Bij de voorbeschouwing van morgen krijgt Cancellara 5 sterren. Ik heb Cancellara wel in mijn team maar of ik hem morgen meeneem? ik weet het niet hoor. Deze klim is wel wat langer dan die Strade Bianche klimmetjes, maar mijn grootste punt is dat de tijdrit zondag is en ik neem aan dat hij daar vol voor gaat en dus geen energie gaat verspillen morgen.
Tja, wel enige frustraties hier.
Kittel werd eraf gereden, maar toch terug gebracht en op 15 km van de streep ging ik er al goed voor zitten.
Met de huidige Kittel-trein was een top 3 en toch eigenlijk wel gewoon de winst binnen. Totdat...
Geluk bij een ongeluk was dat Trentin nog wel was opgesteld, maar daar hield het eigenlijk op.
Colbrelli gegokt en verloren en Hofland toch wel verassend geen top 20, iemand idee over Hofland?
Morgen noemen een paar nog de naam Trentin, maar dit lijkt me toch wel ijdele hoop met deze pittige beklimmingen of mis ik hier iets?
Ik heb in ieder geval mijn klassementsmannen opgesteld en Wellens en Colbrelli toch maar op de gok.
Onze Sporza vrienden lieten immers doorschijnen dat Wellens wat voor etappe 8 en 11 gepland heeft staan. En als Colbrelli bij etappe 4 er nog aan zit, hoop ik ook wel op morgen. Landa en Kruijswijk op het bankje zonder twijfel hier. Alleen nog een twijfel (80% bank, 20% basis) over Trentin
'@Nasibal
Sterke man!
@Rik
Ik verwacht heel veel van Roche morgen, dnek dat dit zijn dag kan worden als hij de vorm van de Vuelta 2 (?) jaar geleden heeft.
Overigens valt me op dat iedereen van te voren zo hyped was over Landa en nu iedereen Landa eerder bij de reserves laat of noodgedwongen mee neemt, reden hiervoor?
Ai, sterkte gewenst Nasibal!
@WCEendT:
Hij lijkt vooraf minder sterk dan ik hem gaf bij Trentino. Ik zie hem nu niet iets toegeven qua tijd, maar wel achteraan het groepje favorieten eindigen.
Zodra er meerdere beklimmingen zijn en hij zelf ook niet meer zegt dat hij de benen niet heeft, stel ik hem automatisch weer op.
Maar voor zulke kleine beklimmingen vind ik hem minder punchen dan Dumoulin, Majka, Valverde, Uran etc. en nu gok ik ook nog op Wellens en Colbrelli
Okee okee... ik weet niet helemaal wat ik moet denken van Landa, tot nu toe zijn er alleen nog maar etappe's geweest die hem niet liggen dus ik denk dat we het gewoon nog maar ff af moeten wachten. Overigens laat ik hem waarschijnlijk samen met Firsanov lekker op de bank zitten.
Team voor morgen:
Nibali (c)
Uran
Valverde
Dumoulin
Kruijswijk
Chaves
Zakarin
Fuglsang (JAAH NU WEL...)
Jungels (was hem vergeten... misschien een teken dat ik hem toch moet wisselen voor Firsanov/Landa)
Wat denken jullie?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.