Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 127 ... 169 170
mcharald

Het zou mij niet verbazen als TLJ nog gaat rijden.

nasibal

'@Poeksel

Ik kan gewoon beter stoppen met die last-minute wissels. Dat verpestte ook altijd mijn multiple-choice tentamens vroeger. Hoe ik iets ook heb staan, ik ben nooit tevreden en wil het altijd anders. Soms zelfs tegen beter weten in :P

Laatst gewijzigd
christidoc

Oei, goede kopgroep. Kans is nu groot dat Etixx het nu niet zwaar gaat maken op de klimmen en Sagan er aan blijft hangen. Nou ja, er schijnt een beetje ruzie te zijn in de kopgroep, hopelijk maken ze elkaar kapot waarna het peleton toch weer kans heeft en hard de bergjes op gaat.

Wielrenfan3

Opvallend dat Majka niet met de voorste 3 meekan (of wilde?)

vasnd

Die knalt er op een van de laatste bergjes nog wel vantussen, zou de beste klimmersbenen moeten hebben in theorie. Of ie Pauwels er zomaar af krijgt is een 2e..
Zou mooi zijn voor Tinkoff, lange tijd de gele trui houden en dan nu om de schouders van iemand die nog best een eindje mee kan. + Veel druk weg van Bert.
Denk dat GvA het behoorlijk kut vindt om Majka in de groep te hebben.

Laatst gewijzigd
nasibal

ik begin wel langzaam een traantje te laten... 60 punten omdat ik zo'n geloof had in de oma van Bardet.

Lage rugpijn

'@ nasibal: Hier staan al meedere kelders onder water door mijn niet aflatende stroom tranen......Ik herinner me nog dat ik Greg heb genomen om etappe 2 en deze......In het al eerder gememoreerde ols skool wielerblad gaf hij zelf ook aan in de eerste week voor geel te gaan, " lukt het niet in etappe 2 , heb ik nog een kans in etappe 5 " aldus Greg......

xShanty

Pff dit doet me weer denken aan de giro waar ik na dagen Wellens eruit gooide op de dag dattie won. GvA er gister uitgegooid omdat ik dacht dat Porte wel tijd zou willen winnen. :'(

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Erg blij dat ik met Van Avermaet, Pantano en Cummings heb gegokt deze etappe, dat lijkt geen slecht idee geweest te zijn.

nasibal

'@Lage rugpijn

Ik herinner me nog dat ik Greg heb genomen om etappe 2 en deze……

Het hadden mijn woorden kunnen zijn. Hij had ook inderdaad aan alle kanten aangegeven er vandaag bij te willen zitten. Het is mijn eigen lafheid geweest het uiteindelijk niet aan te durven terwijl mijn hart (en stiekem toch ook verstand) zei: Nasi, je MOET hem meenemen.

Dit is geen "pech" of "wat als..". Dit is gewoon oerstom. Van mij zelf.

Edit: Aan de andere kant, bij het AD Tourspel wel ingezet op Greg. Ook daar kan ik uiteindelijk een fiets winnen. Hup Greg!

Laatst gewijzigd
ONCE

Altijd bij je eerste ingeving blijven zeiden ze op school bij de zoveelste multiple choice toets waar je niet voor geleerd had;)

nasibal

Misschien heb ik daarom wel zo lang over mijn studie gedaan destijds ;)

jort101

Gelukkig is van Avermaet de enige voor op die de mensen hebben, misschien heeft iemand sicard of majka..

Mollemawintdetour

Jaaaaaaaa, ook ik heb van Avermaet thuis gelaten. Gaat lekkah👍🏻

Mollemawintdetour

'@jort101

Ik las een paar pagina's terug dat iemand vandaag Gautier erbij had gepropt

nasibal

Het allerergste vind ik misschien nog wel dat in de subpoule met mijn maten vrijwel iedereen hem opgesteld heeft. Gelukkig hebben we vanavond niet afgesproken aan de toog.

christidoc

'@Jort
Er zal ook wel een groepje mensen De Gendt of Pauwels hebben.

Ik zie van Avermaet nog niet zomaar hier het geel pakken. 2:40 is wel aardig wat voorsprong, maar daar achter zitten een paar betere klimmers op een paar seconden in het klassement. Voor mijn teampuntjes zou Grivko moeten winnen. Maar ik zie mij deze etappe nauwelijks punten pakken. Mogelijk als de klassementsmannen elkaar pijn willen gaan doen kan ik wat puntjes meepakken vanaf plek 10. Maar als ze rustig aan doen en Sagan zit er nog bij, dan wordt het helemaal niks en ga ik een kelderen in de poultjes.

Johnnyloco4

Aan de toog? Bedoel je in de kroeg? ;)

jort101

Ze halen ze nog wel in Joh :p

nasibal

'@Johnny

Van de kaart ;)

Aanklampen

Gelukkig Greg wel gekozen. Sagan kopman. Hopen dat de zes in de achtervolging nog tijd verspelen, en dat ze met een grote groep gaan strijden voor plek 4.

In een poule een kratje bier aan het winnen :-)

Aanklampen

Gallopin ws punten voor de bergtrui voor Van Gendt...

Busted

De afgelopen twee dagen telkens Van Avermaet opgesteld, wat leidde tot flinke teleurstellingen.
Helemaal gister, toen ik de briljante ingeving had om Groenewegen uit de ploeg te houden...
Ik was van plan om hem vandaag nog op te stellen (voor dit soort etappes is hij ten slotte mee) en hem voor morgen buiten de sprintploeg te houden.
Nou verzacht hij het leed van gister wel enigszins, enige probleem is dat ik hem (wanneer geel) waarschijnlijk toch weer zal moeten opstellen morgen...

Platje

De etappe is nog niet voorbij :)

vasnd

Gaat er om spannen als Movistar zo blijft beulen maar Sagan er nog niet af..

Laatst gewijzigd
1 2 ... 127 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.