Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 96 ... 127 128
gavirialaphilippe

nice heerlijk dagje, schuif nu in beide poules top 50 binnen :)

WCEendT

Iemand al een paar vergelijkbare tijdritten gevonden met die van morgen?

jort101

150 punten, niet blij mee.. landa niet opgesteld.

pirazzi

Cancelarra wisselen voor Landa was dus fout maar ja Cancellara was favoriet in de voorbeschouwing. Nooit waarde aan hechten dus, die voorbeschouwingen.

jort101

Iemand die weet of firsanov een beetje kan tijdrijden?

schlossborn1995

Gelukkig had ik me toch niet bedacht met Valverde als kopman ipv Dumoulin. Zo klim ik toch de top 10 van de wielerflits poul binnen.

pirazzi

Nee Firsanov is niet goed in tijdrijden.

rik1998

Iemand die mij iets kan vertellen over tijdritkunsten van formolo, roche en wellens voor morgen?

jort101

'@pirazzi
Bedankt!

ONCE

'@rik1998

kijk even op procyclingstats, valt veel te vinden

Il Mostro

Enkele vergelijkbare tijdritten:

Giro 2014: http://www.procyclingstats.com/race.php?id=139058
Vuelta 2015: http://www.procyclingstats.com/race.php?id=149998
Ronde van Zwitserland 2015: http://www.procyclingstats.com/race.php?id=149939

TiesW

Mijn team voor morgen voorlopig:
Dumoulin - Etappe
Jungels - Etappe en jongerenklassement
Nibali - top-20 en AK
Valverde - top-20 en AK
Zakarin - Etappe en AK
Amador - Herhaling van kunstje eerste etappe?
Wellens - teampunten Greipel en bergklassement
Roglic - Teampunten Kruijs en zelfde verhaal als Amador

Twijfel alleen nog over Amador en Roglic maar stiekem ook wel een beetje over Valverde en Nibali. Mogelijk een van die 4 eruit voor Majka, Nizzolo (teampunten Spartacus) of Brambilla. Iemand tips?

ONCE

Uran wint die van 2014 maar als ie morgen top 20 rijdt ben ik al tevreden. Wat er met die man zn ITT is gebeurd de afgelopen 1,5 jaar weet ik niet. Waarschijnlijk te lijden onder zn klimtrainingen oid

TiesW

Die van de Giro is niet erg vlak hoor Mostro, is wel een ander verhaal.

nickdt

Mijn team voor morgen:
Kopman: Kruijswijk
Nibali
Landa
Wellens
Dumoulin
Cancellara
Zakarin
Jungels
Ulissi

Ik twijfel tussen Ulissi en Kangert. Wie van de twee zien jullie verder komen morgen?

Benzardi

Top dag vandaag 252 punten en 460 plekjes gestegen sta nu 823ste
Landa (c) heeft het voor mij goed gedaan, 52 puntjes gehaald
Kruiswijk reed vandaag heel erg sterk als hij dit nog 2 weken vol kan houden, zie ik hem top 5 rijden

Morgen gaat Cancellara knallen..........hoop ik, dan komt het toch nog goed met mijn team ;o)

hofsje

'@nickdt dan zou ik eerder voor kangert kiezen

ivo001

Ik had toch beter Colbrelli kunnen vervangen voor Landa, maar dat heeft me maar iets van 26p gekost. Dat Dumoulin er een beetje doorheen zakt is natuurlijk jammer. Gelukkig had ik wel Valverde als kopman gekozen vandaag.
Met 208p geen verkeerde dag vind ik zo.

ConINGtador

Kan Chaves een beetje tijdrijden? Of gaat hij morgen veel tijd verliezen? Wat denken jullie? Kan ik beter Chaves opstellen (rijdt immers voor AK) of Kangert (rijdt niet meer voor AK, maar kan aardig tijdrijden) ? Daarnaast twijfel ik enorm over Cancellara. Hij leek herstellende, maar was vandaag ook nog is betrokken bij een vroege valpartij.

roburger

Denken jullie dat Van Emden iets kan klaarspelen morgen? Of is dit te zwaar voor hem?

ONCE

Nibali (c)
Valverde
Zakarin
Kruijswijk
Uran
Kangert
Jungels
Arndt
Nizzolo

Banken: Fuglsang, Landa, Firsanov.
Gaan toch geen van allen top 20 rijden. Dus Arndt en Nizzolo er maar in gegooid voor teampunten Tom/Fabian

Geurtje

Opstelling voor de TT van morgen:

Valverde(c)
Kruijswijk
Fuglsang
Kangert
Chaves
Pirazzi
Majka
Trentin
Jungels

Geen Firsanov,Landa,Betancur en Formolo.
Goede keus?

ventertje

Het was 12:24...
Ik bedacht me dat ik Brambilla nog niet in mijn team had, die wou ik eigenlijk wel erin verwisselen voor Landa of Uran.
Ik open scorito, maar als ik probeer te wijzigen staat er DAT DE DEADLINE AL IS VERSTREKEN!
:(((((((

Kakzooi

TiesW

Goede keus hoor Geurtje. Die laatste 4 zouden voor mij niet eens overweging zijn om in het team te zetten eigenlijk.

ditisdavid

Teampunten alleen voor truien morgen toch?

1 2 ... 96 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.