Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 134 ... 169 170
Drostje

Gallopin, schrijf maar op!

martbiemans

Verwachten jullie dat Alaphilippe er morgen aan kan blijven klampen?

Il Mostro

Eens met enkele voorgaande posters, het is fijn dat de bergen eraan komen! Team Il Mostro heeft iets meer schade opgelopen dan gedacht, maar is nog steeds in de race. Op dit moment is mijn bergploeg eigenlijk té sterk, minstens 2 renners uit de categorie Alaphilippe/Henao/Pinot/Barguil/Cummings moeten geslachtofferd worden. Ik neig er naar om Pinot en Cummings thuis te laten, met pijn in het hart. Vooral Cummings vind ik doodzonde, als die in de vlucht zit morgen, dan heeft hij grote kans op winst.

Laatst gewijzigd
Alafilip

zeker zijn:
Quintana
Froome
TVG
Porte
Bardet
Martin
Valverde
Twijfel tussen: (moet nog 1 afvallen)
Pinot (slechte afdaling)
Alaphilippe (misschien te zwaar)
Gallopin (zelfde scenario als GVA en ik wil de fout niet weer maken)

Wat zouden jullie doen?

ONCE

Martbiemans

Als de koers ontploft is Ala nergens. En ik verwacht wel dat Froome morgen het een keer gaat proberen. Dan gaat Ala geen top 20 rijden.

Ik haal hem er denk ik ook uit voor Heano. Zit ik nog met Yates die ik ook liever niet meeneem, maar heb alleen Contador nog op de bank :P

Martinoboy

Waarom neemt niemand Van Avermaet mee morgen? Zijn toch 14 zekere punten?

PeterPaprika

Omdat Van Avermaet prima op 10 minuten kan worden gereden morgen

Milsen

Waar haal jij die zekere 14 punten vandaan dan? Of zie je porte/ van Garderen de etappe pakken morgen?

Poeksel

Ik wacht de uitslag van de poll af ;)

Martinoboy

Bollen 4 + zal toch geen 5min verliezen?

Zadelpen

Heb niks kunnen zien vandaag. Kom je thuis en daar zie je het staan; je 1ste grote mispoes!

Ik had gegokt op Dmartin, ipv van garderen, lop hierdoor 5 punten mis. Gelukkig aangevuld met bonus voor EBH, die er vandaag weer in stond. 269 puntjes, niet ontevreden.

Toch zak ik steeds na elke sprint. Maar dat komt enkel en alleen door cav, op een uitzondering na. Je kan ook niet iedereen hebben he.

;-)

Morgen gaat het beginnen.....

Laatst gewijzigd
tychobrink

'@kryptonn gaat lekker maat!

Gelegevaar

Heb mijn team wel compleet voor morgen. Enige twijfelpunt: Blijft GVA er lang genoeg bij om het geel te behouden?
Lastig Lastig. Succes allen!

WCEendT

'@Nasibal
Laat je morgen GvA buiten je selectie? Dan doe ik hem er nog ff in ;)!

David B

Wel mooi ergens om te lezen dat de kenners van de dagen voor de start nu en masse aangeven 'gegokt en verloren' te hebben. Dit geeft maar weer eens aan dat het nauwelijks te voorspellen is..

vasnd

Of nou iemand van te voren 3 etappes aan Cavendish had kunnen toeschrijven met daarbij een Greipel die amper mee doet? Geluk of geniaal als je het wel deed :) !

WCEendT

'@David B
Mijn gedachten zijn blijven hangen inde giro ;)!

fringale

Ik heb Alaphilippe als kopman en ga morgen zwaar gokken dat hij er blijft aanhangen of in de afdaling weer aansluit. Hopen dat Froome zijn duivels pas zaterdag ontbint.

SJB

Ik twijfel tussen Alaphilippe, Meintjes & Pinot voor de laatste plek. Wat denken jullie?

Crashtester

Bij twijfel, altijd doen!

JDL75

Vandaag wederom niet slecht maar blijf in de supoule maar hangen op de 2e plaats (al jaren )
Voor morgen had ik mijn renners al klaargezet mocht ik er vandaag niet aan toe komen. In dat team geen Gallopin, die zit op de bank.
Ik zou Yates moeten offeren om hem wel mee te nemen, maar elke keer is mijn laatste wissel een miskleun dus laat hem nu maar zitten op die bank. Daarnaast denk ik dat tot aan de klim te goed te controleren en de echte etappe pas begint aan de voet van de Aspin. Dat zal naar mijn inzien een nadeel zijn voor Gallopin.

ivo001

Dit lijkt mijn opstelling te gaan worden voor morgen:

http://imgur.com/psaxLzx

Ik laat dan Alaphilippe en Contador eruit.

christidoc

De keus gemaakt van Pinot > D. Martin. D Martin is leuk voor de korte klimmen, maar als Movistar of Sky gaat rijden zie ik hem er nog wel af fladderen en Pinot er langer aan hangen. En ik gok dat het gaat gebeuren. Als het niet gebeurd blijft waarschijnlijk de kopgroep vooruit, gaat de afdaling trager, blijft Pinot er ook aanhangen en draait het allemaal om wat minder puntjes.

WCEendT

Iets heel anders!!! Iemand die de tenues van Orica en Fortuneo te veel op elkaar vind lijken? Ik vergis mij elke keer in wie wie is, dacht bijvoorbeeld vandaag in eerste instantie dat Matthews 3e was.

Zadelpen

Ik heb mijn triple A ploeg opgesteld. Ik denk dat aanvallers geen schijn van kans maken. Dit wordt lekker met hoog tempo naar die laatste berg touren, en dan rammen!

Alaphilippe er af, mag banken. En ik denk dat D Martin wel mee kan, ook als het hard gaat. Hij gaat ook winnen. Met Barguil en Bardet als geheimtips, ;-).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 134 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.