DVHN Ploegleider

1 2 3 4 ... 7 8
Timber

Twijfel zelf nog tussen de combi Porte/Pinot of Contador/Barguil.

Iedereen speelt Barguil en bijna niemand Porte, dus mocht hij eindelijk drie weken kunnen koersen maak ik daarmee eerder onderscheid.

Edjahh

Ik ben van mening dat je wel Froome, Quintana en Sagan in je team moet hebben wil je hoog eindigen. (Tenzij één van hun uitvalt natuurlijk)

Wat je buiten die drie renners in je team hebt zal belangrijk zijn. Ik heb hier de naam Thomas nog weinig gehoord, die zou in de schaduw van Froome aardig wat punten moeten kunnen sprokkelen in dit spel.

Zelfde geld voor Jon Izagirre bij Movistar, kost maar 3 punten maar zou in de schaduw van Nairo ook aardig wat moeten kunnen pakken.

Gilaso

Barguil zal toch niet in de top 5 komen? En wat zijn de kwaliteiten van alaphillpe?

Edjahh

'@Gilaso bij Barguil zullen vooral zijn witte trui punten belangrijk zijn naast zijn AK.

lennym

Hoeveel sprinters stellen jullie op?
Denk dat velen Sagan of Kittel wel hebben, maar hoeveel neem je er dan verder nog?
Ik zit erover te denken om alleen Sagan + een goedkope sprinter mee te nemen.

Gilaso

En Pinot of Bardet?
En gaat cimolai veel punten bij elkaar sprinten?

Gilaso

Losada, enger, buchmann, mcclay, konrad en craddock. Wie zal de meeste punten pakken? Graag een rangschikking. Gr. Darwin

Edjahh

'@Gilaso ik ga je ploeg niet helemaal invullen ;)

Gilaso

'@ edjah, nee dat is ook niet mn bedoeling. Ben alleen benieuwd naar een andere opinie. Hulp zou welkom zijn. Een top 3 bijvoorbeeld.

thewout79

Wat zijn jullie verwachtingen van van Garderen en Rolland ?????
Van Garderen heeft vorig jaar laten zien goed mee te kunnen berg op, maar viel de laatste week uit door een griep virus.
Rolland heeft aangegeven dit jaar alles op de tour te zetten en heeft de afgelopen jaren ook bewezen een goed klassement te kunnen rijden

thewout79

wie zouden jullie nemen Pauwels of Jon Inzagire

Poeksel

Je krijgt een exclusieve scoop van me thewout79: Van Garderen gaat zesde eindigen. Hij wint geen etappe.

thewout79

Ik had zelf ook al het idee Poeksel dat hij waarschijnlijk niet in aanmerking komt voor etappe winst, maar heb zelf het idee dat hij wel bij de eerste 10 in de tijdritten en berg op moet kunnen eindigen en dus wel redelijk wat punten kan verzamelen of heb jij hier een andere mening over ????

Poeksel

Dat denk ik ook.

Gilaso

Mijn laatste twijfelgeval is Patrik Konrad of Lawson Craddock… Wat zeggen jullie?

Krednaj

100% Craddock.

fietsumerin

dit is mijn volgorde voor wissels, hoe denken jullie der over , heb ze gelukkig al 100keer gewisseld met elkaar:p
D. McLay
P. Konrad
G. Bennett
L. Craddock
P. Périchon

Masterw

Wie zouden jullie kiezen hagen of Cavendish?

hjtimmer

Mooi spel dit! Mijn team is er klaar voor! Morgen geef ik elk uur één renner van mijn ploeg vrij :-) /*ahum*/

Laatst gewijzigd
thewout79

Niks mis mee die wissels fietumerin, al denk ik dat buchmann en Cherel ook interessant als wissels, die zijn ook maar 1 punt

Poeksel

Jij was top 10 vorig jaar toch hjtimmer? Toen had je net een paar betere keuzes gemaakt dan ik.

tsjah

Toch een paar twijfels waar ik graag de kijk van anderen eens op zou hebben.

24 pnt.

1). Bardet (14), A. Yates (7), Jon Izagirre (3)
2). Bardet (14), Meintjes (6), Cummings (4)
3). Barguil (12), Meintjes (6), Groenewegen (6)

Keuze Bardet/Barguil is erg lastig beiden zijn in vorm maar ik neig toch meer naar Bardet na de Dauphine. Daarnaast is Bardet ook verder naar mijn mening. Maar de renners ontlopen elkaar niet veel.

Zelfde geldt voor Yates/Meintjes alleen dan op een ander niveau. Daarnaast geeft Yates aan niet voor het AK te gaan en richt Meintjes zich daar wel op.

Wat betreft de laatste 3 renners, Izagirre reed sterk in Zwitserland, maar moet knechten, maar heeft daarnaast in de tijdrit wel extra kans op wat punten.
Cummings is geheel afwachten. Mocht ie voor een rit gaan en enkele keren mee zitten in een ontsnapping haalt hij het aantal gewenste punten wel.
Groenewegen doet het erg goed, maar kan hij zich staande houden in zijn eerste tour.

Kortom welke keuze en waarom.

Quintana10

Als ik mocht kiezen, zou ik voor optie 2 gaan.

thewout79

Wie zal in jullie ogen de meeste punten behalen van Garderen of Port

lennym

Laatste twijfel: Contador (19) + Buchmann (1) of Aru (18) + Pantano (2)?
Wat zou jullie voorkeur genieten?

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.