Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 95 ... 127 128
nasibal

Helaas Mccarthy er niet bij. Trentin en Arndt niet opgesteld vandaag.

edit: Voorafgaande aan de giro o.a. speciaal voor juist deze etappe Trentin meegenomen. Na etappe 4 wilde ik me echter niet meer laten foppen en heb ik hem lekker thuisgelaten vandaag. Vervelende Italiaan.. ;)

Laatst gewijzigd
Luuuuuuukk

Team voor vandaag:

Ulissi
Valverde (C)
Jungels
Nibali
Kruijswijk
Majka
Dumoulin
Chaves
Zakarin

Abdoe

Trentin gaat in dienst van Brambilla rijden denk ik, dus hooguit teampunten pakken :)

kschiffmacher

Baal dat ik Trentin niet heb opgesteld... Arndt heb ik ook niet opgesteld... maar had ook niet verwacht dat hij id kopgroep zou zitten.

Jori

'@Nasibal: Vind het wel beetje eng dat je hier mijn gedachten zo letterlijk verwoord :p

Weet nog niet wat ik moet denken. Ik heb uiteraard ook Arndt en Trentin in de selectie, maar niet opgesteld.
Maar gaan ze echt bijvoorbeeld Brambilla laten lopen en hem het roze geven??
Wat ik vandaag zie en wat logisch is, zijn op dit moment wel 2 uitersten...

Om over de top nog maar te zwijgen:

Wielermanager ‎@ScoritoCycling
Spijkers gestrooid op de Alpe di Poti. Als dat vandaag maar goed gaat.. https://twitter.com/Benna80/status/731441822917087233 …

Laatst gewijzigd
Jori

De winnaar lijkt uit de vlucht te komen, het peloton lijkt geen enkele intentie van achtervolgen te hebben

HF2013

Kittel vandaag gestart... gaat ie dan toch nog voor rit 12?
Daar had ik vooraf op ingezet.... ik heb nog een etappe voor hem nodig, na die pech gisteren!

jort101

'@jori
Denk het niet, ze blijven rond de 5 minuten. Denk dat de klassementsrenners het gaan uitvechten, anders lieten ze het gat wel groter worden.

Jori

De vuistregel 1 minuut per 10 km wordt toch erg lastig zo.
En het feit dat Giant-Alpecin alleen aan kop rijdt lijkt het tempo ook niet echt te verhogen.
Maar we zullen zien!

Kruisie

Kan je eigenlijk ergens zien hoe vaak een renner gekozen is voor een bepaalde etappe?

Papa Bart

Haha, ik heb niemand van de kopgroep in mijn team, dus ook niet opgesteld uiteraard. Wordt een slagveld voor Bartje.

jort101

'@jori
Toen Wellens won was het bij nog 28 Kilometer nog 8minuten en toen ging het ook heel snel.

ONCE

Brambilla boeit toch niet, waaarom zou tom zn mannen voor hem overstag jagen . Dan maar een dagje minder roze

Maar ze gaan het toch wel redden denk ik, andere ploegen bemoeien zich er al mee

Laatst gewijzigd
Jori

'@Jort: True, al geloof ik dat zodra de kopgroep met een voorsprong bovenkomt, een Trentin bijvoorbeeld het niet meer weggeeft in de afdaling.
En Wellens moest solo, dit is een kopgroep van 13 man. Ulissi overleefde het ook (kleinere solo), mede dankzij toen een fantastische Conti.

@ONCE: Toen Kittel naar het onvermijdelijke roze ging, hebben ze direct de race erna hem volledig eraf gereden in iets als een kwart tot helft van de wedstrijd, dus had niet het gevoel dat Giant er zo overdenkt zoals jij.

ONCE

'@HF2013

Ja lijkt me dan ook, anders heeft het geen nut voor Kittel om vandaag nog op te stappen. Had zelf toch wel verwacht dat ie na de etappe van gisteren naar huis zo gaan

ONCE

'@Jori

Ik denk dat hier het echte antwoord al wel is. Tom is vandaag gewoon niet goed

Kpenty

Gegokt en verloren vandaag. Kruijswijk sterk, maar niet meegenomen en dit is inderdaad te veel klimmen voor een Colbrelli en Cancellara.

pirazzi

Landa gaat de Giro niet winnen als hij vandaag al tijd verliest en morgen nog meer.

ONCE

Landa zit in de groep, maar had het in het begin van de klim wel moelijk om er bij te komen

JDL75

Gewoon 2x verkeerde kopman ingezet wb Nibali/dumoulin. Maar dat maakt scorito juist zo leuk. Ik zit weer op blaren van mijn keuze vandaag

pirazzi

Op tv werd S. Henao gegeven bij de doorkomst van de col, Landa zit er idd wel bij.

Jori

Laat ik scorito maar vergeten en vooral genieten van een imponerende Kruijswijk!
Die jongen gaat gewoon even Nibali en Valverde halen in de afdaling!
Hij is nu al zo vroeg zo goed, dat ik al zin heb ik het vervolg van de Giro.

Dumoulin lijkt de schade enigszins te gaan beperken.
EDIT: Helaas toch niet, gezichtsbedrog

EDIT 2: Snelle rekensom leert dat Etixx-quickstep een praktische ploeg was om op te stellen vandaag:
Roze trui, Witte trui, Ritoverwinning

Laatst gewijzigd
ONCE

Ook wel slim om Landa niet op te stellen vandaag *zucht*

WCEendT

Hahha had Landa en Firsanov i.p.v. Dumoulin en Fuglsang moeten doen voor de rest een top dag... zal rond de top 1000 zitten.

nasibal

Het gaat alleen maar beter. Vanwege de explosieve aankomst en de kans op een kopgroep Kruijswijk geslachtoffert voor mijn Australische talentje. Nou die vent stel ik dus ook nooit meer op.

1 2 ... 95 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.