Hoe doen ze dat toch in grote rondes met die leiderstruien? Hebben ze die maglia rosa of Maillot jaune voor elke ploeg/sponsor al standaard klaarliggen? Ligt er ergens in een bus van de organisatie een Roze trui voor NIPPO Vini Fantini of Gazprom-RusVelo weg te rotten of strijken ze dat spul er razendsnel op?
'@ rohan:
de roze trui van Kruijswijk leek een standaard roze trui met een paar witte vlakken TLJ er op geplakt/gestreken.
overigens denk ik dat de ploegen met de beste klassementsrenners al een roze tricot hebben klaarliggen, maar dat zal denk ik niet voor elke ploeg opgaan.
Lijkt mij logisch toch? Vergelijk de helden/voorbeelden van Belgen in het wielrennen met de helden/voorbeelden van Nederlanders. Benieuwd of er binnenkort een goede Belgische ronderenner echt op staat. Vervaecke en de Plus staan er geloof ik goed op. Maar dat zeiden we van Wellens ook.
Is het gebruikelijk dat je je bankpas (of creditcard) moet afstaan bij het huren van racefietsen? In dit geval heb ik een 'offerte' voor het huren van 4 racefietsen in Malaucene bij de Mont Ventoux. Het gaat om Cycleclassictours en lijkt me vrij betrouwbaar, alleen die bankpas afstaan vind ik toch wat riskant..
Iemand ervaring mee?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.