WF Grand Tour Spel: Tour de France 2016

1 2 3 4 ... 11 12
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

In dat geval heb je dus geluk ;)

nasibal

'@Pirazzi

Alleen ga ik er van uit dat nagenoeg iedereen de jongens waar jij op doelt (de jongens die wel de klassementskopman zijn of blijken in praktijk, maar níet nummer 1 hebben vanwege een andere wijze van nummering) er wel uit vist. Je kan ze dan net zo goed met z'n allen niet hebben. Afin, het schept wel mogelijkheden, dat klopt

@Rahimns
Top! De 1e en 2e divisie verschillend laten zijn is een uitstekend idee. Ik wilde ook slechts een balletje opgooien. Zelf vind ik ook: Hoe meer puzzelen hoe beter!. Complete random lucky shots doen in mijn ogen dan juist weer af van dat puzzelen. Ik ben benieuwd hoe het uit werkt :)

Rembo

Is het niet zo dat de rugnummers pas laat bekend worden gemaakt. Misschien is het dan handiger om een lijst met namen te maken die niet gekozen mogen worden en die te posten. Dat voorkomt een hoop vragen.
U kunt vind het een prima idee om bepaalde renners niet te mogen selecteren! Kun je nog meer verrassingen kiezen.
Overigens erg fijn dat je deze mogelijkheid creëert om nog mee te kunnen doen.

Rabofan!

Door drukte is mijn giro-deelname mislukt, maar in de Tour wil ik graag weer een poging wagen, ditmaal dan in de tweede divisie volgens mij.

WCEendT

Is het nog mogelijk om mee te doen?

billi

lijkt me wel :)

mailtje sturen = aanmelding (zie topic tekst blz 1)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Rembo je hebt een heel goed punt, probleem is natuurlijk dat ik ook niet met zekerheid weet wie dat worden totdat de startlijst officieel is en dan zijn ook de startnummers bekend. Laat me hier even over nadenken, ik neem voordat ik de formulieren naar jullie toe mail een besluit en dan weten de 2e divisie deelnemers waar ze aan toe zijn.

TiesW

'@Rahimns, anders maak je even apart een lijstje met de kopmannen (dus renners die niet geselecteerd worden). Van ploegen die niet een kopman hebben of waarvan je het niet zeker weet kies je de renner met de meeste WT punten!

shyguy

Ben zeer benieuwd wat hier allemaal uit gaat komen.

Moraalridder

Ik doe ook graag mee in de 2e divisie!

Jorik112

Heb een bericht gestuurd via de WF site. Mijn mail doet raar. Hoop dat het ook via deze manier kan.

Senioralex

s

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jorik112 ik heb je mailtje ontvangen.

Het gaat al heel er goed. Ik moet nog van 2 personen een bevestiging via de mail krijgen.

Vic413
Rabofan

Als deze binnen zijn, kunnen beide divisies zeker gespeeld worden. Natuurlijk mogen er voor de 2e divisie nog deelnemers bijkomen.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Rahimns
Gestuurd man, negeer die vraag maar denk dat ik het al weet :).

Edit;
Wat als garmin zoals gewoonlijk heel laat is met de selectie en we die nog niet weten voor de 29e?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@WCEendt, ik hou dat in de gaten... eventueel verleng ik de deadline

pirazzi


Yep.
Dit werd neem ik aan niet serieus genomen als aanmelding, terecht hoor.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Pirazzi die had ik zelfs gemist, en heb ook nooit meer wat van hem gehoord ;).. toch hoop ik nog op een paar extra deelnemers. Het ziet er heel goed uit.

dustin

Ik wil wel meedoen.

Kan ik mijn ploeg dan doorsturen met een PB?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Dustin dat is wat lastig, per mail makkelijker omdat je een excelformulier moet invullen. Dus als je kan even een mailtje sturen naar [email protected] als bevestiging dat je mee wilt doen. Maar als dat echt niet mogelijk is kan het eventueel wel via pb.

Laatst gewijzigd
dustin

Zal het vragen aan mijn pappa of hij dat kan doen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Dustin is goed hoor, anders doen wel het gewoon via PB, gaat goed komen.

Senioralex

Het ziet er dan uiteindelijk goed uit...Ik had het niet verwacht.Proficiat!

Goozbabs

Misschien Vic nog even via PB iets sturen. Zie hem wel vaak reageren op nieuwsberichten, kan zijn dat hij vergeten is om een mailtje te sturen

Vic413

Bij mij doet mijn mail ook raar, zal een PB sturen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Goozbabs ik had hem al een paar dagen geleden een pb gestuurd

@Vic413 is goed..

Ik ben in ieder geval heel tevreden met zoveel reacties. Ook de 2e divisie heeft voldoende deelnemers en kan dus van start. Natuurlijk mogen er daar nog een paar bij.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.