Die knalt er op een van de laatste bergjes nog wel vantussen, zou de beste klimmersbenen moeten hebben in theorie. Of ie Pauwels er zomaar af krijgt is een 2e..
Zou mooi zijn voor Tinkoff, lange tijd de gele trui houden en dan nu om de schouders van iemand die nog best een eindje mee kan. + Veel druk weg van Bert.
Denk dat GvA het behoorlijk kut vindt om Majka in de groep te hebben.
'@ nasibal: Hier staan al meedere kelders onder water door mijn niet aflatende stroom tranen......Ik herinner me nog dat ik Greg heb genomen om etappe 2 en deze......In het al eerder gememoreerde ols skool wielerblad gaf hij zelf ook aan in de eerste week voor geel te gaan, " lukt het niet in etappe 2 , heb ik nog een kans in etappe 5 " aldus Greg......
'@Lage rugpijn
Het hadden mijn woorden kunnen zijn. Hij had ook inderdaad aan alle kanten aangegeven er vandaag bij te willen zitten. Het is mijn eigen lafheid geweest het uiteindelijk niet aan te durven terwijl mijn hart (en stiekem toch ook verstand) zei: Nasi, je MOET hem meenemen.
Dit is geen "pech" of "wat als..". Dit is gewoon oerstom. Van mij zelf.
Edit: Aan de andere kant, bij het AD Tourspel wel ingezet op Greg. Ook daar kan ik uiteindelijk een fiets winnen. Hup Greg!
'@Jort
Er zal ook wel een groepje mensen De Gendt of Pauwels hebben.
Ik zie van Avermaet nog niet zomaar hier het geel pakken. 2:40 is wel aardig wat voorsprong, maar daar achter zitten een paar betere klimmers op een paar seconden in het klassement. Voor mijn teampuntjes zou Grivko moeten winnen. Maar ik zie mij deze etappe nauwelijks punten pakken. Mogelijk als de klassementsmannen elkaar pijn willen gaan doen kan ik wat puntjes meepakken vanaf plek 10. Maar als ze rustig aan doen en Sagan zit er nog bij, dan wordt het helemaal niks en ga ik een kelderen in de poultjes.
De afgelopen twee dagen telkens Van Avermaet opgesteld, wat leidde tot flinke teleurstellingen.
Helemaal gister, toen ik de briljante ingeving had om Groenewegen uit de ploeg te houden...
Ik was van plan om hem vandaag nog op te stellen (voor dit soort etappes is hij ten slotte mee) en hem voor morgen buiten de sprintploeg te houden.
Nou verzacht hij het leed van gister wel enigszins, enige probleem is dat ik hem (wanneer geel) waarschijnlijk toch weer zal moeten opstellen morgen...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.