Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 94 ... 127 128
slice

'@nasibal, sterkte man. Bijzonder dat je in zo'n vervelende situatie zulke heerlijke stukjes kan schrijven!

Ik gok dat het morgen voor de klassementsmannen wordt. Is een mooie kans voor de lefgozers om wat tijd te pakken.

gavirialaphilippe

Wat denken jullie, Betancur of toch Landa?

jort101

'@gavirialaphilippe
Ik heb voor betancur gekozen.

gavirialaphilippe

'@jort101 thanks voor je reactie, ik denk dat ik toch ook voor Betancur ga. Landa er buiten houden of misschien toch nog voor Firsanov eventueel:

Moser
Betancur
Firsanov (of toch Landa??)
Jungels
Brambilla
Zakarin
Valverde (C)
Dumoulin
Nibali

jesse91

Twijfgeval.. Colbrelli of Firsanov.. Iemand ook keuze daartussen?

Gids05

daar twijfel ik ook tussen jesse

BertieC

Twijfel nog over de laatste renner die ik moet opstellen. Landa/colbrelli of toch betancur?

Scunthorpe

Vandaag wordt een keuzedag, en dat is niet makkelijk...

Landa
Kangert
Valverde
Uran
Majka
Zakarin
Hesjedal
Jungels
Dumoulin

En dan staan Chaves en Wellens nog te dringen om een plekje in het team...

JDL75

Na weer lang wikken en wegen, ik had bijv. Cancellara wel meegenomen voor deze etappe maar zie dat jullie (WCeend) er echt geen vertrouwen in hebben. Ik dacht juist, lastige stroken en slecht weer kan hij wel eens omcircelen. Maar aangezien WCEEND daar de vorige keer ook gelijk in kreeg, laat ik hem toch op het bankie nog wat rust pakken voor de TT.

Verder kies ik voor Dumoulin als kopman en neem ik naast mijn AK mannen mee. En natuurlijk Cunego, omdat Dumoulin heeft belooft hem in de ontsnapping te duwen😜 en Visconti ook voor de ontsnapping en anders voor teampunten mocht Valverde het gaan flikken.
Team met risico, maar wil graag na 3 dagen steeds net ernaast te zitten door veilig te gaan (en Kittel die de Bingo gisteren verloren had van Greipel😜@Nasibal) weer wat meer risico nemen en hopen op wat extra potentiele kanspunten.
Heel veel kijk plezier vandaag! Ik ga er klaar voor zitten

kschiffmacher

Iets voor trentin vandaag?

gavirialaphilippe

'@kschiffmacher ik denk dat Etixx de kaart van Jungels en Brambilla gaat trekken en Trentin er niet meer bij zit na de klim

Laatst gewijzigd
LutsenkoFan

'@scunthorpe

Ik zou chaves voor Hesjedal doen, Chaves gaat wel om de top 5 strijden van de favorieten. Hesjedal verwacht ik tussen plek 15-20. Wellens is een gok maar die heeft de laatste 2 dagen hard gewerkt.

SJB

Wat is de beste keus voor vandaag: Landa of Hesjedal?

Kpenty

Valverde (c)
Nibali
Dumoulin
Kruijswijk
Zakarin
Ulissi
Jungels
Colbrelli
Cancellara

Na lang wikken en wegen toch de gok genomen Om Cancellara mee te nemen ten faveure van Pozzovivo. Of kan ik beter een ander thuis laten?

Edit: Pozzovivo toch nog verwisseld met Kruijswijk. Wil ik inlopen moet ik toch wat anders doen dan de rest.

Laatst gewijzigd
ONCE

Ik heb colbrelli dr uit gelaten, die gaat hier echt niet met de grote jongens naar boven.

ONCE

Vandaag Nibali maar C gemaakt. Heb de keuze tussen hem en Valverde maar die maakte een nog slechere indruk eergisteren. Daarnaast is dat laatste onverharde stukje + afdaling altijd in het voordeel van Nibs, zeker met dit weer

embargo

ONCE, misschien is dat wel in het voordeel, maar als ze op het vlakke nog bij elkaar zijn denk ik wel dat Valverde Nibali eruit sprint

Pingdo

Waarom laat iedereen Landa uit de selectie. Zo slecht rijdt hij echt niet hoor, staat 15de GC en gaat gewoon met de rest binnenkomen. Heeft een heel team dat voor hem rijdt.

pirazzi

Als je moet kiezen tussen Landa en Cancellara deze etappe kies je toch voor Cancellara? Formolo ook nog geruild voor Arndt ivm mogelijke teampunten met Dumoulin.

Abdoe

Lastige keuze vandaag. Dumoulin (C), Hesjedal, Uran, Brambilla, Nibali, Fuglsang, Kruijswijk, Jungels en Zakarin mogen het gaan doen. O.a. Chaves, Landa, Majka en Cancellara blijven op de bank.

@Pingdo: Landa kan vast wel aanhaken, maar als je keuze genoeg hebt neem je toch eerder renners die beter uit de voeten kunnen op modderige heuvels. Had ik een team van 12 man kunnen opstellen, dan had hij erbij gezeten. Chaves en Majka eraf laten vond ik een moeilijker beslissing, maar Hesje en Bram lijken me wel leuke gokjes in deze omstandigheden.

Laatst gewijzigd
Kingstown

'@Pirazzi:

Als Cancellara de logische keuze is, dan ga je uiteraard voor Landa.
Maar dat is logisch.

ventertje

Ik heb nu al spijt dat ik Brambilla niet heb ingezet. Je zult maar net zien...

pirazzi

Landa bewaar ik wel voor aankomsten bergop van eerste categorie.

vasnd

Ja Landa bolt binnen achterin de groep. Geen tijdverlies maar voor Scorito niet handig.

jort101

Grote kopgroep, arndt, tsatevich en brambilla er ook in.. heb arndt niet opgesteld.

1 2 ... 94 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.