Eens met enkele voorgaande posters, het is fijn dat de bergen eraan komen! Team Il Mostro heeft iets meer schade opgelopen dan gedacht, maar is nog steeds in de race. Op dit moment is mijn bergploeg eigenlijk té sterk, minstens 2 renners uit de categorie Alaphilippe/Henao/Pinot/Barguil/Cummings moeten geslachtofferd worden. Ik neig er naar om Pinot en Cummings thuis te laten, met pijn in het hart. Vooral Cummings vind ik doodzonde, als die in de vlucht zit morgen, dan heeft hij grote kans op winst.
Heb niks kunnen zien vandaag. Kom je thuis en daar zie je het staan; je 1ste grote mispoes!
Ik had gegokt op Dmartin, ipv van garderen, lop hierdoor 5 punten mis. Gelukkig aangevuld met bonus voor EBH, die er vandaag weer in stond. 269 puntjes, niet ontevreden.
Toch zak ik steeds na elke sprint. Maar dat komt enkel en alleen door cav, op een uitzondering na. Je kan ook niet iedereen hebben he.
;-)
Morgen gaat het beginnen.....
Vandaag wederom niet slecht maar blijf in de supoule maar hangen op de 2e plaats (al jaren )
Voor morgen had ik mijn renners al klaargezet mocht ik er vandaag niet aan toe komen. In dat team geen Gallopin, die zit op de bank.
Ik zou Yates moeten offeren om hem wel mee te nemen, maar elke keer is mijn laatste wissel een miskleun dus laat hem nu maar zitten op die bank. Daarnaast denk ik dat tot aan de klim te goed te controleren en de echte etappe pas begint aan de voet van de Aspin. Dat zal naar mijn inzien een nadeel zijn voor Gallopin.
De keus gemaakt van Pinot > D. Martin. D Martin is leuk voor de korte klimmen, maar als Movistar of Sky gaat rijden zie ik hem er nog wel af fladderen en Pinot er langer aan hangen. En ik gok dat het gaat gebeuren. Als het niet gebeurd blijft waarschijnlijk de kopgroep vooruit, gaat de afdaling trager, blijft Pinot er ook aanhangen en draait het allemaal om wat minder puntjes.
Ik heb mijn triple A ploeg opgesteld. Ik denk dat aanvallers geen schijn van kans maken. Dit wordt lekker met hoog tempo naar die laatste berg touren, en dan rammen!
Alaphilippe er af, mag banken. En ik denk dat D Martin wel mee kan, ook als het hard gaat. Hij gaat ook winnen. Met Barguil en Bardet als geheimtips, ;-).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.