'@Pirazzi
Alleen ga ik er van uit dat nagenoeg iedereen de jongens waar jij op doelt (de jongens die wel de klassementskopman zijn of blijken in praktijk, maar níet nummer 1 hebben vanwege een andere wijze van nummering) er wel uit vist. Je kan ze dan net zo goed met z'n allen niet hebben. Afin, het schept wel mogelijkheden, dat klopt
@Rahimns
Top! De 1e en 2e divisie verschillend laten zijn is een uitstekend idee. Ik wilde ook slechts een balletje opgooien. Zelf vind ik ook: Hoe meer puzzelen hoe beter!. Complete random lucky shots doen in mijn ogen dan juist weer af van dat puzzelen. Ik ben benieuwd hoe het uit werkt :)
Is het niet zo dat de rugnummers pas laat bekend worden gemaakt. Misschien is het dan handiger om een lijst met namen te maken die niet gekozen mogen worden en die te posten. Dat voorkomt een hoop vragen.
U kunt vind het een prima idee om bepaalde renners niet te mogen selecteren! Kun je nog meer verrassingen kiezen.
Overigens erg fijn dat je deze mogelijkheid creëert om nog mee te kunnen doen.
'@Rembo je hebt een heel goed punt, probleem is natuurlijk dat ik ook niet met zekerheid weet wie dat worden totdat de startlijst officieel is en dan zijn ook de startnummers bekend. Laat me hier even over nadenken, ik neem voordat ik de formulieren naar jullie toe mail een besluit en dan weten de 2e divisie deelnemers waar ze aan toe zijn.
'@Jorik112 ik heb je mailtje ontvangen.
Het gaat al heel er goed. Ik moet nog van 2 personen een bevestiging via de mail krijgen.
Vic413
Rabofan
Als deze binnen zijn, kunnen beide divisies zeker gespeeld worden. Natuurlijk mogen er voor de 2e divisie nog deelnemers bijkomen.
'@Dustin dat is wat lastig, per mail makkelijker omdat je een excelformulier moet invullen. Dus als je kan even een mailtje sturen naar [email protected] als bevestiging dat je mee wilt doen. Maar als dat echt niet mogelijk is kan het eventueel wel via pb.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.