Het 'durf-te-vragen' topic

1 2 3 4 5 6
pirazzi

Oké maar nog één ding dan over het geloof. Tijdens de ronde van Romandië was na afloop van de etappe die Albasini won een paar seconden lang zijn penis te zien op tv, Eurosport als ik me het goed herinner. Volgens mij was die penis onbesneden dus Albasini is geen jood of moslim.

Poeksel

Maar hing ie nou links of rechts, pirazzi?

123poetertjes

Dit topic begint rare vormen aan te nemen.

pirazzi

Het was in die ruimte waar renners opgefrist worden voor ze het podium opkomen en Albasini vond het nodig om zijn broek uit te trekken. Waar hij hing tijdens de rit zou ik niet weten.

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@8.6 27 juni 2016 om 13:52: Ik heb Cummings maar Afrikaans gemaakt. Vandaag was een goede dag met hem en Impey :)

Awakenings83

Beste members,

Ik ben nieuw op dit forum, maar weet niet zo goed waar ik mijn vraag kwijt kan!
Waarschijnlijk is ie ergens op dit forum al 100 keer voorbij gekomen, maar ik stel hem toch.
Ik wil zelf graag beginnen met wielrennen, maar niet meteen teveel investeren ivm fysiek.
Nu zie ik op marktplaats zoveel fietsen en zoveel prijsklasses dat ik geen idee heb wat een goede fiets is en wat niet.
Zijn er hier mensen die mij kunnen helpen? Ben zelf 1.81 en wil eigenlijk niet meer dan maximaal 750,- uitgeven!
Kan ik hiervoor een fatsoenlijke fiets kopen?

Poeksel

Hoewel er hier ongetwijfeld mensen zijn die je kunnen helpen, is het forum van fiets.nl nog een betere plek voor deze vraag (dat is er specifiek voor bedoeld).

Deze FAQ is ook nuttig om te lezen: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=14224

Laatst gewijzigd
Poeksel

Diverse mensen beweren dat wat Froome deed, lopen over het parcours, niet mag.

WF schreef ooit dat het wel mag: http://www.wielerflits.nl/nieuws/91771/diskwalificatie-sepulveda-na-lift-in-ploegleiderswagen.html/

Wie heeft gelijk?

Verweggistan

'@poeksel: je mag wel lopen, maar dan met je fiets bij je.

Poeksel

Op de Belg hadden ze het over een regel dat je finish niet mag passeren zonder fiets. Hebben ze dat zelf verzonnen? Want als je sowieso altijd je fiets bij je moet hebben, lijkt me die regel overbodig.

LyndaLid

Als je niet zou mogen lopen moet je doodstil staan bij elk materiaalprobleem, want voor je het weet heb je een straf aan de broek voor lopen.

Lopen heb je bovendien nogal weinig voordeel aan. En renners die op de Koppenberg, of in de Tirreno, wandelen worden toch ook niet gestraft?

pirazzi

Froome had beter de andere kant (bergaf) kunnen lopen want dan was de ploegleiderswagen met reservefiets eerder bij hem geweest. Maar volgens de regels had hij stil moeten blijven staan totdat de materiaalpech verholpen was geloof ik, heb geen reglement waarin dit staat.

achtpuntzes

'@ LL:
zolang je je fiets bij je hebt mag je lopen zo veel je wil.
@ Purito:
dan hadden we Froomey van de berg af zien rennen. nog meer bizar lol.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik zag in de avondetappe weer een interview met Mollema waarin hij elke zin begon met 'jaaah' of 'ja nee'. Ik vroeg me af of hij in Engelstalige interviews dan steeds met 'Yeeess' of 'Yes no' begint?

TiesW

Ik vertrek morgen (lekker op tijd Ties) voor 3 dagen naar Gramsbergen, dicht bij Slagharen aan de grens met Duitsland. Tips voor leuke plekjes op te fietsen? Keienstroken of klimmetjes in de buurt? Maximaal tochtjes van 150 kilometer. Iemand tips?

ti-raleigh

'@ tiesw
Rond Ootmarsum en Vasse is het NK een paar keer gereden, glooiend landschap met onder meer Kuiperberg (niet vernoemd naar Hennie).
Bij De Lutte heb je Tankenberg, Paasberg en Austiberg. Daar de grens over, rond Bad Bentheim heb je ook allemaal bulten.
Of je knoopt de fiets eerst op de auto en je rijdt een stukje Duitsland in, rond Tecklenburg, in het Teutoburger Wald zijn vele mooie routes, onder meer het Hermanspad.
Als je er voor kiest om te gaan fietsen in de buurt van Ootmarsum en De Lutte kun je dat beter met een gewone fiets doen. Dan zie je veel meer van de mooie natuur, prachtige dorpjes en vooral de sympathieke mensen ;-)

esims

Een algemene vraag over dit forum. Als ik op een reactie wil reageren via de button rechtsboven die reactie, dan is er ogenschijnlijk geen verschil met gewoon naar beneden scrollen en daar je reactie typen. Er is naderhand niet te zien of er gereageerd is op een bepaalde reactie of niet. Of zie ik dit verschil over het hoofd?

pirazzi

Klopt, heb het net uitgeprobeerd, door op "reactie" te klikken wordt je cursor naar de rechthoek gebracht waar je je tekst kunt typen. Daarna op "Verzenden" klikken en klaar. :)

esims

'@pirazzi: ik weet niet of we elkaar helemaal goed begrijpen. Mijn vraag komt erop neer wat eigenlijk het nut is van een reactie-button bij iedere reactie, anders dan het scrollen naar het tektsvak onderaan de pagina. Het lijkt alsof iedere knop hetzelfde resultaat heeft, dat reageren op een bepaald bericht later niet tot uitdrukking komt op de pagina.

achtpuntzes

ik ben het wel met esims eens. je zou op zijn minst een verwijzing of een quote moeten krijgen. de optie 'reactie' in een reactie heeft gewoon totaal geen nut. nu lijkt het dat je de mogelijkheid hebt om op een specifieke reactie te reageren van een ander lid maar dat is dus niet het geval.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Dat is dan meer een opmerking voor "verbeterpunten wielerflits".

sstijnntje

Hoi allemaal. Na wat overpeinzingen ben ik tot de conclusie gekomen dat Wilco Kelderman de paradox van de Nederlandse wielersport is. Hij is namelijk jong, maar ook weer niet. Hij is goed, maar ook weer niet. Hij is gehaat, maar ook weer niet. Hij is nooit in vorm, maar ook weer niet. Er wordt altijd veel van hem verwacht, maar ook weer niet. Hij is goed genoeg om kopman te zijn, maar ook weer niet. Hij rijdt nooit goeie uitslagen, maar ook weer niet. Vinden jullie dit ook?

achtpuntzes

'@ sstijnntje:
ik ben het helemaal met je eens, maar ook weer niet.

sstijnntje

Dank je @8.6. Dat was de enige reactie die ik wou krijgen ;)

Poeksel

Ik zag in de avondetappe weer een interview met Mollema waarin hij elke zin begon met ‘jaaah’ of ‘ja nee’. Ik vroeg me af of hij in Engelstalige interviews dan steeds met ‘Yeeess’ of ‘Yes no’ begint?

Ja dus.

Sympathiek ook van Mollema dat hij vandaag won zodat mijn vraag beantwoord werd.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.