Drucker, Felline, Bonifazio, Sbaragli zijn bijvoorbeeld goedkope renners die door de afwezigheid van A-sprinters, veel punten kunnen scoren.
Neem sowieso Contador en Quintana. Froome zal, mits hij hem uitrijdt, wel top 4 rijden, maar drie renners van 20 punten (hoewel Contador 19 is) drukt wel op de kwaliteit van de rest van je team.
Zo'n beetje alle sprinters kosten 1 of 2 punten (uitzonderingen: Cort 3, Drucker 4, Rojas 6). Ik vraag me af of dat is omdat ze die renners niet genoeg op waarde schatten, of het een bewuste keuze is omdat er maar weinig sprintetappes zijn. Enfin, renners vinden als opvulling zal geen moeite kosten dus.
Maak maar eens de juiste keuze qua sprinter(s) poeksel ;). Had er eerst maar 1 maar nu toch maar met 2 sprinters beginnen. Maarja, bonifazio, sbargali, Tosh, drucker, meersman en nog een paar 1 punters. Ik heb echt geen idee welke van allen het best zal presteren. Heb gewoon op gevoel gekozen. We gaan het zien!
'@timber
Mooi team zo hoor! Ik denk dat ik ook maar 1 sprinter meeneem.
Het is een beetje gokken. Met 2 sprinters kom je vaak in je eigen subleague best ver. Daarentegen hebben de landelijke winnaars vaak 1 of 0 sprinters bij Ploegleider.
@thewout
Ik zou voor Lopez - Arroyo gaan. Ik ga dit jaar voor het eerst mee in de tendens om geen Lottojumbo en Cannondale op te stellen.
Ik het verhaal van het jongerenklassement nou al duidelijk? Er is geen jongerenklassement in de Vuelta maar in Ploegleider / de beste tourmanager wel.
Hoe kom je daarbij Quintana10? Ze kunnen toch niet de spelregels op de laatste dag veranderen?
Edit: ik lees het nu op Facebook: "De witte trui voor het combinatieklassement telt als vervanger voor het jongerenklassement. De punten voor deze trui laten we ongewijzigd."
Wel heel slordig om incorrecte spelregels op de site te hebben.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.