Helaas Mccarthy er niet bij. Trentin en Arndt niet opgesteld vandaag.
edit: Voorafgaande aan de giro o.a. speciaal voor juist deze etappe Trentin meegenomen. Na etappe 4 wilde ik me echter niet meer laten foppen en heb ik hem lekker thuisgelaten vandaag. Vervelende Italiaan.. ;)
'@Nasibal: Vind het wel beetje eng dat je hier mijn gedachten zo letterlijk verwoord :p
Weet nog niet wat ik moet denken. Ik heb uiteraard ook Arndt en Trentin in de selectie, maar niet opgesteld.
Maar gaan ze echt bijvoorbeeld Brambilla laten lopen en hem het roze geven??
Wat ik vandaag zie en wat logisch is, zijn op dit moment wel 2 uitersten...
Om over de top nog maar te zwijgen:
Spijkers gestrooid op de Alpe di Poti. Als dat vandaag maar goed gaat.. https://twitter.com/Benna80/status/731441822917087233 …
'@Jort: True, al geloof ik dat zodra de kopgroep met een voorsprong bovenkomt, een Trentin bijvoorbeeld het niet meer weggeeft in de afdaling.
En Wellens moest solo, dit is een kopgroep van 13 man. Ulissi overleefde het ook (kleinere solo), mede dankzij toen een fantastische Conti.
@ONCE: Toen Kittel naar het onvermijdelijke roze ging, hebben ze direct de race erna hem volledig eraf gereden in iets als een kwart tot helft van de wedstrijd, dus had niet het gevoel dat Giant er zo overdenkt zoals jij.
Laat ik scorito maar vergeten en vooral genieten van een imponerende Kruijswijk!
Die jongen gaat gewoon even Nibali en Valverde halen in de afdaling!
Hij is nu al zo vroeg zo goed, dat ik al zin heb ik het vervolg van de Giro.
Dumoulin lijkt de schade enigszins te gaan beperken.
EDIT: Helaas toch niet, gezichtsbedrog
EDIT 2: Snelle rekensom leert dat Etixx-quickstep een praktische ploeg was om op te stellen vandaag:
Roze trui, Witte trui, Ritoverwinning
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.