Adopteer een Giro-renner

1 2 ... 8 9 10 11
Verweggistan

Berlato! Hij zit weer mee, toprenner. De eerste keer in Italie in de aanval, dat zal voor hem nog mooier zijn. :)

123poetertjes

Wat een performance van Jaco! Een vierde plek tussen allemaal strijdlustige Italiaantjes.

Quick step minded

Verona weer een plekkie vooruit. 25e nu op slechts 3 minuten en nog wat. Heeft vandaag nog wat gewerkt voor Jungels ook. De witte trui zal voor een van hen 2 of Formolo worden, spanneund!

@ Naspa, Filosi buiten tijd vandaag, kwam op 55! minuten van Brambilla binnen. :p

Friso

De Zhupaman zat vandaag in de bus op 18 minuten. 117e plek. Keurig. Morgen de tijdritbenen testen in Toscane!

Verweggistan

Berlato toonde zich weer vandaag, de dappere Italiaan ging mee met Montaguti, maar moest uiteindelijk toch loslaten. Ik ben wel weer supertrots op Giacomo dat hij weer mee was in de ontsnapping en zich wederom niet zomaar zonder slag of stoot liet lossen, ook al wist hij waarschijnlijk wel dat hij niet de sterkste was vandaag.

ivo001

Firsanov fietste naar een prima 15e plek ten midden van de favorieten. Hoop dat hij deze giro zichzelf wel nog een keer in het offensief gaat laten zien ipv meerijden. Ben wel bang dat hij morgen een stuk gaat dalen in de rankschikking, maar hij mag me graag verassen.

achtpuntzes

mijn adoptierenner vond dat vandaag een goede dag was om zijn talent te tonen en werd dus gewoon zo maar even 3e in de tijdrit!
ik koos juist hem omdat ik nog nooit van deze renner gehoord had, maar na vandaag kent de hele wereld Vegard Stake Laengen. :)

@ ivo:
nou, ik hoop dan toch dat je adoptierenner je niet in de brand steekt hoor. ;)

Laatst gewijzigd
ivo001

Firsanov verloor vandaag tijd, heel veel tijd.
94e op 5:16 van Roglic werd het.
Hij bezet nu de 19e plek in het AK, een top 10 GC lijkt me nu een doel wat ik nog mogelijk acht.

123poetertjes

Kobus heeft vandaag rustig aan gedaan, niet zo gek na die uitputtende rit gisteren die er tevens voor zorgde dat hij vandaag in de regen moest rijden. Vandaag nestelde hij zich tussen de Roemeen en de Japanner van Nippo. Da's niet heel jofel, maar genoeg om zijn 76e plek in de algemene te consolideren.

Retro Lex

Stefan Kung werd knap 7e in deze TT. Hij had op meer gehoopt maar door het natte wegdek liepen de zaken anders

Bassieb

De Giro zit er op voor mijn Russische vriend Tsatevich. Vier top 20 klasseringen, waarvan 2 in de top 10. Zaterdag nog met zn bonkige lijf in de aanval over de Alto di Poti en zondag de longen uit zn lijf gereden achter Ludvigsson.

De beslissing van Katusha om Tsatevich uit koers te halen is in ieder geval in het verkeerde keelgat geschoten bij Tsatevich. Hij werd enkele uren daarna op het vliegveld van Pisa aangeschoten aangetroffen met drie flessen Vodka.

1 ding is zeker, hij heeft de Giro wel kleur gegeven

Kpenty

Mijn adoptierenner was Rick Zabel. Viel me al positief op in de volta Limburg classic. En gokte op wel een paar mooie uitslagen in de sprint. Heeft me tot nu toe ruim 60 punten opgeleverd op Scorito dus ben redelijk tevreden.

Quick step minded

Verona voor zijn doen een goede TT gedaan. Van 25 naar 22 in het AK, en nu 2e jongere achter Jungels. In dat opzicht is het zelfs jammer dat hij nu op kop moet rijden voor het roze. Maar Carlos zal in de laatste week hopelijk voor zichzelf mogen rijden.

LutsenkoFan

'@Bassieb, haha serieus? Mooi man.

Naspa

Even een afmelding. De jury heeft Iuri Filosi tijdens rit 8 -onderweg naar Arrezzo- uit zijn lijden verlost. Eerste DNF voor Nippo FV. Hij reed buiten de limieten en werd uit de race genomen.
Op zijn facebook pagina schrijft hij dat hij heeft afgezien wegens wat kleine problemen. Hij heeft geprobeerd door te bijten, maar het was niet genoeg. Hij dankt het team voor de kans die hij heeft gekregen, wenst zijn teamleden succes en groet zijn fans.

Bassieb

'@lutsenkofan

Hihi nee, al sluit ik het overigens niet uit; )

Ab Normaal

Ja hoor!
Nadat Giulio eerst met verbazing in Nederland heeft rondgereden en daar met volle teugen genoten heeft, besloot hij om de kat maar eens een weekje uit de boom te kijken.
Rustig meepeddelen en wennen aan de hectiek.
Lekker gegeten gisteren en heerlijk geslapen.

Vanmorgen belde hij me nog of hij vandaag zijn gang mocht gaan. "Vlieg maar uit Giulio", zei ik. En dat deed Ciccone. Pirazzi hielp even met een duwtje en weg was onze held.
Aan het begin van de klim kreeg hij van een door mij ingehuurde soigneur een Red Bulletje en daarna vloog Giulio naar zijn mooiste, en tot nu toe enige, overwinning bij de profs.
Hij was helemaal verrukt zojuist aan de telefoon en hij verzekerde me dat hij het deze Giro nogmaals ging proberen.

We gaan nog veel van Ciccone horen!

ivo001

Mijn adoptierenner Firsanov kwam na de eerste versnelling in de favorietengroep eventjes op achterstand, maar hij wist daarna prima terug te komen en finisht netjes in de groep van klassementsmannen. HIj is nog aan het nadenken wanneer hij iedereen uit het wiel gaat rijden om de top 10 binnen te stomen.

Justin Case

Korte update over Hugo: Hij reed de tijdrit beduidend sneller dan oneindigvoudig tijdritkampioen van Canada Svein Tuft. Ryder Hesjedal daarentegen was iets sneller. OP Facebook heeft Houle al laten weten tevreden te zijn over zijn prestatie.

Jacco van Stierop

Het gaat voor de wind met Valerio Conti en zijn ploeg!
Opnieuw een ritzege en Valerio heeft daar weer een
wezenlijke bijdrage aan geleverd. Zelf bolde hij naast
Nibali over de streep.

Valerio staat nu op een klein kwartiertje op de 27e plaats in AK, 4e in het jongerenklassement.

Vanavond een glaasje ‘Doc Montello e Colli asolani’, een strogele DOCG- spumante, dus daar krijg je geen koppijn van.

Verweggistan

Berlato heeft het weer geprobeerd vandaag. Helaas bleef de ontsnapping niet lang vooruit.

hofsje

Battaglin mooie 8ste plek ,samen met kopman kruiswijk in de top 20 gereden vandaag

Laatst gewijzigd
pirazzi

Ian Boswell was betrokken bij de grote valpartij, kon daarom geen rol van betekenis spelen vandaag.

Friso

Gisteren kreeg de kopgroep waar de Zhupaman in zat niet de zege van het peloton, vandaag was het weer gewoon werken voor Belletti. Die stelde toch wel teleur met een 13e plek. Zhupa zelf werd 29e.

123poetertjes

Ik zit dat Kobus weer in de aanval zit, dat is geweldig nieuws!

1 2 ... 8 9 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.