )

kschiffmacher

Colbrelli of Trentin... Mmm...

Jelle van der Linden

'@ConINGtador,
Nee, de andere in mijn team voor morgen wil ik wel zo houden:
Team voor morgen:
Nizzolo (C)
Demare
Modolo
Viviani
Belletti
Arndt
Ewan
+ Optie A of B

jort101

'@jelle
Heb ik er allebei al in.

Mollemawintdetour

Jungels
Dumoulin

Kittel (C)
Nizzolo
Ewan
Hofland
Arndt
Colbrelli

Nu twijfel ik voor het laatste plekje nog: Trentin of Viviani?
Ik hou Kittel er maar in, omdat ik verder ook geen zinnige kopman kan opstellen en hij een aantal zekere punten op levert. (Nibali & Landa)..

Gaat Viviani er nog bij zitten morgen? En gaat Trentin naast de teampunten misschien mee doen met sprinten? Tot nu toe nog nauwelijks gezien..

jort101

Ik weet niet wie ik er in moet doen voor pelucchi.. als ik hem er uit haal, denk ook dat hij gaat lossen. Maar ik kan de gok ook nemen

ConINGtador

'@Jelle van der Linden

Begrijpelijk. Al moet ik zeggen dat ik tot nu toe nog niet erg onder de indruk ben van Arndt. Maar goed, die pakt sowieso teampunten voor Dumoulin en wie weet eindigt hij een keertje top 10.

Eigenlijk heb je gewoon te veel renners die je morgen op kunt stellen (maar ja, Dumoulin en Jungels doen het dan ook boven verwachting goed). Denk dat ik in jouw geval inderdaad voor optie A zou gaan. Mocht Colbrelli en/of Tsatevich morgen top 10 eindigen, en je hebt ze niet opgesteld, dan kan ik uit ervaring spreken dat dat erg frustrerend is. En waar heb je die sprinters anders voor meegenomen? Ze kunnen in ieder geval beiden goed een heuvel over, dus de kans dat ze er in de finale nog bijzitten is zeker aanwezig. De kans dat Kittel er morgen nog bijzit, acht ik minder groot (dus kans op teampunten etappezege Kittel met Jungels is niet zo groot naar mijn mening).

Laatst gewijzigd
jort101

Kittel kan er toch nog gewoon bij zitten, na dat bergje is het nog 41 km volgens mij en is het alleen nog vlak.

JimKro

Daarom neem ik altijd maar 5 sprinters mee. Hoef je geen keuzes te maken ;)

Jelle van der Linden

'@Mollemawintdetour,
Ja ik vind Viviani ook moeilijk in te schatten, ik vindt hem klimmend de mindere van Nizzolo, Modolo en Demare. Maar Als Viviani er toch nog aanhangt is hij meteen een kandidaat voor de etappezege, dus durf je die gok te nemen (net als Kittel klimmend ongeveer, maar daarbij heb je het geluk van de zekere puntentrui punten).

Jelle van der Linden

'@ConINGtador,
Bedankt voor je reactie,
Ik ga ook voor mijn eerste gevoel optie A,
Dan kan ik tenminste achteraf niet balen dat ik ze niet heb opgesteld als ze allebij top 10 rijden (net als de vorige keer toen Colbrelli top 3 reed, had ik hem ook niet opgesteld)

Jori

M. Kittel (C)
B. Jungels
A. Demare
S. Modolo
G. Nizzolo
M. Hofland
N. Arndt
S. Colbrelli
M. Trentin/Zakarin

Zakarin zit er vaak sprintend gewoon nog tussen plek 12 tm 20.
Trentin zou eventueel los kunnen als Kittel er niet meer bij zit + de standaard puntenmak van Etixx.
Ga waarschijnlijk toch voor safe met Trentin.

1 2 ... 88 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.