Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 136 ... 169 170
Patriickjoo

Ik twijfel voor mijn laatste 2 plekken tussen Contador, Meintjes, Yates en Henao.. Welke zouden jullie kiezen?
Contador lijkt me niet over de valpartijen heen maar blijft wel mijn favoriete renner, Henao is denk ik de sterkste maar zal moeten knechten, Yates had het moeilijk maar kan wel goed finishen, en bij Meintjes heb ik nog niet echt een beeld hoe hij er voorstaat.. Valt voor allemaal wel iets te zeggen dus..

christidoc

https://www.google.nl/#q=weer+col+d%27aspin

16:00 Neerslagkans 64%. Oei. toch maar Pinot er weer uit halen.

Sjakie

Contador gaat vandaag echt veel verliezen denk ik. Tenminste, welke ploeg gaat er rijden? Zouden de SKy's er voor gaan? Anders de Movistars of wellicht zelfs BMC of Katusha? Astana?

Heb Yates er buiten gelaten, gok toch dat Alaphilippe en Martin vandaag meekunnen.

Van Avermaet zou best het geel kunnen behouden als Sky of Movistar niet gaat rijden. Morgen is ie hem sowieso kwijt.

Rhohan

Ik heb eigenlijke kopman Contador er voor deze etappe uitgelaten. Wel een plekje voor Dumoulin & Gallopin (aanvallers) en v. Avermaet, aangezien ik verwacht dat die laatste weleens zijn verlies redelijk kan beperken als er niet echt gekoerst wordt.

ditisdavid

Froome (C)
Porte
D Martin
Cummings
Pantano
Yates
Quintana
Bardet
Barguil
Bank: Contador, GvA, Pinot, Sagan (C) (zie ik wel hetzelfde doen als op de Manse vorig jaar).
Ik zet weer in op de ontsnappingen vandaag, morgen en overmorgen worden waarschijnlijk gewoon mijn 9 beste klimmers.

embargo

Pfoeee, iets teveel klimmers in mn team, had verwacht (gehoopt) dat er al wel duidelijke verschillen waren. Mijn team:
Valverde (C)
Froome
Quintana
Rolland
Mollema
Barguil
Nibali
D. Martin
Alaphilippe

En dan heb ik nog Aru, Pinot, Meintjes en Yates op de bank 😢😢😢

Goozbabs

Voor deze etappe heb ik te veel renners :X

Froome
Quintana
Barguil
Pinot
Bardet
Porte
Yates
D. Martin
Alaphilippe
Contador
Mollema

Contador en Alaphilippe zitten op dit moment buiten de boot. Eigenlijk wil ik Alaphilippe erin zetten, maar heb echt geen idee voor wie? Iemand een idee?

raymankapeens

Lastig zeg. Lees andere plekken en bookie sites dat ze Sagan ook kans geven in een vlucht. Lijkt me niet mogelijk toch. Heb net toch Contador erin enn Pinot eruit maar toch......

JimKro

Er is ook nog het scenario dat gewoon al onze renners goed gaan scoren. Dan maakt het niet zoveel uit wie je selecteerd :p

Mardai

Mijn gevoel zegt dat Sagan gaat verassen. Maar ik durf hem niet op te stellen ;-).

Heb de afgelopen 2 dagen al flinke verliezen moeten incasseren. Sta nu op een schamele 1429 punten :(

Mooie_Mario

Ik sprak straks Hansen en die gaat het proberen met Gallopin vandaag. Ik heb ze allebei niet, maar misschien dat ik iemand van jullie kan helpen.

Laatst gewijzigd
Sebaz

Gokje. Alaphilippe & Thomas op het bankje en Meintjes & Yates mee voor vandaag!

kierewietje

Hansen er last minute ingezet. Dank voor de tip! Ben benieuwd...

vasnd

Als Sagan al mee gaat dan is dat voor tussensprinten voor het groen lijkt me, dus niet veel puntjes.

Edit: ah ik zie net dat zowel Sagan als Cav mee zijn :P. En Sanchez en de verkeerde Izagirre.

Laatst gewijzigd
jort101

Pantano, rui Costa

Sebaz

Wat gaat zo'n Navardauskas in godsnaam doen...

Jeffrey81

Dat snap ik nog wel.....maar wat doet Cavendish???

PeterPaprika

Iedereen er af rijden op de Aspin natuurlijk

Mardai

Wat zei ik peepz? Sagan...

Jeffrey81

Gaat m niet worden voor deze groep...... next!

sprintgeit

LottoSoudal achtervolgt.. die gaan echt iemand in de kopgroep krijgen. Blij dat ik Gallopin heb opgesteld, of het nou lukt of niet, de beredenatie klopte in ieder geval dus ga mezelf niks verwijten.

vasnd

Nibali, Cancellara, T. Martin, Navarro, Geschke, Chavanel, GvA

ditisdavid

Damn, had GvA op moeten stellen, Cummings zit er zo te zien bij iig, dat scheelt.

Poeksel

De winnaar van Tirreno Adriatico moet je natuurlijk altijd opstellen!

arviidd

Mijn gokje Vuillermoz zit er ook mooi bij.

1 2 ... 136 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.