Beste members,
Ik ben nieuw op dit forum, maar weet niet zo goed waar ik mijn vraag kwijt kan!
Waarschijnlijk is ie ergens op dit forum al 100 keer voorbij gekomen, maar ik stel hem toch.
Ik wil zelf graag beginnen met wielrennen, maar niet meteen teveel investeren ivm fysiek.
Nu zie ik op marktplaats zoveel fietsen en zoveel prijsklasses dat ik geen idee heb wat een goede fiets is en wat niet.
Zijn er hier mensen die mij kunnen helpen? Ben zelf 1.81 en wil eigenlijk niet meer dan maximaal 750,- uitgeven!
Kan ik hiervoor een fatsoenlijke fiets kopen?
'@ tiesw
Rond Ootmarsum en Vasse is het NK een paar keer gereden, glooiend landschap met onder meer Kuiperberg (niet vernoemd naar Hennie).
Bij De Lutte heb je Tankenberg, Paasberg en Austiberg. Daar de grens over, rond Bad Bentheim heb je ook allemaal bulten.
Of je knoopt de fiets eerst op de auto en je rijdt een stukje Duitsland in, rond Tecklenburg, in het Teutoburger Wald zijn vele mooie routes, onder meer het Hermanspad.
Als je er voor kiest om te gaan fietsen in de buurt van Ootmarsum en De Lutte kun je dat beter met een gewone fiets doen. Dan zie je veel meer van de mooie natuur, prachtige dorpjes en vooral de sympathieke mensen ;-)
Een algemene vraag over dit forum. Als ik op een reactie wil reageren via de button rechtsboven die reactie, dan is er ogenschijnlijk geen verschil met gewoon naar beneden scrollen en daar je reactie typen. Er is naderhand niet te zien of er gereageerd is op een bepaalde reactie of niet. Of zie ik dit verschil over het hoofd?
'@pirazzi: ik weet niet of we elkaar helemaal goed begrijpen. Mijn vraag komt erop neer wat eigenlijk het nut is van een reactie-button bij iedere reactie, anders dan het scrollen naar het tektsvak onderaan de pagina. Het lijkt alsof iedere knop hetzelfde resultaat heeft, dat reageren op een bepaald bericht later niet tot uitdrukking komt op de pagina.
ik ben het wel met esims eens. je zou op zijn minst een verwijzing of een quote moeten krijgen. de optie 'reactie' in een reactie heeft gewoon totaal geen nut. nu lijkt het dat je de mogelijkheid hebt om op een specifieke reactie te reageren van een ander lid maar dat is dus niet het geval.
Hoi allemaal. Na wat overpeinzingen ben ik tot de conclusie gekomen dat Wilco Kelderman de paradox van de Nederlandse wielersport is. Hij is namelijk jong, maar ook weer niet. Hij is goed, maar ook weer niet. Hij is gehaat, maar ook weer niet. Hij is nooit in vorm, maar ook weer niet. Er wordt altijd veel van hem verwacht, maar ook weer niet. Hij is goed genoeg om kopman te zijn, maar ook weer niet. Hij rijdt nooit goeie uitslagen, maar ook weer niet. Vinden jullie dit ook?
Ja dus.
Sympathiek ook van Mollema dat hij vandaag won zodat mijn vraag beantwoord werd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.