Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 155 ... 169 170
jort101

Verschrikkelijk die supporters!!

xShanty

Dit kan toch niet.. Mag hopen dat de jury hier net als met Yates wel ingrijpt..

schlossborn1995

Dit zal voor velen een dramatische Scorito dag zijn.. tenminste. dat hoop ik.. anders ben ik alleen.

ConINGtador

Ik mag hopen dat de jury ingrijpt. En anders vind ik het vooral voor Porte verschrikkelijk, die is echt in heel goede doen. Eerst die lekke band en dan nu dit. 3-4 minuten verliezen volledig buiten eigen schuld om.

Hoe dan ook, wat de jury ook beslist, de mensen die vandaag geen Froome als kopman hadden doen goede zaken. Want dat de jury tijden gaat aanpassen zal best, de posities zullen blijven staan (en laat die voor Scorito nou net het belangrijkst zijn).

Laatst gewijzigd
Platje

Yates is toch ook teruggezet in scorito naar een hogere plek? Neem aan dat dan hier ook gebeurd..

Habibpeter

Nee, helaas. Yates heeft wel tijd terug gekregen, maar positie bleef hetzelfde. Op deze manier is de pool totaal verpest natuurlijk. Misschien moet scorito een alternatief bedenken?

Platje

Slechte zaak..

wesley1983

Beste oplossing zou zijn, Froome en Porte zelfde tijd geven als Mollema en zo zou Froome zijn gele trui behouden. Dit wens je niemand toe, hoop dat de jury ingrijpt.

RubenVB

Per ongeluk Quintana als kopman ipv Froome. Haha. Ik denk nog wel dat er het één en ander wordt aangepast.

Het is alleen wel zo, dat je je fiets niet mag verlaten. De jury zal het niet doen, maar het hardlopen van Froome zou reden genoeg zijn om hem te diskwalificeren. Dat voelt natuurlijk hartstikke onrechtvaardig.

ONCE

Die Porte jongens. Wat heeft die man verkeerd gedaan in z'n leven als karma bestaat

Mardai

Wat gaat scorito hier aan doen? De mensen die froome als kopman hebben lopen nu veel punten mis. Ik had hier een mooie voorsprong kunnen pakken. Nu loopt mijn concurrent wat punten op mij in..baal hier echt van!

Leremo

'@Mardai, same, eerst al benadeeld met Yates dat hij over die 1km boog viel en nu dit weer. Helaas gaan ze de daguitslag niet veranderen...

wesley1983

Waren Quintana, Valverde en TJ ook opgehouden door die moto of waren ze gelost door het groepje Yates? Volgens mij moeten ze dan ook dit drietal zelfde tijd geven als groepje Yates, als ze het voor de ene doen moeten ze het voor de andere doen ook, zijn wel maar 7 seconden maar dit kan de tour beslissen!

raymankapeens

Ja slaat nergens op. Heb mijn beklag al gedaan maar zal wel nergens op uitdraaien

Porte en Froome hadden anders veel meer tijd gepakt. Mollema ook trouwens. en minimaal plek.10 11 en 12

raymankapeens

https://twitter.com/ScoritoCycling/status/753626520938287104?s=09

Echt sneu. Maar ja ze moeten wat. Maar verneukt wel veel poules zo. Hoop dat die supporter die viel nu nog bloedend onder die motor ligt

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Slaat nergens op dit

Geurtje

Voor mij als wielerliefhebber is Scorito slechts bij zaak. Het is een trieste dag voor het wielrennen vandaag. Het had zo mooi kunnen en moeten zijn. Ik denk wel een terecht beslissing van de jury. Tuurlijk hoort pech ook bij het wielrennen maar dat slaat nergens op wat hier vandaag gebeurd is. De dag waarvan je wist dat hij een keer komen gaat is helaas vandaag. Om positief af te sluiten: Mollema! Wat goed zeg.

raymankapeens

Ja idd. Ik zeg dan maar geen publiek op de bergen. Ik zou ze echt allemaal slaan die aandachtstrekkers

denise

Gelukkig is het maar een spel en verliezen we geen geld.

Platje

Zal nasibal een uitzondering maken vandaag en een mooi stukje schrijven :)

wesley1983

Quintana ook opgehouden geweest dus en zijn 7 seconden terug gekregen in het AK. Vond het al zo raar dat hij op achterstand binnenkwam van groepje Yates. Mollema wel van 3 naar 4 in de stand daardoor.

Laatst gewijzigd
Gids05

krijg je morge na de tijdrit wel gewoon teampunten voor de truien? ?

jlmr1990

Welke rijders uit de top 20 kunnen het beste tijdrijden eigenlijk? Froome weet ik...maar renners als Rodriguez, Mollema, Thomas, Yates, Martin etc zijn allemaal niet zo denderend toch?

fringale

Ik begrijp niet dat de rituitslag behouden blijft maar de tijden gecorrigeerd worden. Dat slaat toch helemaal nergens op. Vorige keer de (etappe)punten van Yates door de neus geboord, nu weer die van Porte (en Froome), altijd wat met die organisatie. De tour is al lang "de tour" niet meer en raakt zo stilaan zijn mystiek kwijt. Nog even en Giro en Vuelta benen bij en nemen over.

Stuff

'@Gids05

Geen teampunten etappeoverwinning, wel teampunten truien bij tijdrit.

1 2 ... 155 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.